Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Nevralji hastalığına yakalanan kaç kişiyiz ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    araştırdım ne acayip hastalıklar var.buu hastalıkta öyle sinir hastalıkları daha agrılı oluyomuş özelliklede bu hastalık.daha neler duycaz bakalım
    kurut bu dereyi sen kolaysa:RpS_crying:

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: kubtoy View Post
      çok teşekkürler arkadaşlar Allah tüm hastalarımıza acil şifalar versin.. İstanbulda bu konuyla ilgilenen bir dr. tanıdığınız varmı önerebilceğiniz şimdilerde ise teflon yönteminden bahsedilmeye başlandı deneyimi olan bir arkadaşımız varmıdır acaba ??
      merhaba arkadaşlar.öncelikle bu hastalığa yakalanan herkese acil şifalar diliyorum.ben bu hastalığa 3 yıl önce yakalandım 8 ay önce ameliyat oldum. çok şükür şu an bir şikayetim yok. istanbul da amerikan hastahanesinde ali çetin sağıroğlu tarafından ameliyat oldum sizlere de tavsiye ederim mutlaka gidin.

      Yorum


      • #18
        çok geçmiş olsun Hatice, bu günün en güzel haberini senden aldım iyileşmiş olmanız harika dr. sağıroğlu ile iletişime geçmeden önce bazı şeyler sormak isterim siz hangi yöntemle kurtuldunuz? teflon ? açık beyin ameliyatı ( beyin sapından ) sinirlerin kesilmesi mi ? sizin hangi bölgedeydi şikayetiniz babamın V2 ...
        Last edited by kubtoy; 10-07-2012, 10:01 AM.

        Yorum

        İşleniyor...
        X