Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Tek Taraflı İlişki...

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    bikadını kendine aşık etmenn formülü çok basit aşırı bi şekilde sebepsizce ilgilen deli gibi,sonra sebepsiz yere o ilgiyi kes birden bak nası karpuza dönecektir kadınlar kızmasın darılmasın arkadaşa yarım amaçlı yazıyorum pembe bulutların üzerine çıkar ve ordan birden bırak düşüşe geçsin,sonra aşağıda kucağını aç bekle,düşeceği yer tam olarak orası olacak
    "Every man dies - Not every man really lives"

    Yorum


    • #32
      Orjinal yazı sahibi: desperado54 View Post
      bikadını kendine aşık etmenn formülü çok basit aşırı bi şekilde sebepsizce ilgilen deli gibi,sonra sebepsiz yere o ilgiyi kes birden bak nası karpuza dönecektir kadınlar kızmasın darılmasın arkadaşa yarım amaçlı yazıyorum pembe bulutların üzerine çıkar ve ordan birden bırak düşüşe geçsin,sonra aşağıda kucağını aç bekle,düşeceği yer tam olarak orası olacak
      Keşke elimde birde şöyle bir şema olsa : Bu hafta şu konulardan ,öteki hafta bu konulardan bahset diye.

      Bana ,ilişkisi iyi durumda olan birisi,kız arkadaşıyla genelde neleri konuştuğunu paylaşabilir mi?Tabii ki çok özele kaçmadan...Gerçekten buna çok ihtiyacım var.Çünkü bana göre konuşulacak her şey konuşuldu.

      Sevgiler,saygılar...
      Hayallerim ; yersiz esen soğuk bir kış rüzgarına benzer...Ama sadece beni üşütür ve giderler.

      Yorum


      • #33
        Dün ,yani Cumartesi günü geldi Konya'ya...Biraz gezdik dolaştık...İyi oldu,biraz araya mesafe koyduğum.En azından benimle ilgilendiğini görmüş oldum.
        Hayallerim ; yersiz esen soğuk bir kış rüzgarına benzer...Ama sadece beni üşütür ve giderler.

        Yorum


        • #34
          Buyukcan,

          İlişki dediğin şey aslında iki tarafın psikolojik savaşından ibarettir. Baskın olan diğerini hegomonyası altına alır. Tek taraflı ilişkilerde de durum böyle oluyor genellikle. Bir taraf zayıf diğer taraf güçlü oluyor ve zayıf olan hiç bir karşılık bulamadığı hâlde güçlü olana yaklaşmaya, onunla beraber olmaya çabalıyor. Oysa zayıf olanın bu yaptıkları, güçlünün ondan daha çok uzaklaşmasını sağlıyor.

          Şunu unutma; seninle ilgilenmeyen birine sen tek taraflı olarak yaklaşmaya çalışırsan, bunu yaptıkça kendini o kişinin gözünde daha da düşürürsün. Bir şey yaptığın zaman, aynısını veya benzerini ondan da bekle. O yapmıyorsa, sen bir daha yapmaya yeltenme. Senin için en iyisi bu. Öbür türlü kendi kendine gelin güvey olmaktan başka bir şey elde edemezsin.

          Yorum

          İşleniyor...
          X