Keşke elimde birde şöyle bir şema olsa : Bu hafta şu konulardan ,öteki hafta bu konulardan bahset diye.
Bana ,ilişkisi iyi durumda olan birisi,kız arkadaşıyla genelde neleri konuştuğunu paylaşabilir mi?Tabii ki çok özele kaçmadan...Gerçekten buna çok ihtiyacım var.Çünkü bana göre konuşulacak her şey konuşuldu.
Sevgiler,saygılar...
Bana ,ilişkisi iyi durumda olan birisi,kız arkadaşıyla genelde neleri konuştuğunu paylaşabilir mi?Tabii ki çok özele kaçmadan...Gerçekten buna çok ihtiyacım var.Çünkü bana göre konuşulacak her şey konuşuldu.
Sevgiler,saygılar...

Yorum