Duyuru

Collapse
No announcement yet.

adını koyamadım

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: albatross View Post
    dostum sen nerde yaşıyorsun?

    tecrübelerimle kızlar eğer bir erkekten hoşlanırlarsa kendi aralarında kıkırdaşırlar falan ama tipsiz diye laf atanları hiç görmedim.
    Yalovadan mı?
    Hepimiz birer kuklayız Hayatta.Rol yapıyoruz Boyuna...
    Hepimiz birer kuklayız.İplerimiz,birbirimizin elinde.
    Aldatıyor,aldanıyoruz
    Üç öğün de...

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: ismael View Post
      İnsanların problemlerini "YAZUUUUUUUUK" demeniz yazık olmuş...
      Problem ne gibi?
      Görünürdeki tek problemi böle boş bir işle zaman kaybetmesi.
      Hepimiz birer kuklayız Hayatta.Rol yapıyoruz Boyuna...
      Hepimiz birer kuklayız.İplerimiz,birbirimizin elinde.
      Aldatıyor,aldanıyoruz
      Üç öğün de...

      Yorum


      • #18
        YEŞİL sen buraya girerek kendini psikolojik olarak tatmin etmiyormusun? sen görsel biri olmadığın için böyle şeylere pek rastlamıyorsun normal.ha bu arada yaşım 27.
        Bir hakikat varsa, onun ne olduğunu (hala) bilmiyorum, ama ne olmadığından (artık) eminim.

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: VOTKA View Post
          YEŞİL sen buraya girerek kendini psikolojik olarak tatmin etmiyormusun? sen görsel biri olmadığın için böyle şeylere pek rastlamıyorsun normal.ha bu arada yaşım 27.
          Tabiki bu siteye kendimi psikolojik olarak tatmin etmek için giriyorum.Ancak önemli olan bunu nasıl bir yolla yaptığın,niyetin...
          Ben yardım arayarak ve yardım ederek kendimi psikolojik olarak tatmin ediyorum.Yani olması gerekeni yapılması gerekeni doğru olanı yapıyorum.
          PEKİ YA SEN?
          Hepimiz birer kuklayız Hayatta.Rol yapıyoruz Boyuna...
          Hepimiz birer kuklayız.İplerimiz,birbirimizin elinde.
          Aldatıyor,aldanıyoruz
          Üç öğün de...

          Yorum


          • #20
            bence sende biraz megalomani var.

            ayrıca 27 yaşında hala ergenlik psikolojisinde olmanda ilginç.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: VOTKA View Post
              YEŞİL sen buraya girerek kendini psikolojik olarak tatmin etmiyormusun? sen görsel biri olmadığın için böyle şeylere pek rastlamıyorsun normal.ha bu arada yaşım 27.
              Orjinal yazı sahibi: VOTKA View Post
              YEŞİL sen buraya girerek kendini psikolojik olarak tatmin etmiyormusun? sen görsel biri olmadığın için böyle şeylere pek rastlamıyorsun normal.ha bu arada yaşım 27.
              Ayrıca bir insan hakkında görsel biri yada değil yorumunu ancak onun profiline bakarak yapabilirsinki yorumun büyük oranda öznel olur.
              Görselliğe bu kadar kafa yorman yanlış.Tamamen ergenlik psikolojileri bunlar.
              DIŞ GÖRÜNÜM ÖNEMLİDİR AMA ABARTMAKDA YANLIŞDIR...
              Hepimiz birer kuklayız Hayatta.Rol yapıyoruz Boyuna...
              Hepimiz birer kuklayız.İplerimiz,birbirimizin elinde.
              Aldatıyor,aldanıyoruz
              Üç öğün de...

              Yorum


              • #22
                Dert yok dert edinmişsin gibi. Durum bundan ibaret. Hiç tanımadığın insanlar bile bunu söyleyecek. Garip. Bu insanların işi gücü yok sana öyle dicekler. Görselliği çok mesele haline getirenler var; ama açıkçası bu şekilde düşünen ilk seni gördüm. Görselliğe feci önem veriyorsun. Kafanı başka şeylere entegre et. Yoksa seni rahatsız eden bu durum devam eder yani kafandaki bu düşünceler

                Yorum


                • #23
                  Yeşil112 bencede tavrın yalnıs olmus.Benim daha ne demek istedigimi anlamadan tavrıma abes demeye kalkmadan önce kendi tavırlarını gözden gecirsen daha iyi olur.
                  Sonucta konuyu acan sorunlu bir arkadas.Dalga gecer gibi tuhaf bir tavırla yazuuuuk filan demene anlam veremiyorum !?
                  Çılgın,hayat dolu ve hırçın SARIyla;Asil,olgun ve durgun KIRMIZInın dostluğu:

                  ''GALATASARAY''

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: ultrAslan View Post
                    Yeşil112 bencede tavrın yalnıs olmus.Benim daha ne demek istedigimi anlamadan tavrıma abes demeye kalkmadan önce kendi tavırlarını gözden gecirsen daha iyi olur.
                    Sonucta konuyu acan sorunlu bir arkadas.Dalga gecer gibi tuhaf bir tavırla yazuuuuk filan demene anlam veremiyorum !?
                    Önce biraz sakin olalım.Arkadaşın bu siteye sitem eder gibi böle bir başlık açması doğru değil.Yazdıklarıyla kendini yakışıklıyım diye tatmin etmeye çalışıyor bizde bu yazıları yazan arkadaşın önemli bir sorunu olduğunu düşünüyoruz.Oysa arkadaş"ulan yakışıklılık başa bela" deyip yazdığı yazıları keyifle yazıyor.Bende arkadaşa yazuuuuk sana diyorum.Ve siz onun üzüldüğünü sanıyorsunuz.BU DURUM GÜLÜNÇ DEĞİLMİ SİZCE?
                    Hepimiz birer kuklayız Hayatta.Rol yapıyoruz Boyuna...
                    Hepimiz birer kuklayız.İplerimiz,birbirimizin elinde.
                    Aldatıyor,aldanıyoruz
                    Üç öğün de...

                    Yorum


                    • #25
                      Önce biraz sakin olalım.Arkadaşın bu siteye sitem eder gibi böle bir başlık açması doğru değil.Yazdıklarıyla kendini yakışıklıyım diye tatmin etmeye çalışıyor bizde bu yazıları yazan arkadaşın önemli bir sorunu olduğunu düşünüyoruz.Oysa arkadaş"ulan yakışıklılık başa bela" deyip yazdığı yazıları keyifle yazıyor.Bende arkadaşa yazuuuuk sana diyorum.Ve siz onun üzüldüğünü sanıyorsunuz.BU DURUM GÜLÜNÇ DEĞİLMİ SİZCE?
                      Arkadas daha cok tipsiz oldugunu düsünüyor galiba.Alttaki yazısındaki tipsiz kelimesini ima olarak kullandıklarınıda düsünüyor olabilir.Ama kendini cok yakısıklı ya da cok cirkin bulma durumu(sf dendogabilen) olabilir belkide.Yada psikolojik sorunlu oldugu icin kendini tatmin etmeye calısan biridir bilmiyorum ki :RpS_confused:

                      kızlar bana tipsiz diye laf atıyorlar bana surat asıyorlar.hani tanımıyorumdabeni gördüklerinde hep benim hakkımda yorum yapıyorlar bende yorumlarını duymasam herhalde kendi aralarında bana tipsiz dediler diyorum.çünkü hep genelde tipsiz diyorlar.yada surat asıyorlar.
                      Çılgın,hayat dolu ve hırçın SARIyla;Asil,olgun ve durgun KIRMIZInın dostluğu:

                      ''GALATASARAY''

                      Yorum


                      • #26
                        . Eğer kendini böyle şeylerle tatmin ediyorsa bu da bir sorundur; ve senin bu sorunla dalga geçmeye hakkın yok.

                        Adını koyucam ama biraz ağır olacak. Sen kendini beğenmişsin bunun için kuyruk acısı falan diyosun. Bi yandan da paranoyaklık var, olay bu.
                        Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolanıyor..

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: Agopin View Post
                          . Eğer kendini böyle şeylerle tatmin ediyorsa bu da bir sorundur; ve senin bu sorunla dalga geçmeye hakkın yok.

                          Adını koyucam ama biraz ağır olacak. Sen kendini beğenmişsin bunun için kuyruk acısı falan diyosun. Bi yandan da paranoyaklık var, olay bu.
                          Adını koyduğun kişi benmiyim yoksa konuyu açan arkadaş mı?
                          Hepimiz birer kuklayız Hayatta.Rol yapıyoruz Boyuna...
                          Hepimiz birer kuklayız.İplerimiz,birbirimizin elinde.
                          Aldatıyor,aldanıyoruz
                          Üç öğün de...

                          Yorum


                          • #28
                            Kuyruk acısı diyen sen olmadığına göre.. İlk cümle sana yazılmış.
                            Bir kördüğüm ki içim çözdükçe dolanıyor..

                            Yorum


                            • #29
                              ah dostlar bugünde yaşları en fazla 12 veya 13 olan iki tane kız çocuğu bana iğrenç bir tip dediler.tam yanlarındayken dediler artık bana mı dediler yoksa kendi aralarındaki bir konuşmamıydı bilemiyorum ama bu kadar şeyde tesadüf olamaz.
                              Bir hakikat varsa, onun ne olduğunu (hala) bilmiyorum, ama ne olmadığından (artık) eminim.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X