Bana birisi ne kadar iyi davranırsa davransın , O insana karşı hep tedirgin kalıyorum ve kendimi açamıyorum
hep bi kötülük gelecek veya art niyetli bir davranışta bulacak gibime geliyor
__________
Kimseye güvenmiyorum ...... Bu kadar sert bir tutum takınmam beni hep yalnız ve çaresiz bırakıyor
Kimseyle samimi olamıyorum ..... herşeyden tipinden , kaşından gözünden nem kapıyorum
ne yapmam lazım
hep bi kötülük gelecek veya art niyetli bir davranışta bulacak gibime geliyor
__________
Kimseye güvenmiyorum ...... Bu kadar sert bir tutum takınmam beni hep yalnız ve çaresiz bırakıyor
Kimseyle samimi olamıyorum ..... herşeyden tipinden , kaşından gözünden nem kapıyorum
ne yapmam lazım

Yorum