Şarkılar bir toplumu en iyi anlatan eserlerdir. Şimdi Youtube'dan 1960'lı yıllarda çok ünlü olan şarkıları dinledim. Öylesine hoşuma gitti ki... Sözleri çok masum, çok anlamlı... 1991 doğumlu biri olarak acıdım kendime. O zamanların insanları eğlenmeyi biliyorlarmış, hep bir aradalarmış, yine paraları yokmuş ama mutlularmış. Şimdi ne değişti? Nereye gitti o eski günler? Kartal Tibet olmak istiyorum ben 
Eski günler ne güzeldi. Çizgi filmler bile daha bi anlamlıydı. Susam Sokağı vardı. Edi ile Büdü çıkacak diye TRT'yi kapattırmazdım. Jetgiller, Şirinler, Kaptan Mağara Adamı, Taş Devri... Hey gidi hey... Şimdiki çocuklar çok şansız... Seyredebildikleri tek şey Ben10!
Zararsız bir serseri olsam. Bir iyi aile kızı sevsem. Uzaktan uzağa bakışsak. Sonra evlensek ve turşu suyundan kavga çıkarsak
Aç kalsak, kirayı sabun tozundan çıkarsak 
Bir şeylerin doğal kaldığı bir yer var mıdır hala?

Eski günler ne güzeldi. Çizgi filmler bile daha bi anlamlıydı. Susam Sokağı vardı. Edi ile Büdü çıkacak diye TRT'yi kapattırmazdım. Jetgiller, Şirinler, Kaptan Mağara Adamı, Taş Devri... Hey gidi hey... Şimdiki çocuklar çok şansız... Seyredebildikleri tek şey Ben10!
Zararsız bir serseri olsam. Bir iyi aile kızı sevsem. Uzaktan uzağa bakışsak. Sonra evlensek ve turşu suyundan kavga çıkarsak
Aç kalsak, kirayı sabun tozundan çıkarsak 
Bir şeylerin doğal kaldığı bir yer var mıdır hala?


Yorum