Duyuru

Collapse
No announcement yet.

En son hangi kitapları okudunuz?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: yasi View Post
    Limon ağacı, afrikalı leo , serenad....
    limon ağacını okumuştum bende .oda filistini anlatıyor. en son bitiridiğim leylada bosna dramı.dünyanın gözü önünde işlenen onca cinayet tecavüz .ama kahramanımız leyla hayallerle ayakta kalmayı başarabiliyoruz .o sıralarda 16 yaşında benimle aynı yaşlarda 1 yaş fark var bosna dramı yaşanırken biz rahat yataklarımızda uyuyorduk.

    Yorum


    • #17
      Adam Fawer -Olasılıksız

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: fulia
        okumuştum onu güzeldi

        kitapları rafa kaldırmanın zamanı geldi.....ergen...gençler okusunlar..tabi..bol bol

        Yorum


        • #19
          Ne alakası var yahu ergenlik bitince kitap rafa mı kalkarmış...

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: kutup83 View Post
            Ne alakası var yahu ergenlik bitince kitap rafa mı kalkarmış...


            hayatın içinde olmak lazım artık o açıdan....bana göre tabiiii

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: fulia
              okumuştum onu güzeldi
              Bu kitabı ben de okumak istiyorum neyi anlatıyor?
              Her şey güzel olacak...

              Yorum


              • #22
                Su an Prof. Dr. Hayri Kirbasoglu'nun "Ahir Zaman Ilmihali" adli eserini okuyorum.

                Yorum


                • #23
                  En son okuduğum kitap Mümin Sekman'ın Her Şey Beyinde Başlar. Beynin çalışma sistemini fazla teknik bilgiye girmeden anlatıyor. Kısa ve açık bir kitap.
                  Her şey güzel olacak...

                  Yorum


                  • #24
                    Bu aralar hiç kitap okuyacak modda değilim hayatı spottan yaşıyorum sabah uyanış ve akşam yatış saatlerim belli değil rüzgarın savurduğu yöne gidiyorum. : ) Bahsettiğin kitabın ismini duymuştum.
                    Her şey güzel olacak...

                    Yorum


                    • #25
                      Kafka'dan Dönüşüm'ü okudum ama tavsiye etmem

                      Yorum


                      • #26
                        evet samsanın böceğe dönüşme hikayesini

                        Yorum


                        • #27
                          yani pek bi anlam çıkaramadım ben o kitaptan ya bi sonuca varamadım

                          Yorum


                          • #28
                            Orjinal yazı sahibi: fulia
                            yarısına kadar okuyup sıkılıp bırakmıştım :105:
                            hahaaa en iyisini yapmışsın

                            Yorum


                            • #29
                              Orjinal yazı sahibi: fulia
                              napim ama çok sıkıcıydı
                              Arkandan ağlamasın

                              Yorum


                              • #30
                                Aykut Oğut - Evrenden Torpilim Var

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X