Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ne güzel de maske kullanıyoruz

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ne güzel de maske kullanıyoruz

    en azından ben... hiç çaktırmadan kendine güvenen bi insan profili çizmek çok kolay. ya siz? siz de benim gibi maske kullanıyor musunuz?

  • #2
    ''Yanıma aldım kendimi ve yürüdüm ince çizgisinde yolumun ortalıkta görünen herkesin adı
    yabancı, herkes kendi maskesiyle dolaşır oldu yanıbaşımda, tanımaz oldum yüzleri ve
    keşkelerle avunur oldum. Düşlerimde gördüğüm yüzüm benim mi? düşünür oldum, onca
    maske gözümün içine bakıyor sorgularcasına, ve burası hep yabancı, hep yalancı doldu,
    çıkmak istiyorum artık dışarı, bırakın gideyim kendimi alıp.''Sagopa kajmerin maseki balo şarkısından bir alıntı.Hepimiz maskelerle dolaşan zavallı yaratıklarız.
    Mutluluklar ve zevkler değil
    Acılar büyüdükçe
    Gelecek ve ikbal arayarak değil
    Geleceğini koyarak
    Yalnızca dostluğu ve arkadaşlığı değil
    İhaneti ve satılmışlığı da görerek
    Yaşadıkça ve yaşlandıkça değil
    Direndikçe
    Direndikçe büyürsün dostum
    Direndikçe...

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: Nokta. View Post
      ''Yanıma aldım kendimi ve yürüdüm ince çizgisinde yolumun ortalıkta görünen herkesin adı
      yabancı, herkes kendi maskesiyle dolaşır oldu yanıbaşımda, tanımaz oldum yüzleri ve
      keşkelerle avunur oldum. Düşlerimde gördüğüm yüzüm benim mi? düşünür oldum, onca
      maske gözümün içine bakıyor sorgularcasına, ve burası hep yabancı, hep yalancı doldu,
      çıkmak istiyorum artık dışarı, bırakın gideyim kendimi alıp.''Sagopa kajmerin maseki balo şarkısından bir alıntı.Hepimiz maskelerle dolaşan zavallı yaratıklarız.
      işte budur..

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: forte
        valla her an maskeyle yaşamak çok zor..koy ver kendini gitsin...
        zayıf anlarımda insanların yüzündeki hayal kırıklığı ... çok ilginç.trajikomik

        Yorum


        • #5
          ArZell aslında biz 21 yylın doğasına göre yaşıyoruz.Neden dersen insanın doğasında mağralarda yaşamak avlanmak vardır.Doğa kanunuda şudurki büyük balık küçük balığı yer.Bu bağlamda insanlar ensestir ilk insanlar kendi kardeşleriyle sevişerek üredi.Aslında bir babadan türdediğimize göre bütün karşı cins kardeşimiz oluyor yani bütün ilişkiler ensesttir.İnsan katildir habil kabili öldürmüştür daha ilkten öldürme hırs sex duygularının en vahşi haliyle ortaya çıkmıştır.Doğal olmak istiyorsak ayı postu giyerek mağrada yaşıyan ölüm ve sex makinaları olmamız gerek.Bu kadar basit aslanım yani herkez sahte tavırlar içinde.İnsan kendine en büyük kötülüğü şehirleşmeyle medeniyetleşmeyle yapmıştır anlmak için kapasite gerekir.
          Mutluluklar ve zevkler değil
          Acılar büyüdükçe
          Gelecek ve ikbal arayarak değil
          Geleceğini koyarak
          Yalnızca dostluğu ve arkadaşlığı değil
          İhaneti ve satılmışlığı da görerek
          Yaşadıkça ve yaşlandıkça değil
          Direndikçe
          Direndikçe büyürsün dostum
          Direndikçe...

          Yorum


          • #6
            benim maskem yoktur mesele eğer güvense bir insana hemen güvenirim mesele bir insanı kandırmaksa o inasanı kandırmak için şekilden şekiler giererim(tezgahtarlık zor meslek satış yapmak için şekil değiştirmek şart)

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: forte
              ........................???....................... ...
              şöyle ki "aneem kıza bak hele ağlayıp duruyo. ne kadar güçsüzmüş.biz de adam blirdik"

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: Nokta. View Post
                ArZell aslında biz 21 yylın doğasına göre yaşıyoruz.Neden dersen insanın doğasında mağralarda yaşamak avlanmak vardır.Doğa kanunuda şudurki büyük balık küçük balığı yer.Bu bağlamda insanlar ensestir ilk insanlar kendi kardeşleriyle sevişerek üredi.Aslında bir babadan türdediğimize göre bütün karşı cins kardeşimiz oluyor yani bütün ilişkiler ensesttir.İnsan katildir habil kabili öldürmüştür daha ilkten öldürme hırs sex duygularının en vahşi haliyle ortaya çıkmıştır.Doğal olmak istiyorsak ayı postu giyerek mağrada yaşıyan ölüm ve sex makinaları olmamız gerek.Bu kadar basit aslanım yani herkez sahte tavırlar içinde.İnsan kendine en büyük kötülüğü şehirleşmeyle medeniyetleşmeyle yapmıştır anlmak için kapasite gerekir.
                sözlerin bana Alfred Adleri hatırlattı. velhasıl haklısın

                Yorum


                • #9
                  ben birilerinin yanında üzgün oldugumu soyleyemem..bu beni rahatsız eder..ben hep iyiyim, boyle gorunur..ben bir kadına sarılıp ağlamak istiyorum..

                  Yorum

                  İşleniyor...
                  X