Duyuru

Collapse
No announcement yet.

mazlum insan olmak ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: murat058 View Post
    hakkını tam manasıyla savunamamak.kötüler tarafından tartaklanmak,ezilmek,ve mazlumun yanında olmak,ezilenlerin yanında yani nedir sizce ?

    birine aşık olup onun yanına yaklaşamamak,kendince nedenlerle...onu tüm insanların üstünde görmek yalnış anlaşılmasın allah yerine koymak diyil, ama kötü olan insanların dünyasında sırf aşıksın diye onu melek gibi görmek acaba demek doru kişi bu mu demek.onu kendine layık görmemek,veya onun aslında kötü biri cıkacağı korkusu veya ona hayatı zindan edeceğin korkusu bu yüzden uzak durmak ondan aşk bu mu ?

    cesaret edip konuşamamak.yakmıştı beni zamanında birazcık külü hala içimde.ve hala cesaretim yok cünkü sırf sf diyil diyer taraftan işsiz güçsüz oluşum.ve diğerleri işte.

    bugün biriyle konuşurken gördüm onu.daha dorusu ordaki bi çalışanla şöyle bi konuşma geçti.ben mazlum olmaktan mutluyum. dier genc senmisin mazlum - beyenemedinmi böyle bi konusma geçti.bu kız gerçekten mazlum insan oılabilirmi doru kişi olabilirmi? olabilir diyelim ben böyle birinimi kaçırıyorum şuan.ama cepte metelik yok baba parası yiyom.kızınsa ekonomik özgürlügü elinde.nederler bana nasıl bakarlar,hadi ettim konuşmaya başladık.hangi ara görecez yüzümüzü onuda geçtim telefonla muabeti yoksa sixteen sene yapamazmıyım bunu. unutmalımıyım.
    sonradan pişman olmamak için kıza duygularınızı söyleyin.söylemeden ne olacağını bilemezsiniz.belirsizlik
    sizi yiyip bitirir.
    ayrıca en kısa zamanda bir iş bulmaya bakın.çabalayın.ne zamana kadar baba parası yiyeceksiniz.mücadele ederseniz siz kazanırsınız.
    HAYAT.....

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: sabırtaşı View Post
      bu da kendini iyice bişe zannetmeye başladı
      kaşınıo medcezir

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: sabırtaşı View Post
        sonradan pişman olmamak için kıza duygularınızı söyleyin.söylemeden ne olacağını bilemezsiniz.belirsizlik
        sizi yiyip bitirir.
        ayrıca en kısa zamanda bir iş bulmaya bakın.çabalayın.ne zamana kadar baba parası yiyeceksiniz.mücadele ederseniz siz kazanırsınız.
        iş bulmakta kolay diyil ki ! iş bulamaya bulamaya insan aramaktanda yorluo özgüven gidio

        Yorum


        • #19
          İlişkilerde ekonomik durum kim ne derse desin çok buyuk önem taşıyor ,hele hele konu evlilikse eger dahada önem kazanıyor .

          Beraberligin ilk yıllarında bunlar pek goze batmıyor ,ama ne zamanki zorluklar ortaya çıkmaya aileyi sarsmaya başlıyor işte o andan sonra bu eksiklikler yuze çarpılmaya başlıyor .

          Toplum olarak erkegin evi geçindirmesi gerektigine inanıldıgından bir erkegin işi kurulu duzeni olmaması tercih edilmemesi için en önemli sebeplerden biri .

          Ekonomik gucun haricindeki sorunlar pekala bir şekilde aşılabilir tabi her iki tarafında bu konuda samimi olması gerekir .
          ANCAK ANLATABİLDİGİNİZ KADAR , ANLAYABİLİRİM .

          Yorum


          • #20
            markette calısan bi kıza aşık olmaktı benimkisi gülüşüne yüzüne ama mrbdan ötesine götürememekti asla hem sf hem korkularımdan hemde işsizlimden :/

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: murat058 View Post
              markette calısan bi kıza aşık olmaktı benimkisi gülüşüne yüzüne ama mrbdan ötesine götürememekti asla hem sf hem korkularımdan hemde işsizlimden :/
              neden açılmadın en fazla reddederdi.keşke açılsaydın

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: murat058 View Post
                markette calısan bi kıza aşık olmaktı benimkisi gülüşüne yüzüne ama mrbdan ötesine götürememekti asla hem sf hem korkularımdan hemde işsizlimden :/
                tesla nında dedigi gibi hiç çekinmeden açılmaya çalış ,uzaktan bakıp iç çekip duracagına git yanına duygularını aç ,sf li olmak suç degil bir çogumuz sf liyiz dertlerimiz var ,ama aynı zamanda insanız bizlerinde aşık olmaya ,mutlu olmaya hakkımız var ,korkularımıza gelince malesef ne yazıkki onları bizler yaratıyor gozumuzde buyutuyoruz ,oysa aslında o kadar kuçuklerki .

                ah bunu bir gorebilsek beynimize aslında o korkuların bir hiç olduguna inandırabilsek dunyanın en mutlu insanları bizler olacagız ,yeterki birazcık cesaret edebilsek .
                ANCAK ANLATABİLDİGİNİZ KADAR , ANLAYABİLİRİM .

                Yorum


                • #23
                  Dost acı söylermiş , mazlum insan olan çoğu zaman ezilir

                  NOKTA

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X