gülümsemek ve kendini birazcık mutlu hissedebilmek ne kadar zormuş...
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
...............
Collapse
X
-
ben bunları mutlu olmamak için bahane olarak goruyorum..peki seni gıdıklayacak birilerini bulamazmısın yani..kendini gıdıklayarak gulemiyorsan baskasından gıdıklamasını rica edebilirsin..Orjinal yazı sahibi: Ispanak View Postaynen bende merak ettim insan kendini gıdıklayınca gülmez yani bende gıdıklanırım ama başkası gıdıklarsa gülerim
Yorum

ne yani sen kendini gıdıklayınca gülüomusun
Yorum