Duyuru

Collapse
No announcement yet.

...............

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ...............

    gülümsemek ve kendini birazcık mutlu hissedebilmek ne kadar zormuş...

  • #2
    gülümsemek için kendini gıdıklayabilirsin..gıdıklanma surecinde ise beyin sıkıntıları dusunecek bir halde olmaz..demekki o kadar zor degilmiş..

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: ayseglk
      bu da ne böyle ne yani sen kendini gıdıklayınca gülüomusun
      aynen bende merak ettim insan kendini gıdıklayınca gülmez yani bende gıdıklanırım ama başkası gıdıklarsa gülerim

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: ayseglk
        bu da ne böyle ne yani sen kendini gıdıklayınca gülüomusun
        benim buna ihtiyacım yok..benim epsri yetenegim var..gulmek istedigimde espri yaparım ve gulerim..gıdıklanmak ise guldurur..bu bilinen birşeydir..

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: Ispanak View Post
          aynen bende merak ettim insan kendini gıdıklayınca gülmez yani bende gıdıklanırım ama başkası gıdıklarsa gülerim
          ben bunları mutlu olmamak için bahane olarak goruyorum..peki seni gıdıklayacak birilerini bulamazmısın yani..kendini gıdıklayarak gulemiyorsan baskasından gıdıklamasını rica edebilirsin..

          Yorum

          İşleniyor...
          X