2-3 ay önce bi ilişkim bitti fakat huzur bulamadım sürekli rahatsız edildim tehditler küfürler hakaretler neyse atlattım...
fakat sorun şuki
bayadır beni sevdiğini bildiğim biri vardı tabi ben onu hiç farketmemişim
en son 1ay öncesine kadar bana duygularını açıkladı ona karşı boş değildim ve bunuda belli ettim bi konferanstaydık uzunuzun konuştuk
istanbulda da devam ettik konuşmalarımıza fakat konuyu hiç bana karşı hissettiği şeylere doğru sürüklemedi
hep ben ağzını aramaya çalıştım en son açık açık konuştuğumudada sabır dedi sanırım diğer kişinin tam olarak beni rahat bırakmasını ve ve benimle rahat bişekilde görüşmeyi istediğindendi..
2 hafta öncesine kadar bi olay patlak verdi eski sevgilimden o olaylada herşey süt liman oldu babalar girdi devreye ve bu kişi şuan beni rahatsız etmiyor fakat bu bana duygularını açan kişiylede 2 haftadır hiç konuşmadık sanki kaçıyo benden bişeylerden tedirginmi oluyor yoksabeni sevdiğini söylerken ciddimiydi anlayamadım çünkü geçen ay hayatında biri vardı öylesine bişeydi 2-3 gün görüşüp ayrıldılar ama kafama takıldı
tanıdığım bildiğim biri kötü biri değil neden böyle davranmış olabilir ne yapmalıyım açıp soramamki
fakat sorun şuki
bayadır beni sevdiğini bildiğim biri vardı tabi ben onu hiç farketmemişim
en son 1ay öncesine kadar bana duygularını açıkladı ona karşı boş değildim ve bunuda belli ettim bi konferanstaydık uzunuzun konuştuk
istanbulda da devam ettik konuşmalarımıza fakat konuyu hiç bana karşı hissettiği şeylere doğru sürüklemedi
hep ben ağzını aramaya çalıştım en son açık açık konuştuğumudada sabır dedi sanırım diğer kişinin tam olarak beni rahat bırakmasını ve ve benimle rahat bişekilde görüşmeyi istediğindendi..
2 hafta öncesine kadar bi olay patlak verdi eski sevgilimden o olaylada herşey süt liman oldu babalar girdi devreye ve bu kişi şuan beni rahatsız etmiyor fakat bu bana duygularını açan kişiylede 2 haftadır hiç konuşmadık sanki kaçıyo benden bişeylerden tedirginmi oluyor yoksabeni sevdiğini söylerken ciddimiydi anlayamadım çünkü geçen ay hayatında biri vardı öylesine bişeydi 2-3 gün görüşüp ayrıldılar ama kafama takıldı
tanıdığım bildiğim biri kötü biri değil neden böyle davranmış olabilir ne yapmalıyım açıp soramamki

Yorum