Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sevgilim ile ne konuşayım?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Sevgilim ile ne konuşayım?

    Keşke elimde birde şöyle bir şema olsa : Bu hafta şu konulardan ,öteki hafta bu konulardan bahset diye.

    Bana ,ilişkisi iyi durumda olan birisi,kız arkadaşıyla genelde neleri konuştuğunu paylaşabilir mi?Tabii ki çok özele kaçmadan...Gerçekten buna çok ihtiyacım var.Çünkü bana göre konuşulacak her şey konuşuldu.

    Sevgiler,saygılar...
    Hayallerim ; yersiz esen soğuk bir kış rüzgarına benzer...Ama sadece beni üşütür ve giderler.

  • #2
    yaşınızı bilmiyorum ama okuldan işten günlük yaşadıklarınızdan ortak konulardan,hob ilerinizden zamanla konular daha ciddi kişiyi vme ailesini tanıaya doğru gider...

    Yorum


    • #3
      böyle ilişki yaşanmaz ki.ne konuşayım diye bir şema olmaz olamaz.insan sevgilisi ile sırf gözleriyle bile konuşur.insan sevgilisi ile içinden geldiği gibi konuşur.planlı hareket etmez zaten sevdiğimiz insan diğer insanlardan neden farklıdır işte bu yüzden.onunla olan uyumumuz sayesinde herşey kendiliğinden gelişir ve mutluluk olur.

      Yorum


      • #4
        Anılarınızdan bahsedin mesela birbirinize. Ailenizi anlatın...



        Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
        Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
        birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
        Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir

        Yorum


        • #5
          Arkadaşa yüklenmeyin Heycandan aklına gelmiyordur olabilir böyle tutukluklar. Ama arkadasım bunu cevrene yada arkadaslarına sorma. Kız arkadasımla ne konusayım diye. Aklına ne geliyosa içinden ne geçiyorsa onu konuş. Bence klişe şeyler konuşma. Filmdi sinemaydı şuydu buydu. Kendini anlat biraz rahatla. Ya da de ki "Seni görünce nutkum tutuluyor konuşamıyorum" filan de olayı şiirselliğe vur. Sonrası gelir zaten
          Hayal ettiğin kadar yaşarsın.

          Yorum


          • #6
            en önemli şey aynı frekansta olmak, birbirini anlamak; siz birbiriniz için yaratılmamışsınız anlaşılan belli konular üzerine sohbet ederek planlayarak vs. anlaşılmaz biriyle. hele şu "birbirimizi tanıyalım" diye "nelerden hoşlanırsın, en sevdiğin renk ne "vs. gibi muhabbetler yok mu; biri benle böyle konuşacak olsa 1 dk bile katlanamazdım

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: Buyukcan View Post
              Keşke elimde birde şöyle bir şema olsa : Bu hafta şu konulardan ,öteki hafta bu konulardan bahset diye.

              Bana ,ilişkisi iyi durumda olan birisi,kız arkadaşıyla genelde neleri konuştuğunu paylaşabilir mi?Tabii ki çok özele kaçmadan...Gerçekten buna çok ihtiyacım var.Çünkü bana göre konuşulacak her şey konuşuldu.

              Sevgiler,saygılar...
              Yakında ayrılmanız gerektiğini konuşacakmışsınız gibime geldi :113:

              Yorum


              • #8
                Sevgilinle ne konuşacağını bilemiyor musun? Bu gerçekten ilginç bir durum...

                Bu işlerde, kim baskın çıkarsa onun belirlediği konu konuşulur. Meslee konuda değil iyi bir konuşmacı olabilmekte. Eğer konuşma yönünde kendini geliştirip etkileyici konuşabilirsen, çok saçma bir konu bile açsan, sevgilin senin açtığın konuda konuşmaya devam eder.

                Mesela o gün neler yaptığından ya da yarın neler yapacağından mevzu aç. Gerisi gelir zaten.

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: wind34 View Post
                  böyle ilişki yaşanmaz ki.ne konuşayım diye bir şema olmaz olamaz.insan sevgilisi ile sırf gözleriyle bile konuşur.insan sevgilisi ile içinden geldiği gibi konuşur.planlı hareket etmez zaten sevdiğimiz insan diğer insanlardan neden farklıdır işte bu yüzden.onunla olan uyumumuz sayesinde herşey kendiliğinden gelişir ve mutluluk olur.
                  Gerçekten bu yorum çok hoşuma gitti...Sadece bir arkadaş olarak sevgilimi gördüğümü anladım.
                  Hayallerim ; yersiz esen soğuk bir kış rüzgarına benzer...Ama sadece beni üşütür ve giderler.

                  Yorum


                  • #10
                    gezmeyi ve farklı ortamlarda olun konuşacak çok şey bulursunuz. sevdiğiniz farklı yerlere götürün. arada bir gül ve hediye alın.

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: defnee View Post
                      gezmeyi ve farklı ortamlarda olun konuşacak çok şey bulursunuz. sevdiğiniz farklı yerlere götürün. arada bir gül ve hediye alın.
                      Cumartesi günü bir gömlek aldım ona.Farklı ilçelerdeyiz.O ,Konya - Akşehirde öğretmenlik yapıyor.Ben Konya - Merkezdeyim.Kimbilir,belki de aramızın soğuk olması ,sadece benim bir kuruntumdur.Sonuçta bir okb hastasıyım.Bunla alakalı bir anket açacağım.
                      Hayallerim ; yersiz esen soğuk bir kış rüzgarına benzer...Ama sadece beni üşütür ve giderler.

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: Buyukcan View Post
                        Cumartesi günü bir gömlek aldım ona.Farklı ilçelerdeyiz.O ,Konya - Akşehirde öğretmenlik yapıyor.Ben Konya - Merkezdeyim.Kimbilir,belki de aramızın soğuk olması ,sadece benim bir kuruntumdur.Sonuçta bir okb hastasıyım.Bunla alakalı bir anket açacağım.
                        siz hediye olarak çiçek alın sonuçta güzel şeyler olur. sizin onu sevdiğinizin engüzel açıklamasıdır.

                        Yorum


                        • #13
                          bendede aynı sorun vardı heyecandan yada dikkat dağınıklıgımdan dolayı

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X