Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İnsanların dostmu düşmanmı olduğunu anlayamamak

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • İnsanların dostmu düşmanmı olduğunu anlayamamak

    Bana birisi ne kadar iyi davranırsa davransın , O insana karşı hep tedirgin kalıyorum ve kendimi açamıyorum

    hep bi kötülük gelecek veya art niyetli bir davranışta bulacak gibime geliyor

    __________

    Kimseye güvenmiyorum ...... Bu kadar sert bir tutum takınmam beni hep yalnız ve çaresiz bırakıyor

    Kimseyle samimi olamıyorum ..... herşeyden tipinden , kaşından gözünden nem kapıyorum

    ne yapmam lazım
    Last edited by Sunset; 18-06-2011, 10:48 AM.

  • #2
    Dost olma arkadaş ol benımde babamdan başka dostum yok olanlarıda attım bı koseye derdın oldugu zamanda sırrını hıc bızaman arkadaşına verme mesala bı bara gıdıp barmene anlatabılırsın ıcını dokmek maksatlı bunun yanında psıkaytrıye gıtmenı onerırım anksiyet hastasısın sanırım gereklı ılacları sana verıcektır.Ayrıca ınsanlara cok takılmamaya calıs sana en fazla ne gıbı bı zarar verebılır bunu dusun.

    Yorum


    • #3
      evlenirsen zoraki dost edinmiş olursun

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: Ada View Post
        evlenirsen zoraki dost edinmiş olursun
        İş evlenmekde değil ,

        Evlensem ne olacak , kendi hayatımı yürütemezken başkasının hayatınıda zehir edecem ........ Yaşamayı beceremiyorum

        İnsanlar ne anlıyorlar bu hayattan ve nasıl yaşıyorlar anlamıyorum

        Yorum

        İşleniyor...
        X