Arkadaşlar bu hastalık bende uzun süredir var 2008 yılında başladı ve eskiden 3 ayda bir rahatsızlanıyordum ve dünyadan kopuyordum.Aşırı düşünüyordum ve söylenen herşeyi yapılan tüm hareketleri yani biri su içmek için bardağı alsa bile takip ediyordum faarklı şeyler düşünüyordum kendimi önemli bir kişi sanıyordum bazen ise önemsiz bir kişi.. Sanki bana birşey anlatmaya çalışıyorlarmış gibi hep çözmeye çalışıyordum çok uyuyordum çünkü kendimi beyin olarak çok yoruyordum...2009 dan sonra daha az gösterdi 4-5 ay oldu tekrar ortaya çıkmıştı şimdilerse 6aydır bir sorun olmuyo yani ilacı bırakalı yaklaşık 6-7 ay oldu bir sorun yaşamadım ama su sıralar kendimi pek iyi hissetmiyorum beyin olarak yorgun hissediyorum birşey yapmam gerekiyo rahatlamam lazım çekingenim ve bazen konusucak kelime bulamıyorum heyecan oluyor nadir.Sizce ne yapmalıyım bu hastalığı yaşamış ya da konu hakkında bilgisi olan var mı ? Psikolağa gitmeyi düşünüyorum ücretleri ne kadardır? Ve izmirde :RpS_bored::RpS_bored:
Eskiden böyle değildim bu hastalık beni çok olgunlaştırdı ama eski benden eser kalmadı
çok üzülüyorum gözlerim doluyor bazen neden ben diyorum niye böyle oluyor ne yapmam gerekiyo yardıma ihtiyacım var...
Eskiden böyle değildim bu hastalık beni çok olgunlaştırdı ama eski benden eser kalmadı

çok üzülüyorum gözlerim doluyor bazen neden ben diyorum niye böyle oluyor ne yapmam gerekiyo yardıma ihtiyacım var...


Yorum