merhabalar, Insanlarla konusurken bazen tam anlamıyla kendimi ifade edemşyorum agızım dilim kuruyor, dilim sürcüyor. Bir kaç gündur şunu fark ettim. Hoşlandığım veya ilgilendiğim bir kız var , o sınıfta olduğunda yada konuşmak istediğimde onunla karnıma garip bi agrı giriyor ve kendimi konuşmaktada daha zor hissediyorum konuşmasamda öle hissediyorum. Bir ara paxil kullandım , anksiyete ve sosyofobi için, daha sonralarda da efexor kullandım. simdi ise hic bişi kullanmıyorum. Bu konula yardımınızı bekliyorum .. Simdiden teşekkürler..
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Konuşmakta zorlanma,Garip bir his...
Collapse
X
-
Başkalarının senin hakkında ne düşündüğünü fazla umursuyorsun sanırım.Evde sesli bir şekilde kitap okuyarak sesini güzelce kullanıp tanımanı öneririm.Ve kendini bu konuda gayet iyi hissetiğinde bunu toplum içindeyken de hissetmeye çalış.İnsanlar zaten başkalarını dinlemezler genelde, dinleseler de öylesine yani.Bu yüzden bu kadar çok takma.Takarsan yanlış kelimeler kullanır dil sürçmesi yaşar dikkat çekersin o zaman dinlemeye başlarlar işte.Konuşurken sadece şöyle düşün: BUnu yapabilirim!Ve karşındakilerin gözlerine bakmadan konuşmak, konsantrasyonu sağlada en önemli etken.Sadece düşüncelerine odaklanırsan sorun yaşamazsın..
-
Kesinlikle katılıyorum bunlar seni çok iyi yönde etkileyecektir. Başta kendine kendini kanıtlamalısın.Orjinal yazı sahibi: Fönmakinası View PostBaşkalarının senin hakkında ne düşündüğünü fazla umursuyorsun sanırım.Evde sesli bir şekilde kitap okuyarak sesini güzelce kullanıp tanımanı öneririm.Ve kendini bu konuda gayet iyi hissetiğinde bunu toplum içindeyken de hissetmeye çalış.İnsanlar zaten başkalarını dinlemezler genelde, dinleseler de öylesine yani.Bu yüzden bu kadar çok takma.Takarsan yanlış kelimeler kullanır dil sürçmesi yaşar dikkat çekersin o zaman dinlemeye başlarlar işte.Konuşurken sadece şöyle düşün: BUnu yapabilirim!Ve karşındakilerin gözlerine bakmadan konuşmak, konsantrasyonu sağlada en önemli etken.Sadece düşüncelerine odaklanırsan sorun yaşamazsın..
Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir
Yorum
-
Çok Teşekkürler paylaşımlarınız için.
Aslında ara sıra Sesli kitap okuyorum. Bunu devamlı yapmaya çalışayım.
)
Bugun şunu fark ettim acaba karşı cinse karşımı böyle durum yaşıyorum diye karın ağrısı ateşinin yukselmesi az bıraz el titremesi elin ayağın tutması filan ...Öyle değilmiş çünkü yakın bir kız arkadaşımla oturduk yemek yedik konuşabildik. Ama gel gör ki İlgi duydugum birinin karşısında bu belirtiler cikiyor. Tanışmak istediğim biriyle konuşamadım. Bu konuda kendine güven düyorsunuz ama bu nasıl bir şekilde olucak ? bazen karamsarlığada düşüyorum. Vucut olarak yapılı biri değilim ve kısa boyluyum. Aklımı bir şekilde telkinlemeli ve bunun yanında özgüvenimi arttırmalıyım ama nasıl ?
Yorum
-
Boyunu uzatmak için çaba sarfet. Süt ürünleri tüket , basketbola başla.Orjinal yazı sahibi: vaejoviade View PostÇok Teşekkürler paylaşımlarınız için.
Aslında ara sıra Sesli kitap okuyorum. Bunu devamlı yapmaya çalışayım.
)
Bugun şunu fark ettim acaba karşı cinse karşımı böyle durum yaşıyorum diye karın ağrısı ateşinin yukselmesi az bıraz el titremesi elin ayağın tutması filan ...Öyle değilmiş çünkü yakın bir kız arkadaşımla oturduk yemek yedik konuşabildik. Ama gel gör ki İlgi duydugum birinin karşısında bu belirtiler cikiyor. Tanışmak istediğim biriyle konuşamadım. Bu konuda kendine güven düyorsunuz ama bu nasıl bir şekilde olucak ? bazen karamsarlığada düşüyorum. Vucut olarak yapılı biri değilim ve kısa boyluyum. Aklımı bir şekilde telkinlemeli ve bunun yanında özgüvenimi arttırmalıyım ama nasıl ?
Egzersizler yap. Özgüvenini bunlar pekiştirecektir.
Yaşam ard arda gelen mevsimlerden oluşur.
Her insan mükemmel yazların ihtişamına ulaşmak için
birkaç şiddetli kışa katlanmak zorundadır.
Ve unutmamak gerekir ki, kışlar asla kalıcı değildir
Yorum
-
Evet. Çok doğru söylüyorsun. Bende öyle düşündüm. =) peki bu ispatlama cabası.. neden ? napmalı =(Orjinal yazı sahibi: filmdefilmkarşındaki insanla konuşurken heycanlanmak, tökezlemek, dil sürçmeleri vs bütün bunların ana sebebi karşındakine kendini ispat etme çabandır... yakın bir arkadaşınla konuşurken rahatsındır çünkü ona kendini ispat etme zorunluluğun ortadan kalkmıştır... ne düşüneceğini çok sorgulamadan konuşursun onunla...
Yorum
-
Bilinçaltını yenileyebileceğini düşünüyorsan, meditasyon öneririm öncelikle. Hemen ilaç kullanma. Türlü meditasyon çalışmalarıyla beynini kontrol edip bilinçaltını temizleme aşamasına geldiğinde, özgüveni aşılayacaksın kendine. Şimdilik detaya girmeyim. İlgini çekerse özel mesaj at.
Yorum


Yorum