Duyuru

Collapse
No announcement yet.

kişilksiz miyim ben yoksa??

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • kişilksiz miyim ben yoksa??

    ya normalde gri yoktur bende ya siyahtır ya beyaz..ama konu arkadaslık ya da ask olunca bi gözümü kapamaktır gidio. beni açık açık rahatsız eden seyşlere dur diemiorum cesaretim yok.yalnız kalmaktan korkuyorum sanırım ve bu özellikler benim kişiliksiz olduğumu mu gösterir ki???

  • #2
    Daha acık anlatabilirseniz,daha rahat yardımcı olmaya calısabiliriz
    Çılgın,hayat dolu ve hırçın SARIyla;Asil,olgun ve durgun KIRMIZInın dostluğu:

    ''GALATASARAY''

    Yorum


    • #3
      şöyle söyliyim ... mesela bi arkadasım vardı öyle güvenirdim ki ona . güvendiğim anlarda bana yalan söylese bile hoşgörürdüm. ama iş çığrından çıkmaya başladı. bişe diyemedim beni göz göre göre salak yerine koydu dur diyemedim.. en sonunda cesaretimi toplayıp herseyin farkında olduğumu hissettirdim. ama iplemedi bile beni. ya da sevgilim... salak salak espri yapardı ki normalde ben salak espri yapanlardan nefret ederim . ya mal gibi bişe diemedim yok saydım kendimce hep iyi yönlerini aklıma getirdim. derken şimdi de terkettim. e ne bu şimdi. gercekten dengesiz olduğumu düşünüyorum

      Yorum


      • #4
        kişiliksiz değilsiniz, insanlara ve bu bağlamda bazı ilişkilere bağımlısınız...
        bişnev...

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: ArZeLL View Post
          şöyle söyliyim ... mesela bi arkadasım vardı öyle güvenirdim ki ona . güvendiğim anlarda bana yalan söylese bile hoşgörürdüm. ama iş çığrından çıkmaya başladı. bişe diyemedim beni göz göre göre salak yerine koydu dur diyemedim.. en sonunda cesaretimi toplayıp herseyin farkında olduğumu hissettirdim. ama iplemedi bile beni. ya da sevgilim... salak salak espri yapardı ki normalde ben salak espri yapanlardan nefret ederim . ya mal gibi bişe diemedim yok saydım kendimce hep iyi yönlerini aklıma getirdim. derken şimdi de terkettim. e ne bu şimdi. gercekten dengesiz olduğumu düşünüyorum
          kendinize güveniniz olmadığı için insanlar da bunu hissedip bundan faydalanıyor. özsaygınızı güçlendirin...
          bişnev...

          Yorum


          • #6
            galiba öyle... çok korkuyorum alında. dısarıya belli etmiorum ama.. doktoruma bile ki kendisini hiç sevmem. hiç bişe anlatmıorum.emin olun en rahat burda konusuyorum. umarım en kısa zamanda atanırım ve bu özgüven yerine gelir.dinlediğiniz için sağolun.

            Yorum


            • #7
              Dengesizde,kisiliksizde degilsin.
              Sadece bazı ufak caplı sorunların var.Sende söylemissin;yalnız kalmaktan korku gibi.
              Yasın kac bilmiyorum,ergenlik etkisi olabilir.
              Ama kolay cözülebilir bence.Kendinizi nasıl birisi olarak hayal ediyorsunuz ? İlerisi icin yani.
              Bunu belirleyin,ve o kisi olmak icin calısın.Yol boyunca baska bir sey ilgilendirmesin sizi...
              Mesela ileride meslek olarak,duygusal olarak,sosyallik olarak nasıl birisi olmak isterdiniz ?
              Çılgın,hayat dolu ve hırçın SARIyla;Asil,olgun ve durgun KIRMIZInın dostluğu:

              ''GALATASARAY''

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: ultrAslan View Post
                Dengesizde,kisiliksizde degilsin.
                Sadece bazı ufak caplı sorunların var.Sende söylemissin;yalnız kalmaktan korku gibi.
                Yasın kac bilmiyorum,ergenlik etkisi olabilir.
                Ama kolay cözülebilir bence.Kendinizi nasıl birisi olarak hayal ediyorsunuz ? İlerisi icin yani.
                Bunu belirleyin,ve o kisi olmak icin calısın.Yol boyunca baska bir sey ilgilendirmesin sizi...
                Mesela ileride meslek olarak,duygusal olarak,sosyallik olarak nasıl birisi olmak isterdiniz ?
                ben öğretmenim....26 yasında ve kpss ye hazırlanan bi öğretmen.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: ArZeLL View Post
                  ben öğretmenim....26 yasında ve kpss ye hazırlanan bi öğretmen.
                  Peki,
                  Yalnız kalma korkusunun iki ayagı vardır.Duygusal ve sosyal olarak
                  Duygusal yalnızlıgıda bir sevgili gidermiyor.Bu konuda dedigim taktigi uygulayın.Hedef ve adım...
                  Sosyal olarakta su yolu izleyin.Kimsenin arkadaslıgına muhtac degilsiniz.Sadece gercekten arkadas olmak istediginiz kisilerle arkadas olun.Cünkü en tehlikeli arkadas,arkadas olsunda ne olursa olsun mantıgıyla edinilmis arkadastır.Tehlike olmasa bile o arkadaslık size pek bir sey katmayacaktır...
                  Çılgın,hayat dolu ve hırçın SARIyla;Asil,olgun ve durgun KIRMIZInın dostluğu:

                  ''GALATASARAY''

                  Yorum


                  • #10
                    çok korkuyorum.. eskiden böyle değildim cesaretliydim.. tavsiyeleriniz kulağıma küpedir. teşekkür ederim hepinize

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: mual-lak
                      ben artık kimsenin konusuna yorum getirmiyorum zira sitenin bilmişleri
                      herkesin yorumuna burnunu sokuyo her konu onların yorumlasınlar kim tutar bilmişleri
                      ben anlamadım bişe??

                      Yorum


                      • #12
                        burda hiyerarşi mi var??

                        Yorum


                        • #13
                          hani yukarda öle bi yorum var ya. yorum yapmayla ilgili

                          Yorum


                          • #14
                            haddinden fazla değer veriyorsun yane aşırı özveride bulunuyorsun. güven sorunu olanlar kaybetme korkusu yaşarmış. hani karşındakinin varlığıda yokluğuda bir olsa dahi hayatından o kişi çıkarsa sanki çok büyük bir kayıp yaşamış yaşayacakmış hissi işte

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: labirent View Post
                              haddinden fazla değer veriyorsun yane aşırı özveride bulunuyorsun. güven sorunu olanlar kaybetme korkusu yaşarmış. hani karşındakinin varlığıda yokluğuda bir olsa dahi hayatından o kişi çıkarsa sanki çok büyük bir kayıp yaşamış yaşayacakmış hissi işte
                              evet aynen öyle..anlatmak istediğim buydu.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X