Orjinal yazı sahibi: yasi
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
En son hangi kitapları okudunuz?
Collapse
X
-
limon ağacını okumuştum bende .oda filistini anlatıyor. en son bitiridiğim leylada bosna dramı.dünyanın gözü önünde işlenen onca cinayet tecavüz .ama kahramanımız leyla hayallerle ayakta kalmayı başarabiliyoruz .o sıralarda 16 yaşında benimle aynı yaşlarda 1 yaş fark var bosna dramı yaşanırken biz rahat yataklarımızda uyuyorduk.



Yorum