Orjinal yazı sahibi: bypiso
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
size sataşan insana tepkiniz ne oluyo
Collapse
X
-
ya evet töbe haşa baktım da şimdi hakaret gibi olmuş ALLAH ım affet töbe ama ben peygamber sabrının çok engin olduğunu belirtmek istemiştim amaç oydu hem onlar laf yiyip oturmazlar kötülüğee iyilikle karşılık verirler ama valla ben öyle bi hırslanmışım ki intikam nerden gelirse ordan alacam artık
-
yani intikam alacam derken ben de onlar gibi sinsi sinsi bakcam laf sokcam ya da dalga geçcem onların yaptığını yapcam yaniOrjinal yazı sahibi: destiny89ya evet töbe haşa baktım da şimdi hakaret gibi olmuş ALLAH ım affet töbe ama ben peygamber sabrının çok engin olduğunu belirtmek istemiştim amaç oydu hem onlar laf yiyip oturmazlar kötülüğee iyilikle karşılık verirler ama valla ben öyle bi hırslanmışım ki intikam nerden gelirse ordan alacam artıkOrjinal yazı sahibi: bypisoİlk başta peygamberlere hakaret gibi algılasam da sonra hak vermeye başlamadım değil. Ben kendimi bazen peygamber gibi her şeye sabreden, insanların cahillikleri, seviyesizlikleri yüzünden çok üzülmeyen biri olarak hissediyorum. Herkes de Allah sana peygamber sabrı vermiş diyor. Bu nasıl kötü bir şey oluyor onu anlamıyorum ama sonuçta bana zarar verdiğini biliyorum : (Orjinal yazı sahibi: destiny89ama böyle peygamber gibi ben laf yiyip oturmam
Yorum
-
sataşmanın boyutuna bağlı,
ama genelde cevap vermemeyi tercih edeerim,
yada sebebini sorarım oda çözüm değilse olduğum yerden ayrılırım...
durduk yere kimse için sinirimi bozamam haksız yere..
ama haklı ise dinlerim sonuna kadar...kendinize engel olmayın, merak edin, çalışmayı sevin, moralinizi bozmayın, kendinize ödül verin ve istekli, azimli olun.. yarın çok geç olabilir.
Yorum
-
ciddiye almaaya çalışırım.yo ısrar mı ediyor susar susar bi cvp verir oturturum.bi kelimeyle oturturum.ama baze yerlerde laf sokmamak gerekiyor bişeyden demedim gibi bi havada oluyor.halbuki normal değil yaptığı.ben de o durumlarda içimden ' nalet ol nalet ol ' diyorum<div>kimse anlamaz biliyorum;canımı yaksa da hayat gülüyorum</div><br />
Yorum
-
çok garip. hereks ya karşılık veririm ya sessiz kalırım demiş. oyka kime neye karşı sessiz kalıyosunuzki? normal modda oduğum zamanlarda tepkilerim karşımdaki kişiye göre değişir. birisi sana sataşıyorsa da deli değilse eğer, sen yüzde elli hatalısındır. her halükarda kendini karşıdakinin yerine koy. kendinin sataştığını düşün. zaten anında anlarsın yanlış mı doğru mu yaptığını. abartı bir şeyse, varsa prensiplerine aykırıysa bir kerelik affedebilirsin ama ikiden fazla tekrar ederse affetme, bas kıçına tekmeyi. bu hayat senin, üzerinde çok eeği hakkı bulunan ailen dışındaki kimsenin seni üzmeye hakkı yok. sanmasınlar kendilerini bulunmaz hint kumaşı. sonuçta kendimiz de dahil insanların hepsi mal yaratıklardır. bu yüzden ilişkilerimizde diplomasiyi sağlamamız gerek. ama işte hiçbir şeyi abartmadan, diplomasi de dahil. insansın sen yeri gelince özür dileyebilisin bile. dediğim gibi insanların hepsi salaktır salak ölecektir. yapman gereken sana en gıcık gelenlerden mümkün olduğuca uzak durmak, en yakın gelenlerin salaklıklarını ise anlayışla karşılamak, çok batarsa da dalga geçersin olur biter. uzakalrdan gelip sataşıyosa da ne istiyosa yap olsun bitsin.
Yorum



Yorum