Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Bize Rahat mı Batıyor :)

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Bize Rahat mı Batıyor :)

    Eskiden ne televiyon vardı

    Ne internet

    Ne çamaşır makinesi

    Ne Radyo

    ________________

    Hiçbişey yoktu ama hayat bi şekilde devam ediyordu ..... Şu anda insanlar bu eşyalara sahip olsa bile

    YİNE MUTSUZ

    hep mutsuz

    depresyonda


    Eskilerin tabiriyle :tinysmile_hmm_t2: Bize rahatmı batıyor demeden geçemedim . Sizce sorun nerde ?

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: ayseglk
    eskiler daha mutsuzdu yanlış teori
    Sana şöyle bir cevapla karşılık vereyim ... Eskilerin mutsuz olmaya bile zamanları varmıydı

    Yorum


    • #3
      eskiler daha mutluydu çünkü eskiler doğayla hayatla daha iç içe yaşıyorlardı şimdi ise herşey robotlaşmış bir şekilde ee doğaldır mutsuz olmaları

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: ayseglk
        ben 22 yaşındayım yani bugünkü neslin bireyiyim...eski zamanlardan bildiğim somut tek şey sülalemdeki büyüklerimin bana aktardıkları...ve benim bu gözlemlerimden çıkardığım sonuç '' tam zamanında dünyaya gelmişim ''
        bunu bende çok söyledim kendi kendime ama yinede bir osmanlı devrinde yaşamak isterdim o zamanki hayat daha kaliteli daha dürüst bir hayattı çünkü şimdiki zamanada dürüstlük diye birşey kalmadı

        Yorum


        • #5
          valla bende rahatmı batıyor diye düşünmeye başladım

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: ayseglk
            hayatın ne oldunu bile bilmiolardı sadece mutsuzluk vardı , dayak vardı
            pardon da ne dayağı ?
            Annem'in ailesi öyle okumuş kültürlü bir aile değildi.babası bir çoban olmasına rağmen bugüne kadar ne bir tokat yemiş nede bir küfür.komşunun televizyonunu izleyebilmek için arabanın aküsünü takıp bitirdikleri zaman, sabah işe gitmek için -4 derecelik havada arabayı iteklerken bile mutlu olmayı becerebilmişler.akşam yemeğinde makarna var diye saatleri sayarken bile mutlu olmayı becerebilmişler..
            bence siz mutsuz olmaya bile layik değilsiniz !

            Yorum


            • #7
              Duyumum eskıden herkes daha mutluydu onceden teknolojı yoktu ekonomık krızler yoktu ınsanlar dınlerıne daha baglıydı ve bunun cercevesı ıcınde yasıyolardı besınler dogaldı ekmek aslanın mıdesınde degıldı bunlar mutsuzluk ıcın yeterde artar sanırım?

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: zealist View Post
                akşam yemeğinde makarna var diye saatleri sayarken bile mutlu olmayı becerebilmişler..
                !
                Olay burada gizli değilmi sizce ....

                Yorum


                • #9
                  eskiler bulaşıktı, çamaşırdı, yemekti, çocuktu bunlarla uğraşmaktan sorunlarını düşünemiyormuş. Bir de akşama kadar yorgunluktan ağzını açacak hali kalmıyor ve kocası evine gelince dırdır edemiyormuş

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: ayseglk
                    çok sığ biinsansn hayatı annenin ailesindn ibaret sanıosun
                    İşte belkide senin ve bizim sorunumuz bu

                    Hayat sığ değil ve insanın gözü açıldıkça tatminsizlik başlıyor .... Hayat sığ değil ama şuda var

                    İnsan neye uzanırsa uzansın Tatminsizliği asla bitmez

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: tthunderboltt View Post
                      eskiler bulaşıktı, çamaşırdı, yemekti, çocuktu bunlarla uğraşmaktan sorunlarını düşünemiyormuş. Bir de akşama kadar yorgunluktan ağzını açacak hali kalmıyor ve kocası evine gelince dırdır edemiyormuş
                      Sınırsız isteklerimize karşı, sınırlı bir dünya var. İsteklerimiz gerçekleşse de gerçekleşmese de mutlu olabilmeyi bilmek gerekir.

                      Yorum


                      • #12
                        dertsiz insan yoktur herkesin kendince bir sorunu var amma küçük amma büyük ama bazen o küçük dertleri büyüttüğümüz bir gerçek. evet bize rahat batıyor

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: ayseglk
                          çok sığ biinsansn hayatı annenin ailesindn ibaret sanıosun
                          o zaman sizde sığsınız? hayatı sadece dayak yiyen eski insanlardan ibaret sanıyorsunuz ..
                          biraz araştırma yapın lütfen..isterseniz insanların depresyona eğilim oranlarını yıllara göre dağılım grafiğini paylaşabilirim..
                          bak bunu ben söylemiyorum;Türkiye İstatistik Kurumu söylüyor !
                          bilgi sahibi olmadan fikir zikredip yaşadığınız hayatı yüceltip eskileri mutsuz birer varlık olarak görmek çok üzücü..sevgiler

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X