şimdi bazen durduk yere bazen haklı olarak size sataşılma olursa ne yaparsınız işte şıklar vallahi aşağıdaki şıkların hepsini yaşadım ben kendim için hepsi sizin için ne başka görüşünüz varsa yaazabilirsiniz
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
size sataşan insana tepkiniz ne oluyo
Collapse
X
-
size sataşan insana tepkiniz ne oluyo
0a:5:{i:1406;a:5:{s:12:"polloptionid";i:1406;s:6:"nodeid";s:6:"522328";s:5:"title";s:24:"cevabını verir oturturum";s:5:"votes";i:0;s:6:"voters";a:0:{}}i:1407;a:5:{s:12:"polloptionid";i:1407;s:6:"nodeid";s:6:"522328";s:5:"title";s:14:"sessiz kalırım";s:5:"votes";i:0;s:6:"voters";a:0:{}}i:1408;a:5:{s:12:"polloptionid";i:1408;s:6:"nodeid";s:6:"522328";s:5:"title";s:38:"gider kavga ederim fiziki ya da sözsel";s:5:"votes";i:0;s:6:"voters";a:0:{}}i:1409;a:5:{s:12:"polloptionid";i:1409;s:6:"nodeid";s:6:"522328";s:5:"title";s:20:"gider biyere ağlarım";s:5:"votes";i:0;s:6:"voters";a:0:{}}i:1410;a:5:{s:12:"polloptionid";i:1410;s:6:"nodeid";s:6:"522328";s:5:"title";s:57:"güzel bi dille konuyu kapamaya, espriye vurmaya çalışırım";s:5:"votes";i:0;s:6:"voters";a:0:{}}}0%0Etiketler: Yok
-
ben depresyondayken çoğu zaman sessiz kalıyodum sonra da gidip biyere ağlıyodum arada nadir ama şu aralar çatır çatır kavga ediyorum eğer bana hakaret edildiyse büyük küçük saymam ama akrabalarıma sinir oluyorum babam onları tuttuğu için bişey diyemiyorum çok gıcık olduklarım var
Yorum
-
ben o akdar sinirleniyorum ki kan beynime sıçrıyo bağıra çağıra kavga ediyorumOrjinal yazı sahibi: destiny89hela olsun be bunu nasıl başarııyosunuz sırrı neOrjinal yazı sahibi: crystalsunaynen, dalga geçerim. zaten genelde de ben insanlarla kavga etmez, dalga geçerim, o yüzden bana pek kimse sataşmaz :lol: :lol:Orjinal yazı sahibi: sevde_Gülerim.
Yorum
-
dönem dönem öfkeli, birikimli olduğumuz aralıklar da olanı, olduğundan devasalaştırırız gözümüzde
sinir hissettiğimiz aslında içimizde ki birikimin kıpırdanışıdır ama biz onu olan olay ile ilintileriz.. ve bunu ayırtetmek de istemeyiz aslında..
çünkü başkalarına yüklenmek bizi rahatlatır.. diğeri, kendimiz ile olan kısmı çaba gerektirir..
durduk yere rahatlık varken çaba yapmak istemeyiz.. ve durduk yere bana sataşıyor dememiz oldukça olağan, her nekadar olamaz gibi gözükse de..
sataşmak kendisi itibariyle negatif bir söylem,eylem.. bakışın en başından nötrden uzaklaşmış.. çünkü sen nötr değil, öfkeli ve birikimlisin zaten, nasıl öyle bakasın..
...
ebeveynlerinden almak istediğin ilgi odağını, olan olaylarda olumsuzluk düşünerek, kendine odaklamak ve ilgi devamlılığını sağlamak istiyor olabilirsin..
eksik hissetmeni, kendine odaklık ile tamamlıyor, hissediyor olabilirsin..
...
çalkantılı yaş aralığındasındır.. bakışın yine nötr olamayacaktır..
..
yalnızca bu başlığa ilişkin değil, okumuş olduğum diğer birkaç başlığın ile de bağlantılı olarak düşüncelerimi konuşturdum hakkında..
Yorum
-
yok onun nedeni yıllarca laf yemem laf sokulması bana dışlanmam artık içimde tutmuyorum bi de yapılanı asla unutmuyorum ve haksızlığa gelemiyorum ebeveynlerim daha bu yıl ilgilenmiyolar benle ondan önce aramız süperdi ben i rahatsız eden de o değiştiler çok üzüldüm yai ben asla kavgayla gündeme gelmek istemem zaten onun için kendimi sevmiyorum hassasım eğer gaddar bi insan olsam ben kimseyi önemsemezdim çiğner geçerdim ama kavga etsem de etmesem de takıyorum sorun istemiyorum hayatımda herkesle iyi ggeçinmke istiyorum doktor da kızıyo sorunsuz hayat olmaz diyeOrjinal yazı sahibi: mor_krizantemdönem dönem öfkeli, birikimli olduğumuz aralıklar da olanı, olduğundan devasalaştırırız gözümüzde
sinir hissettiğimiz aslında içimizde ki birikimin kıpırdanışıdır ama biz onu olan olay ile ilintileriz.. ve bunu ayırtetmek de istemeyiz aslında..
çünkü başkalarına yüklenmek bizi rahatlatır.. diğeri, kendimiz ile olan kısmı çaba gerektirir..
durduk yere rahatlık varken çaba yapmak istemeyiz.. ve durduk yere bana sataşıyor dememiz oldukça olağan, her nekadar olamaz gibi gözükse de..
sataşmak kendisi itibariyle negatif bir söylem,eylem.. bakışın en başından nötrden uzaklaşmış.. çünkü sen nötr değil, öfkeli ve birikimlisin zaten, nasıl öyle bakasın..
...
ebeveynlerinden almak istediğin ilgi odağını, olan olaylarda olumsuzluk düşünerek, kendine odaklamak ve ilgi devamlılığını sağlamak istiyor olabilirsin..
eksik hissetmeni, kendine odaklık ile tamamlıyor, hissediyor olabilirsin..
...
çalkantılı yaş aralığındasındır.. bakışın yine nötr olamayacaktır..
..
yalnızca bu başlığa ilişkin değil, okumuş olduğum diğer birkaç başlığın ile de bağlantılı olarak düşüncelerimi konuşturdum hakkında..
Yorum
-
ama böyle peygamber gibi ben laf yiyip oturmam illa tepkim olcak öyle olduğunda kendimi ezilmiş hissediyorum nötr olsam benim iyiliğime laf atan adamları eski yaşadıklarımı günlerce taktığım oluyo bu benim hastalığım ve beni yıpratıyo ay bu yaş aralığı ne zaman geçcek 18 de geçer dediler 20 oldum ben ya
Yorum
-
Doğru davranış bulunduğun yerdeki "amir" e bildirip yardım istemektir.
Bu "amir" sınıftaysan hoca, lokantadaysan garson, sokaktaysan polis, gemideysen kaptan, şirketteysen müdür, alışveriş merkezindeysen güvenlik, maçtaysan hakem, oteldeysen resepsiyon, bardaysan barmen... vs.
Maalesef Türk halkı olarak en büyük eksikliklerimizden birinin "adaleti sağlamayı bilmemek" olduğunu düşünüyorum. Doğru davranış adaleti kendin sağlamaya çalışmamaktır (kavga vb) Doğru davranış kaçarak yada sinerek haklarından vazgeçmek de değil.
Her nerede olursak olalım mutlaka bizim adımıza adaleti sağlamakla görevli ve bu iş için ücret alan biri vardır.
Bu seçeneği yukarıdaki ankette göremedim, üzücü. Mümkünse eklenmesini isterim.Olduğumuz her şey düşüncelerimizin sonucudur
-Buda-
Yorum
-
yalnız ben bunu çok denedim öğretmene şikayet etme falan bu sefer aciz görüyorlar kendi işini bile kendi halledemiyo ispiyoncu konumuna da düşüyorsun ve doktor bana şikayet etme kendin hallet dedi o yüzden kör kendi işini kendin gör sözünü pek bi severim sonuçta öğretmen hoca işte görevli başka dallarda neyse konuşuyo ve onlar bildiğini okumaya devam ediyo ve bi de onların gözünde küçük düşüyosun bence insan kendi halletmeli deneyimlerimden bunu çıkardım ama yine de siz bilirsiniz tamam o şıkkı da ekleyeyimOrjinal yazı sahibi: ZethDoğru davranış bulunduğun yerdeki "amir" e bildirip yardım istemektir.
Bu "amir" sınıftaysan hoca, lokantadaysan garson, sokaktaysan polis, gemideysen kaptan, şirketteysen müdür, alışveriş merkezindeysen güvenlik, maçtaysan hakem, oteldeysen resepsiyon, bardaysan barmen... vs.
Maalesef Türk halkı olarak en büyük eksikliklerimizden birinin "adaleti sağlamayı bilmemek" olduğunu düşünüyorum. Doğru davranış adaleti kendin sağlamaya çalışmamaktır (kavga vb) Doğru davranış kaçarak yada sinerek haklarından vazgeçmek de değil.
Her nerede olursak olalım mutlaka bizim adımıza adaleti sağlamakla görevli ve bu iş için ücret alan biri vardır.
Bu seçeneği yukarıdaki ankette göremedim, üzücü. Mümkünse eklenmesini isterim.
Yorum
-
zeth yalnız değiştirden denedim mesaj değişiyo anket değişmiyo üzgünüm senin gibi adaleti sağlamakta bi görevliye bildirmek gibi düşününler ayrıca yazsınlar aklıma gelmedi o şık kusura bakma halbuki yıllarca yapmışımdırOrjinal yazı sahibi: ZethDoğru davranış bulunduğun yerdeki "amir" e bildirip yardım istemektir.
Bu "amir" sınıftaysan hoca, lokantadaysan garson, sokaktaysan polis, gemideysen kaptan, şirketteysen müdür, alışveriş merkezindeysen güvenlik, maçtaysan hakem, oteldeysen resepsiyon, bardaysan barmen... vs.
Maalesef Türk halkı olarak en büyük eksikliklerimizden birinin "adaleti sağlamayı bilmemek" olduğunu düşünüyorum. Doğru davranış adaleti kendin sağlamaya çalışmamaktır (kavga vb) Doğru davranış kaçarak yada sinerek haklarından vazgeçmek de değil.
Her nerede olursak olalım mutlaka bizim adımıza adaleti sağlamakla görevli ve bu iş için ücret alan biri vardır.
Bu seçeneği yukarıdaki ankette göremedim, üzücü. Mümkünse eklenmesini isterim.
demek yarar bulamadım ondan aklıam gelmedi yani bence insan kendi halletmeli çoğu işi tabi eğer iş büyükse gidip polise şikayet etmeli ben günlük olağan şeylerden bahsetmek istedim
Yorum
-
İlk başta peygamberlere hakaret gibi algılasam da sonra hak vermeye başlamadım değil. Ben kendimi bazen peygamber gibi her şeye sabreden, insanların cahillikleri, seviyesizlikleri yüzünden çok üzülmeyen biri olarak hissediyorum. Herkes de Allah sana peygamber sabrı vermiş diyor. Bu nasıl kötü bir şey oluyor onu anlamıyorum ama sonuçta bana zarar verdiğini biliyorum : (Orjinal yazı sahibi: destiny89ama böyle peygamber gibi ben laf yiyip oturmam
Yorum


Yorum