tipsiz ve çekingensen,
insanlara itici gelirsin.
istediğin kadar kalbin güzel olsun ama kimse sizinle arkadaş bile olmak istemez.
sıkıcısınızdır.
yalnız olmaya mahkum biri olarak yaşarsınız.
hayvan kadar çaba sarfedip de hiçbir şeyin değişmediğini ve değişmiceğini farkettiğiniz an hiçbir şey yapmak istemezsiniz.
daha çok mutsuz olursunuz.
ve daha çok çirkinleştirir sizi hayat.
tipsiz ama çekingen değilsen,
çok sağlam arkadaşlıklar kurabilirsiniz.
cebiniz biraz ağırsa mutlaka bi sevgili bulursunuz iyi veya kötü..
hatta biraz p*ç olursanız iki üç kızı bile aynı anda götürebilirsiniz.
ama iyi bir kalbiniz varsa beklentilerinizi yalnızca iyi dostluklar kurmaya yetecek kadar düşük tutmanızda fayda var.
bu kısım için yukarıda yazdığım maddelerin temelinde "samimiyet" yatıyor bu arada.
yakışıklı ama çekingensen,
ilk kısımda yazdıklarımı biraz da yumuşatarak buraya kopyaladığımı farzedin, heh ondan olursunuz en fazla.
eğer sadece dış görünüşe önem veren bi kız bulursanız sevgili olabilirsiniz belki.
yakışıklı ve çekingen değilsen,
alayı i*ne olm bunların hepsinin.... kimse bakmaz bunlara valla ölsünler bence.
diyim bari lan zaten yakışıklı ve çekingen olmayanlar bu yazıyı niye okusun?
şimdi sonuç olarak;
yakışıklıysan; p*ç de olsan çok iyi biri de olsan azıcık çevren olduğu sürece sevgili bulursunuz mutlaka.
tipsizsen; ya çok p*ç olacaksın ya da zengin biri olacaksın tabi sosyal biri de olman şart.. ama içiniz iyi olmucak kesinlikle bunu hem tecrübelerime dayanarak hem de tipsiz insana iyilik meleği biri olmasını yakıştıramadığım ve hayal edemediğim için söylüyorum.
özet: yaşasın kötülük!
insanlara itici gelirsin.
istediğin kadar kalbin güzel olsun ama kimse sizinle arkadaş bile olmak istemez.
sıkıcısınızdır.
yalnız olmaya mahkum biri olarak yaşarsınız.
hayvan kadar çaba sarfedip de hiçbir şeyin değişmediğini ve değişmiceğini farkettiğiniz an hiçbir şey yapmak istemezsiniz.
daha çok mutsuz olursunuz.
ve daha çok çirkinleştirir sizi hayat.
tipsiz ama çekingen değilsen,
çok sağlam arkadaşlıklar kurabilirsiniz.
cebiniz biraz ağırsa mutlaka bi sevgili bulursunuz iyi veya kötü..
hatta biraz p*ç olursanız iki üç kızı bile aynı anda götürebilirsiniz.
ama iyi bir kalbiniz varsa beklentilerinizi yalnızca iyi dostluklar kurmaya yetecek kadar düşük tutmanızda fayda var.
bu kısım için yukarıda yazdığım maddelerin temelinde "samimiyet" yatıyor bu arada.
yakışıklı ama çekingensen,
ilk kısımda yazdıklarımı biraz da yumuşatarak buraya kopyaladığımı farzedin, heh ondan olursunuz en fazla.
eğer sadece dış görünüşe önem veren bi kız bulursanız sevgili olabilirsiniz belki.
yakışıklı ve çekingen değilsen,
alayı i*ne olm bunların hepsinin.... kimse bakmaz bunlara valla ölsünler bence.
diyim bari lan zaten yakışıklı ve çekingen olmayanlar bu yazıyı niye okusun?
şimdi sonuç olarak;
yakışıklıysan; p*ç de olsan çok iyi biri de olsan azıcık çevren olduğu sürece sevgili bulursunuz mutlaka.
tipsizsen; ya çok p*ç olacaksın ya da zengin biri olacaksın tabi sosyal biri de olman şart.. ama içiniz iyi olmucak kesinlikle bunu hem tecrübelerime dayanarak hem de tipsiz insana iyilik meleği biri olmasını yakıştıramadığım ve hayal edemediğim için söylüyorum.
özet: yaşasın kötülük!

Yorum