Merhaba Arkadaşlar .
Benim Bi Derdim War Fakat Hastalıkmı Depresyonmu Bilemiyorum Yada Bir Başka Bişeymi ..
Ben Okuldayken Çok Normalim . Yani Okulda Hiç Bi Sorunum Olmuyor . Okul bittikten Sonra Hep Oluyor Bu ..
Okuldan Çıktıqım Zaman Arkadaşlarımın Yanına İniyorum Arkadaşlarımın Yanındayken Kahkahalar Atarken Gülmekten Kırılırken Bir Anda Bi Hüzün Geliyor İçime Bi Anda O Gülmekten Kırılan Kişi Mutsuz Hayattan Soğumuş Bi Kişi Oluyor .
Ewdeykende Öyle Oluyor .. Ailem Ayrı Deqil . Bi Sorunum Yok Fakat Hep Böyle Oluyorr
Bi Yardım Edebilcek Warmı Acaba
Smdiden Tşkkr ederim .
Benim Bi Derdim War Fakat Hastalıkmı Depresyonmu Bilemiyorum Yada Bir Başka Bişeymi ..
Ben Okuldayken Çok Normalim . Yani Okulda Hiç Bi Sorunum Olmuyor . Okul bittikten Sonra Hep Oluyor Bu ..
Okuldan Çıktıqım Zaman Arkadaşlarımın Yanına İniyorum Arkadaşlarımın Yanındayken Kahkahalar Atarken Gülmekten Kırılırken Bir Anda Bi Hüzün Geliyor İçime Bi Anda O Gülmekten Kırılan Kişi Mutsuz Hayattan Soğumuş Bi Kişi Oluyor .
Ewdeykende Öyle Oluyor .. Ailem Ayrı Deqil . Bi Sorunum Yok Fakat Hep Böyle Oluyorr
Bi Yardım Edebilcek Warmı Acaba
Smdiden Tşkkr ederim .

Yorum