Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Artık çok tükendim!!Hayat hiç adil değil..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: hartemes View Post
    Dünyada adalet yok, Zaten adalete ihtiyaçta yok. Önemli olan güçlü olmak ve istediğin şey için sonuna kadar mücadele vermek.
    yorumun için sağol arkadaşım..
    :10:

    Yorum


    • #17
      Allah senin ve ailenin yardımcısı olsun inşalah bundan sonraa yüzünüz güler .
      korktukça TUTSAK, umut ettikçe

      ÖZGÜRÜZ..

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: forte-donna
        dolmuşsun..zaman zaman hepimize oluyo bu...adaletin allah katında olduğuna inanaıyorum ben...sabırla dua gönder..:79:
        canım, yorumun için çok sağol haklısın sabırla dua etmek lazım..ben de sürekli dua ediyorum zaten Allah hepimizin dualarını kabul etsin..
        :10:

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: neden ben View Post
          Allah senin ve ailenin yardımcısı olsun inşalah bundan sonraa yüzünüz güler .
          çok sağol arkadaşım, amin
          :10:

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: depresyondayım View Post
            bak işte bu büyük sorun sorumluluğunu bilmeyen erkek en çekilmezi sanırım
            benim damadımda öyle gibi birbuçuk senelik evliler ama bu zamana kadar bi iş bulmadı
            ne yapacağız bilemiyoruz bizde
            haklısın sorumluluğunu bilmeyen biriyle yaşamak çok zor..hani iş arasa da bulamasa hiç sorun değil canı sağ olsun en azından uğraşıyor derim..ama hiç uğraşmıyor bütün gün bilgisayar başında oyun oynuyo yada film seyrediyor öyle işte..buarada damadın için üzüldüm inşallah en yakın zamanda iş bulur

            buarada ben de çalışmıyorum,ben de birkaç ay önce kriz yüzünden işten çıkarıldım..zaten ikimizin de çalışmıyor olması kötü oldu..ama ben devamlı iş arıyorum..onun dışında şuan evdeyim diye değerlendirmek için ingilizce kursuna gidiyorum..sürekli birşeyler için uğraşıyorum işte..birde benim işsizlik maaşım var şuan bi onla idare ediyoruz işte..öyle işte..
            :10:

            Yorum


            • #21
              Dünyada Adalet yok çok doğru. Güç zaten adil olanda değil olamazda. İyi insanlar güç sahibi olamaz. Dinlerde dahi, iyiler acı çeker, fakirdir, sabır eder vs... sadece masallarda adil ve iyi olanlar kazanır. Ben hayatımda güç sahibi olup da, hak yememiş, birinin üstüne basmamıs, adil davranan görmedim. Ne zaman ki, insan güç ve mevki sahibi olur. Bu sefer başlar kendini dış dünyaya iyi göstermeye, yardım yapmaya bir imaj yaratır. Bizde bu imajlarla büyüyoruz. Filmlerde hep iyiler kazanır, başarılı insanlar hep çok büyük mücadelelerle kazanmıştır. Çok ahlaklı, çok iyi kişiler hep sanslıdır vs... vs... garip ama doğanın bir kanunu var oda acımasız, dagda gezen ceylanda güzeldir, zariftir, zararsızdır ama aslana yem olmak için gelmiştir dünyaya. Böyle konustugum zaman insanlar genelde, ne yani kötü mü olalım diye sitem ediyorlar ama... ben kimseye iyi ol kötü ol demiyorum. Cevabım sorununla direk alakalı değil biliyorum ama içsel hesaplaşmaların ve nedenlerin sonuclarınla ilgili umarım, demek istediğimi anlamıssındır..
              biliyorum artık çok zor çok
              kuracak yeni bir hikayem yok.
              yine de uğraşıyorum rastgele bu eskimiş kelimelerle

              alt üst olmuş coğrafyanda
              cebinde bozuk paralarınla
              kendi mezarına selam durup
              boşver mi diyorsun kanasın.

              Yorum


              • #22
                http://www.dailymotion.com/video/x9k...ksyn_lifestyle

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: LICHKING View Post
                  Dünyada Adalet yok çok doğru. Güç zaten adil olanda değil olamazda. İyi insanlar güç sahibi olamaz. Dinlerde dahi, iyiler acı çeker, fakirdir, sabır eder vs... sadece masallarda adil ve iyi olanlar kazanır. Ben hayatımda güç sahibi olup da, hak yememiş, birinin üstüne basmamıs, adil davranan görmedim. Ne zaman ki, insan güç ve mevki sahibi olur. Bu sefer başlar kendini dış dünyaya iyi göstermeye, yardım yapmaya bir imaj yaratır. Bizde bu imajlarla büyüyoruz. Filmlerde hep iyiler kazanır, başarılı insanlar hep çok büyük mücadelelerle kazanmıştır. Çok ahlaklı, çok iyi kişiler hep sanslıdır vs... vs... garip ama doğanın bir kanunu var oda acımasız, dagda gezen ceylanda güzeldir, zariftir, zararsızdır ama aslana yem olmak için gelmiştir dünyaya. Böyle konustugum zaman insanlar genelde, ne yani kötü mü olalım diye sitem ediyorlar ama... ben kimseye iyi ol kötü ol demiyorum. Cevabım sorununla direk alakalı değil biliyorum ama içsel hesaplaşmaların ve nedenlerin sonuclarınla ilgili umarım, demek istediğimi anlamıssındır..
                  merhaba lıchkıng..yorumun için çok sağol gerçekten çok güzel yazmışsın dediklerinde çok haklısın demek istediğini çok iyi anladım,çok doğru yazmışsın..hakkaten iyi insanlar sabır etmek için varlar sanki..bir de bir laf var hani ''yaralıya sinek çok gelir'' derler ya hakkaten çok doğru bir laf..yani zor durumda olanı yada çok iyi olan insanı zorluklar şanssızlıklar daha çok buluyor ne garip dimi )
                  :10:

                  Yorum


                  • #24
                    paylaşımın için sağol arkadaşım,çok güzel bir paylaşımdı..zaten ben can yüceli ve şiirlerini çok severim
                    :10:

                    Yorum


                    • #25
                      Hayatın adaleti yoktur. Hayatı adaletle bezeyecek olan, insandır. Bu da ancak insan kalarak, hayatın yanında durarak, hak ve özgürlükleri yücelterek mümkündür.

                      Herşey insan da başlar...

                      Asla vazgeçmeyin,inanın her seyin bir geri dönüşü var...

                      Bumerang yasası!
                      Kimsenin seni üzemeyeceği kadar güçlü olduğunda ve sen kimseyi üzmeyecek kadar iyi olduğunda; mutlusun demektir .

                      Yorum


                      • #26
                        http://www.izlesene.com/video/hayatt...kildin/2991103

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: mavi mavi View Post
                          merhaba lıchkıng..yorumun için çok sağol gerçekten çok güzel yazmışsın dediklerinde çok haklısın demek istediğini çok iyi anladım,çok doğru yazmışsın..hakkaten iyi insanlar sabır etmek için varlar sanki..bir de bir laf var hani ''yaralıya sinek çok gelir'' derler ya hakkaten çok doğru bir laf..yani zor durumda olanı yada çok iyi olan insanı zorluklar şanssızlıklar daha çok buluyor ne garip dimi )
                          Eskiden çok yaramaz bir adamdım. Ama hayat çok daha kolaydı. Zamanla insanlara karşı dürüst oldukça, insanlar daha kirli olmaya başladı. Adalet aramayı bıraktım aslında. Kötü olucam demeklede kötü olunmuyor. Yani insanın aklını zekasını o yönde kullanmasıda bir beceri. Ama bize genelde küçükten beri öğretilen tam tersi. Küçükken annelerimizden dinlediğimiz masallar bile bizi hayata karşı savunmasız bırakıyor...
                          Eşinin üstüne baskı yapma bence, zaten baskı yapmanın nedeni de çevre baskısı büyük ihtimalle. Erkeklerin en sorumsuzu bile doğru an geldiğinde eyleme geçer. Eşinde doğru anı bekliyor. Sen belki onu çaba göstermiyor diye eleştiriyorsun ama eminim oda memnun değildir durumundan. Bazen şu an yaşadığımız sıkıntıları çekmemiz gerekebilir. Bende çalışmayı çok seven bir erkek değilim. Ama zamanı geldiğinde en çok çalışan ben olmusumdur. Çünkü, bazen mücadele etmeye ara verirsin. Ama bırakmazsın. Sen bir bayan olduğun için bu konuda eşini baskı yapmadan motive edeceğini umuyorum. En azından sözlerle olmasa bile, davranışlarınla...
                          biliyorum artık çok zor çok
                          kuracak yeni bir hikayem yok.
                          yine de uğraşıyorum rastgele bu eskimiş kelimelerle

                          alt üst olmuş coğrafyanda
                          cebinde bozuk paralarınla
                          kendi mezarına selam durup
                          boşver mi diyorsun kanasın.

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: K i m y o n View Post
                            Hayatın adaleti yoktur. Hayatı adaletle bezeyecek olan, insandır. Bu da ancak insan kalarak, hayatın yanında durarak, hak ve özgürlükleri yücelterek mümkündür.

                            Herşey insan da başlar...

                            Asla vazgeçmeyin,inanın her seyin bir geri dönüşü var...

                            Bumerang yasası!
                            yorumun için sağol arkadaşım çok güzel yazmışsın..ben de aynı senin gibi düşünüyorum..herşey insanda başlar..insan düzgün olmaya çalışırsa gerisi zaten gelecektir karşılığını alacaktır..ama kötü şeyleri yapmak insanlara her zaman daha kolay gelir..dünyanın iyi,refah olması için önce içinde yaşayan insanların birşeyler yapması lazım..
                            :10:

                            Yorum


                            • #29
                              evet bu videoa da çok güzel daha önceden bu videoyu görmüştüm ve gerçekten çok etkilemişti..
                              :10:

                              Yorum


                              • #30
                                Orjinal yazı sahibi: LICHKING View Post
                                Eskiden çok yaramaz bir adamdım. Ama hayat çok daha kolaydı. Zamanla insanlara karşı dürüst oldukça, insanlar daha kirli olmaya başladı. Adalet aramayı bıraktım aslında. Kötü olucam demeklede kötü olunmuyor. Yani insanın aklını zekasını o yönde kullanmasıda bir beceri. Ama bize genelde küçükten beri öğretilen tam tersi. Küçükken annelerimizden dinlediğimiz masallar bile bizi hayata karşı savunmasız bırakıyor...
                                Eşinin üstüne baskı yapma bence, zaten baskı yapmanın nedeni de çevre baskısı büyük ihtimalle. Erkeklerin en sorumsuzu bile doğru an geldiğinde eyleme geçer. Eşinde doğru anı bekliyor. Sen belki onu çaba göstermiyor diye eleştiriyorsun ama eminim oda memnun değildir durumundan. Bazen şu an yaşadığımız sıkıntıları çekmemiz gerekebilir. Bende çalışmayı çok seven bir erkek değilim. Ama zamanı geldiğinde en çok çalışan ben olmusumdur. Çünkü, bazen mücadele etmeye ara verirsin. Ama bırakmazsın. Sen bir bayan olduğun için bu konuda eşini baskı yapmadan motive edeceğini umuyorum. En azından sözlerle olmasa bile, davranışlarınla...
                                çok doğru diyorsun,tamam dediklerini dinlicem
                                :10:

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X