Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Biraz Yardım Edebilcek Varmı ??

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Biraz Yardım Edebilcek Varmı ??

    Merhaba Arkadaşlar .
    Benim Bi Derdim War Fakat Hastalıkmı Depresyonmu Bilemiyorum Yada Bir Başka Bişeymi ..
    Ben Okuldayken Çok Normalim . Yani Okulda Hiç Bi Sorunum Olmuyor . Okul bittikten Sonra Hep Oluyor Bu ..

    Okuldan Çıktıqım Zaman Arkadaşlarımın Yanına İniyorum Arkadaşlarımın Yanındayken Kahkahalar Atarken Gülmekten Kırılırken Bir Anda Bi Hüzün Geliyor İçime Bi Anda O Gülmekten Kırılan Kişi Mutsuz Hayattan Soğumuş Bi Kişi Oluyor .
    Ewdeykende Öyle Oluyor .. Ailem Ayrı Deqil . Bi Sorunum Yok Fakat Hep Böyle Oluyorr
    Bi Yardım Edebilcek Warmı Acaba
    Smdiden Tşkkr ederim .

  • #2
    Arkadaşlar Yardım Etcek Biri Yokmu Acaba ?? :S

    Yorum


    • #3
      bir doktora gitmeyi denedin mi?

      Yorum


      • #4
        Denemedim Fakat Abim Burayı Önerdi Bana Burda Yaz Sorunları Mutlaka Biri Söler Sana dedi
        Kafayı Yemek Üzereyim

        Yorum


        • #5
          Piskolojik Destek Olmadan Sizinle Çözmek İstiyorum Sorunlarımı .

          Yorum


          • #6
            hiç yaşadığın bir korku yada sevdiğin biri yada aşk acısı gibi şeyler var mı? yakın zamanlarda canını sıkacak bir durum... açıkcası bana çok benziyorsun

            Yorum


            • #7
              Abimi Canımdan Çok Sewiyorum Abim Kıbrısta Okuyor Üniwersitede . Fakat Abim Okula qitmeden Öncede Wardı Bu . Son Zamanlarda Dahada Kötü Olmaya Başladım . İyice Dalıp qidiyorum . Aglamak Geliyo İçimden ..

              Yorum


              • #8
                abinden ayrı kalmak mı seni bu denli üzüyor yani

                Yorum


                • #9
                  Abim üniwersiteye qitmeden Öncede Wardı Bu . Bi üzülüyorum Bi Sewiniyorum Hoplıyorum Zıplıyorum Tekrar Üzülmeye Başlıyorum . Arada Aglıyorum Kendi Kendime Durduk Yere ç

                  Yorum


                  • #10
                    durduk yere insan ağlamaz kafaya taktığın bilinç altına attığın birşeyler olmalı yad çocuklukta yaşadığın bir durum bilemiyorum biraz kendini sorgula düşün sorun ne olabilir diye

                    Yorum


                    • #11
                      Abim Yurt Dışında Üniwersitede . Abimin qittiqne Yine Üzülüyorum. Arkadaşlarım Benle İlgileniyolar Sewdiqim Arkadaşlarım . Annemde Babamda Gayet Benmle Güzel İlgileniyorlar . Fakat Bunun Ne Olduqunu Hala Anlamış Deqilim . Abim qitmeden Önce Yine Wardı Bu Bende. Ondan Sonra Artmaya Başladı Bu Olay İyice . Ne yapmalıyım

                      Yorum


                      • #12
                        İnş. Sebebini Buradaki Kardeşlerimiz Sayesinde Öqreniriz Derinnnn .

                        Yorum


                        • #13
                          Evet . İçime Kapanık Biriyim . Dertlerimi Kmse İle Paylaşmam Hep İçime Atarım . Birtek Sorunumu Abimle Paylaşırım Onun Dışında Kimseyle Paylaşmam.

                          Yorum


                          • #14
                            Bu Arada Bişey Daha Söylemek İstiyorum . Daha Yeni Aklıma geldi.
                            Ben bi rüya Görmüştüm . Rüyamda Arkadaşım Tarafından 3yerimden Bıçaklandıqımı Gördüm . İnternette Araştırdım Bunu Bıçak görmek Sewdiqin Kisilerden Ayrılmaya Küslüqe Yol Açar Yazıyordu . Ondan sonra Bütün Yaşantım Deqişti .. We Sanırım Bu Birden Hüzün Weya Birden Mutluluk sebebinin Çoqalmasıda Bu Yüzden Olabilir Diye Düsünyorum . Bu Rüyadan Sonra 4-5 Kardesimle Küstüm . Ailemle Tartışmştım ..

                            Yorum


                            • #15
                              Biraz Daha Açık Konuşursanız Bi Mahsuru Olurmu Acaba . Anlıyamadımda .

                              Dışarı Wurmayı İstemiyorum . Ben İstesem Bile Dışarı Wuramıyorum Bunları . Sanki Biri Küsüp qitcek qibi qeliyor Yada NeBiliyim Öldürcek qibi .s Biraz Saçma Ama Öyle qeliyor .. O yüzden Şu dünyada Tek qüwendiqim Kişi Abim Olduqu İçin Sadece Abime Anlatabiliyorum . Başka kimseye Anlatamıyorum

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X