Orjinal yazı sahibi: hartemes
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Artık çok tükendim!!Hayat hiç adil değil..
Collapse
X
-
canım, yorumun için çok sağolOrjinal yazı sahibi: forte-donnadolmuşsun..zaman zaman hepimize oluyo bu...adaletin allah katında olduğuna inanaıyorum ben...sabırla dua gönder..:79:
haklısın sabırla dua etmek lazım..ben de sürekli dua ediyorum zaten Allah hepimizin dualarını kabul etsin..
:10:
Yorum
-
haklısın sorumluluğunu bilmeyen biriyle yaşamak çok zor..hani iş arasa da bulamasa hiç sorun değil canı sağ olsun en azından uğraşıyor derim..ama hiç uğraşmıyor bütün gün bilgisayar başında oyun oynuyo yada film seyrediyor öyle işte..buarada damadın için üzüldüm inşallah en yakın zamanda iş bulurOrjinal yazı sahibi: depresyondayım View Postbak işte bu büyük sorun sorumluluğunu bilmeyen erkek en çekilmezi sanırım
benim damadımda öyle gibi birbuçuk senelik evliler ama bu zamana kadar bi iş bulmadı
ne yapacağız bilemiyoruz bizde
buarada ben de çalışmıyorum,ben de birkaç ay önce kriz yüzünden işten çıkarıldım..zaten ikimizin de çalışmıyor olması kötü oldu..ama ben devamlı iş arıyorum..onun dışında şuan evdeyim diye değerlendirmek için ingilizce kursuna gidiyorum..sürekli birşeyler için uğraşıyorum işte..birde benim işsizlik maaşım var şuan bi onla idare ediyoruz işte..öyle işte..:10:
Yorum
-
Dünyada Adalet yok çok doğru. Güç zaten adil olanda değil olamazda. İyi insanlar güç sahibi olamaz. Dinlerde dahi, iyiler acı çeker, fakirdir, sabır eder vs... sadece masallarda adil ve iyi olanlar kazanır. Ben hayatımda güç sahibi olup da, hak yememiş, birinin üstüne basmamıs, adil davranan görmedim. Ne zaman ki, insan güç ve mevki sahibi olur. Bu sefer başlar kendini dış dünyaya iyi göstermeye, yardım yapmaya bir imaj yaratır. Bizde bu imajlarla büyüyoruz. Filmlerde hep iyiler kazanır, başarılı insanlar hep çok büyük mücadelelerle kazanmıştır. Çok ahlaklı, çok iyi kişiler hep sanslıdır vs... vs... garip ama doğanın bir kanunu var oda acımasız, dagda gezen ceylanda güzeldir, zariftir, zararsızdır ama aslana yem olmak için gelmiştir dünyaya. Böyle konustugum zaman insanlar genelde, ne yani kötü mü olalım diye sitem ediyorlar ama... ben kimseye iyi ol kötü ol demiyorum. Cevabım sorununla direk alakalı değil biliyorum ama içsel hesaplaşmaların ve nedenlerin sonuclarınla ilgili umarım, demek istediğimi anlamıssındır..biliyorum artık çok zor çok
kuracak yeni bir hikayem yok.
yine de uğraşıyorum rastgele bu eskimiş kelimelerle
alt üst olmuş coğrafyanda
cebinde bozuk paralarınla
kendi mezarına selam durup
boşver mi diyorsun kanasın.
Yorum
-
-
merhaba lıchkıng..yorumun için çok sağol gerçekten çok güzel yazmışsın dediklerinde çok haklısınOrjinal yazı sahibi: LICHKING View PostDünyada Adalet yok çok doğru. Güç zaten adil olanda değil olamazda. İyi insanlar güç sahibi olamaz. Dinlerde dahi, iyiler acı çeker, fakirdir, sabır eder vs... sadece masallarda adil ve iyi olanlar kazanır. Ben hayatımda güç sahibi olup da, hak yememiş, birinin üstüne basmamıs, adil davranan görmedim. Ne zaman ki, insan güç ve mevki sahibi olur. Bu sefer başlar kendini dış dünyaya iyi göstermeye, yardım yapmaya bir imaj yaratır. Bizde bu imajlarla büyüyoruz. Filmlerde hep iyiler kazanır, başarılı insanlar hep çok büyük mücadelelerle kazanmıştır. Çok ahlaklı, çok iyi kişiler hep sanslıdır vs... vs... garip ama doğanın bir kanunu var oda acımasız, dagda gezen ceylanda güzeldir, zariftir, zararsızdır ama aslana yem olmak için gelmiştir dünyaya. Böyle konustugum zaman insanlar genelde, ne yani kötü mü olalım diye sitem ediyorlar ama... ben kimseye iyi ol kötü ol demiyorum. Cevabım sorununla direk alakalı değil biliyorum ama içsel hesaplaşmaların ve nedenlerin sonuclarınla ilgili umarım, demek istediğimi anlamıssındır..
demek istediğini çok iyi anladım,çok doğru yazmışsın..hakkaten iyi insanlar sabır etmek için varlar sanki..bir de bir laf var hani ''yaralıya sinek çok gelir'' derler ya hakkaten çok doğru bir laf..yani zor durumda olanı yada çok iyi olan insanı zorluklar şanssızlıklar daha çok buluyor ne garip dimi
)
:10:
Yorum
-
Hayatın adaleti yoktur. Hayatı adaletle bezeyecek olan, insandır. Bu da ancak insan kalarak, hayatın yanında durarak, hak ve özgürlükleri yücelterek mümkündür.
Herşey insan da başlar...
Asla vazgeçmeyin,inanın her seyin bir geri dönüşü var...
Bumerang yasası!Kimsenin seni üzemeyeceği kadar güçlü olduğunda ve sen kimseyi üzmeyecek kadar iyi olduğunda; mutlusun demektir .
Yorum
-
-
Eskiden çok yaramaz bir adamdım. Ama hayat çok daha kolaydı. Zamanla insanlara karşı dürüst oldukça, insanlar daha kirli olmaya başladı. Adalet aramayı bıraktım aslında. Kötü olucam demeklede kötü olunmuyor. Yani insanın aklını zekasını o yönde kullanmasıda bir beceri. Ama bize genelde küçükten beri öğretilen tam tersi. Küçükken annelerimizden dinlediğimiz masallar bile bizi hayata karşı savunmasız bırakıyor...Orjinal yazı sahibi: mavi mavi View Postmerhaba lıchkıng..yorumun için çok sağol gerçekten çok güzel yazmışsın dediklerinde çok haklısın
demek istediğini çok iyi anladım,çok doğru yazmışsın..hakkaten iyi insanlar sabır etmek için varlar sanki..bir de bir laf var hani ''yaralıya sinek çok gelir'' derler ya hakkaten çok doğru bir laf..yani zor durumda olanı yada çok iyi olan insanı zorluklar şanssızlıklar daha çok buluyor ne garip dimi
)
Eşinin üstüne baskı yapma bence, zaten baskı yapmanın nedeni de çevre baskısı büyük ihtimalle. Erkeklerin en sorumsuzu bile doğru an geldiğinde eyleme geçer. Eşinde doğru anı bekliyor. Sen belki onu çaba göstermiyor diye eleştiriyorsun ama eminim oda memnun değildir durumundan. Bazen şu an yaşadığımız sıkıntıları çekmemiz gerekebilir. Bende çalışmayı çok seven bir erkek değilim. Ama zamanı geldiğinde en çok çalışan ben olmusumdur. Çünkü, bazen mücadele etmeye ara verirsin. Ama bırakmazsın. Sen bir bayan olduğun için bu konuda eşini baskı yapmadan motive edeceğini umuyorum. En azından sözlerle olmasa bile, davranışlarınla...biliyorum artık çok zor çok
kuracak yeni bir hikayem yok.
yine de uğraşıyorum rastgele bu eskimiş kelimelerle
alt üst olmuş coğrafyanda
cebinde bozuk paralarınla
kendi mezarına selam durup
boşver mi diyorsun kanasın.
Yorum
-
yorumun için sağol arkadaşım çok güzel yazmışsın..ben de aynı senin gibi düşünüyorum..herşey insanda başlar..insan düzgün olmaya çalışırsa gerisi zaten gelecektir karşılığını alacaktır..ama kötü şeyleri yapmak insanlara her zaman daha kolay gelir..dünyanın iyi,refah olması için önce içinde yaşayan insanların birşeyler yapması lazım..Orjinal yazı sahibi: K i m y o n View PostHayatın adaleti yoktur. Hayatı adaletle bezeyecek olan, insandır. Bu da ancak insan kalarak, hayatın yanında durarak, hak ve özgürlükleri yücelterek mümkündür.
Herşey insan da başlar...
Asla vazgeçmeyin,inanın her seyin bir geri dönüşü var...
Bumerang yasası!:10:
Yorum
-
çok doğru diyorsun,tamam dediklerini dinlicemOrjinal yazı sahibi: LICHKING View PostEskiden çok yaramaz bir adamdım. Ama hayat çok daha kolaydı. Zamanla insanlara karşı dürüst oldukça, insanlar daha kirli olmaya başladı. Adalet aramayı bıraktım aslında. Kötü olucam demeklede kötü olunmuyor. Yani insanın aklını zekasını o yönde kullanmasıda bir beceri. Ama bize genelde küçükten beri öğretilen tam tersi. Küçükken annelerimizden dinlediğimiz masallar bile bizi hayata karşı savunmasız bırakıyor...
Eşinin üstüne baskı yapma bence, zaten baskı yapmanın nedeni de çevre baskısı büyük ihtimalle. Erkeklerin en sorumsuzu bile doğru an geldiğinde eyleme geçer. Eşinde doğru anı bekliyor. Sen belki onu çaba göstermiyor diye eleştiriyorsun ama eminim oda memnun değildir durumundan. Bazen şu an yaşadığımız sıkıntıları çekmemiz gerekebilir. Bende çalışmayı çok seven bir erkek değilim. Ama zamanı geldiğinde en çok çalışan ben olmusumdur. Çünkü, bazen mücadele etmeye ara verirsin. Ama bırakmazsın. Sen bir bayan olduğun için bu konuda eşini baskı yapmadan motive edeceğini umuyorum. En azından sözlerle olmasa bile, davranışlarınla...
:10:
Yorum

daha önceden bu videoyu görmüştüm ve gerçekten çok etkilemişti..
Yorum