Eskiden ne televiyon vardı
Ne internet
Ne çamaşır makinesi
Ne Radyo
________________
Hiçbişey yoktu ama hayat bi şekilde devam ediyordu ..... Şu anda insanlar bu eşyalara sahip olsa bile
YİNE MUTSUZ
hep mutsuz
depresyonda
Eskilerin tabiriyle :tinysmile_hmm_t2: Bize rahatmı batıyor demeden geçemedim . Sizce sorun nerde ?
Ne internet
Ne çamaşır makinesi
Ne Radyo
________________
Hiçbişey yoktu ama hayat bi şekilde devam ediyordu ..... Şu anda insanlar bu eşyalara sahip olsa bile
YİNE MUTSUZ
hep mutsuz
depresyonda
Eskilerin tabiriyle :tinysmile_hmm_t2: Bize rahatmı batıyor demeden geçemedim . Sizce sorun nerde ?

Yorum