Duyuru

Collapse
No announcement yet.

En son hangi kitapları okudunuz?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • En son hangi kitapları okudunuz?

    Orhan Pamuk-Sessiz Ev
    İbn-i Arabi-İlahi Aşk
    Nevzat Tarhan-Kadın Psikolojisi
    ...
    (okuyorum)
    Ahmet Hamdi Tanpınar-Mahur Beste
    Faubert-Duygusal Eğitim
    Thomas Mann-Buddenbrook Ailesi
    içimde kendi hayatımı yaşamadığım kanaati var.Daha samimi olayım ister misiniz?bu yaşadığım hayat o kadar benim değil ki herhangi bir saatimde biri gelip bana "haydi kalk , sıran geldi,kendin ol!"diye bağırsa sanki böyle bir şey mümkünmüş gibi inanıp koşacağım.bu his bende o kadar kuvvetli.herhangi bir kalabalıkta kendimden başka herkes olmaya razıyım..

  • #2
    elif şafak ,baba ve piç ,birde leyla var alexsandra soyadını hatırlamıyorum.bosna dramını anlatıyor.

    Yorum


    • #3
      dikkatimi toplayıpta kitap bile okuyamıyorum kitabın bana bi getirisi olmadığına odaklanmışım getirisi olan herşeye varım ama beynım kitap okumanın kazanç saglamayacanı düşünüyor.
      İşin en kötü yanıdaaa bıraktığınn yerdeyim...
      hayat bana boş olmayan birşeyler söyleeee
      anlamaz kii hiçbiriii hiç bişeyyy....

      Yorum


      • #4
        Sigmund Freud- cinsiyet ve psikanaliz
        Aaron T. Beck- prisoners of hate (türkçeye çevrilmedi)
        Erich Fromm- sahip olmak ya da olmak
        Irvin Yalom- aşkın celladı
        Karl Marx- kapital
        Aziz Nesin- gol kralı

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: Selbst View Post
          dikkatimi toplayıpta kitap bile okuyamıyorum kitabın bana bi getirisi olmadığına odaklanmışım getirisi olan herşeye varım ama beynım kitap okumanın kazanç saglamayacanı düşünüyor.
          internet kitap okuma alışkanlığını öldürüyor. internette hep kısa yazılar var ve kitap çok uzun geliyor.

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: fulia
            edgar allan poe-altın böcek,chuck palahniuk,ninni,şu sıralar yeraltı edebiyatına sardım
            Ben de bi bakayım bu türe demiştim ama artık seçtiğim kitaptan mıdır nedir (KYM LLOYD-Suçluluk Kitabı) çok sıkıldım.Normalde ben bir kitabı zevkini çıkarta çıkarta okurum öyle 1-2 günde bitireyim istemem.Çok ince değilse tabi.Ama çok da uzatmam koparım çünkü.Aşağı yukarı 1 ya da maksimum 2 hafta diyelim.Ama bu kitap bitemedi bir türlü uzadı uzadıı uzadııııı....Bir kitabı yarım bırakmayı da sevmem didindim durdum.

            Yorum


            • #7
              Şu anda okuyorum:

              Sylvia Plath: Sırça Fanus
              Wulf Dorn: Psikiyatrist

              Yorum


              • #8
                Anthony Robbins - Sınırsız Güç =)

                Yorum


                • #9
                  paulo coelho-Veronika ölmek istiyor...
                  Sen yine de bana, ''NASILSIN?'' diye sorma
                  ''İYİYİM'' desem yalan olur;
                  ''KÖTÜYÜM'' desem inancıma dokunur
                  En güzeli , şükre vurayım dilimi; belki o zaman KALBİM kurtulur...{{...mevlana...}}

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: severus View Post
                    paulo coelho-Veronika ölmek istiyor...
                    Filmini izlemiştim özellikle ilaçla intihar fikrinden soğutabilir insanları...Genel olarak bundan soğutabilir aslında... Kitabı daha güzelmiş sanırım

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: kutup83 View Post
                      Filmini izlemiştim özellikle ilaçla intihar fikrinden soğutabilir insanları...Genel olarak bundan soğutabilir aslında... Kitabı daha güzelmiş sanırım
                      kitap fena değil belkide benim ruh halim son zamanlarda buna yatkın olduğundan okuyoda olabilirim
                      Sen yine de bana, ''NASILSIN?'' diye sorma
                      ''İYİYİM'' desem yalan olur;
                      ''KÖTÜYÜM'' desem inancıma dokunur
                      En güzeli , şükre vurayım dilimi; belki o zaman KALBİM kurtulur...{{...mevlana...}}

                      Yorum


                      • #12
                        Limon ağacı, afrikalı leo , serenad....
                        Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: yasi View Post
                          Limon ağacı, afrikalı leo , serenad....
                          bende afrikalı leo yu yeni bitirdim amin maalouf gerçekten harika diğer haftayada semerkant'a başlıyacağım...
                          Sen yine de bana, ''NASILSIN?'' diye sorma
                          ''İYİYİM'' desem yalan olur;
                          ''KÖTÜYÜM'' desem inancıma dokunur
                          En güzeli , şükre vurayım dilimi; belki o zaman KALBİM kurtulur...{{...mevlana...}}

                          Yorum


                          • #14
                            Semerkant a bayılacağına eminim, beni cok etkiliyor tarihi kitaplar. Afrikalı Leo yu ben zor okudum
                            Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                            Yorum


                            • #15
                              arkadaşlar bir kaç psikolojik ya da tarihi roman önerisinde bulunabilir misiniz?
                              Sen yine de bana, ''NASILSIN?'' diye sorma
                              ''İYİYİM'' desem yalan olur;
                              ''KÖTÜYÜM'' desem inancıma dokunur
                              En güzeli , şükre vurayım dilimi; belki o zaman KALBİM kurtulur...{{...mevlana...}}

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X