Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ot gibi oldum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ot gibi oldum

    Herkese merhaba;
    Sevinç,mutluluk hissetmiyorum.Önceden böyle değildim.Eve gelince mutlu olurdum.Yemek yapmak,pasta,börek yapmak aileme onları sunmak paylaşmak isterdim,yapardım.Dışarı çıkmak isterdim,çıkardım.Bu beni mutlu ederdi.Farklı şeyler yapmak isterdim.Bunlardan zevk alırdım.Eve tatil için geldiğimde sofrayı ben hazırlardım bunu isteyerek yapardım bu beni mutlu ederdi şimdi bunların hiçbirini yapmaya kendimde güç hissetmiyorum.Haa dışarı çıkıp dolaşıyorum hava değişimi olsun diye bu hari.Ama sofra hazırlamak,pasta,börek,yemek yapmak istemiyorum.Başka,günlük yaptığım şeyler de beni mutlu etmiyor.önceden en küçük şeyden mutlu olurdum.Dışarıda kar yağdı.Kar yağınca ne mutlu olurdum.Karı izlemek...oynamak...Bu sefer oynamak bile istemedim Şimdi ot gibiyim.Yaşama sevincim gitmiş.Önceden annem gelsin bana sarılsın isterdim,sarılmıyor diye üzülürdüm.Bunu dile getirirdim yine de kendi isteğiyle gelip sarılmazdı.Şimdi bi daha dedim.Bu sefer yapıyor ama şu anda benim içim geçmiş falza bişey hissetmiyorum.

  • #2
    4 yıldır ot gibiyim.

    Yorum


    • #3
      botanik bir bahçe mi açsak

      Yorum


      • #4
        büyüyorsun, olgunlasiyorsun. bundan korkma, dogal seylerdir. ayrica otlukla hic alakan yok, inan buna. kendine sorular soruyorsun belki de. ama mutlu olmak aslinda insanin kendi elinde. sen suan icin onu kaybettigini dusunuyorsun ama oyle degil. mutsuzluk ruzgari esmis sana, gecer gider. neden mutsuzum diye sorma kendine, seni mutlu edecek eminim bir cok sey vardir. pasta borek mutlu etmiyor diye mutsuzluk icerisinde kavrulacagini mi zannediyorsun? yok oyle sey.

        mutlulugu yaratman dilegiyle...

        Yorum


        • #5
          bir gün mü tertip etsek site üyeleri arasında ...
          depresifler günü
          pasta börek kısır falan ... grup terapisi yapmış oluruz hemde

          KuzuZade
          Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
          BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
          Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: BeyZade View Post
            bir gün mü tertip etsek site üyeleri arasında ...
            depresifler günü
            pasta börek kısır falan ... grup terapisi yapmış oluruz hemde
            ciddi ciddi bi gün buluşulup bi çay içilebilir deyimi,istanbuldan çok kişi vardır sanırım sf li arkadaşlarda rahatlıkla gelebilir nedeolsa hepimiz arızalıyız çekinecek bir durum olmaz
            içindeki öküz e oha de.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: jüliet
              arızalılar günü :P
              biz kavga ederiz heralde saç baş kafa göz dağılır... OKBliler DEBliler şizofrenler sosyal fobililer manik depresifler kimse birbiriyle anlaşamaz

              KuzuZade
              Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
              BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
              Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: jüliet
                bencede ama sf liler bence bi köşede kavga edenleri izlerler,panik atak olanlar bi köşede panik atak krizine girerler
                onlar gariplerim "durun yapmayın" derler ama dinleyen kim

                KuzuZade
                Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: justaqirl
                  aynı şeyleri ben de yaşıyorum hem de uzuuuuuuuuuuunnn süredir
                  bende öyle yerli pollyanna yım ne kadar sırıtarak gezsemde bi müddet sonra gerçekten mutlu olmadığımı farkediyorum ama kendimi koyvermiyorum mutsuz gezsemde yaşamaya hakkım var bir şekilde gündelik hayatımı idame ettirmeliyim bir gün gerçekten mutlu olacağım ama...

                  ayrı bir başlık altında konuşulabileceğini düşündüğüm bir konu " AŞIK OLMAK "

                  Aşık olmak kokain almak gibi kuvvetli bir beyin uyarıcısıdır... hayata bakış açısında farklılıklara yol açar... mutluluk formülüdür
                  ama Aşık olabilene aşkolsun ..

                  KuzuZade
                  Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                  BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                  Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: jüliet
                    ama en saldırgan kesin deb liler olur
                    evet onlar kavganın en çılgın aktörleri olacaktır bu kesin

                    KuzuZade
                    Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                    BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                    Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: jüliet
                      demekki ikimiz başrolde olacağız :P
                      ama bu işten herkes karlı çıkacak özelliklede biz... biz alın korteksimizi çalıştıralım diye ter dökeceğiz onlarında bol bol hareket ettikleri için seratoninleri artacak böylece herkes mutlu mesut olacak bi kaç ağrı sızı olacak ama mutlu olmaya değer diye düşünüyorum...

                      KuzuZade
                      Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                      BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                      Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: jüliet
                        komik olurdu ama,bencede herkes stresini atmış olurdu hem :P
                        heheh bu olayı aklımda karikatür olarak canlandırıyorumda tam çerçevelik olurdu...

                        perdeler aşağı inmiş yerde üstüste yığılmış depresiifler koltukların üstünde aşağı sarkmışlar televizyonun içine girmiş bir tanesi bir tanesi pencereden aşağı sarkmış köşede gözleri iyice açılmış saçları dik dik korkmuş SF liler cam çerceve inmiş ortada sen gözler kızarmış kaşlar çatılmış kollar çemlenmiş saçlar dağılmış ...

                        KuzuZade
                        Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                        BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                        Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: jüliet
                          herkesin saçları dağılmış kolları cırmık içinde yara bere içinde mekan darmadağın olmuş savaş alanına dönmüş herkesin yüzünde bi kızgınlık öfke kaşlar çatılı eller belde az sonra dövecem seni bakışları
                          bir kapalı antrenman alanımı kiralasak napsak ayda bir toplanıp böyle stres atsak minder üstünde tabi çokta incinmesin bi taraflarımız

                          KuzuZade
                          Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                          BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                          Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: jüliet
                            ii olur valla ama kesin biz deb liler bi onla kavga eder bi bunla tek bir kişiyle yetinmeyiz
                            bir olur iki olur üçüncüye gözleri açılır ben sana söyleyim toplasak iki yada üç kişiyiz onlar çoğunlukta tedbiri elden bırakmamak lazım

                            haydarilerle , döner bıçaklarıyla , topuzlarla, zincirlerle gelirler hele bipoları olanlarda varsa grupta, yandık şiddeti iliklerimizde hissederiz bu tarafını hiç düşünmedim mazohist olabilirler Alimallah

                            KuzuZade
                            Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                            BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                            Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                            Yorum


                            • #15
                              ooo ben yokken bayağı kaynatmışsınız sizi gidiler siziKardeşim bugün bütlere gitti.Sinir ola ola.onu buna kıza kıza.Çok sinirli bi yapısı var.Herşeye kızıyor.Evin reisi gibi ama yine de gideceğine üzüldüm.Üzülmeme inanmıyor.Bi çakarım bi de ağlıyo dedi.Annem babam da üzülmüyor ne o giderken ne ben giderken.Günlük işlerine devam ediyolar.Ben de öyle olmak istiyorum.Ben o giderken de üzülüyorum.kendim evden giderken de üzülüyorum.Herkes giderken üzülüyorum.Bu ne kardeşim böyle.Artık üzülmek istemiyorum.Sağlam olmak,duygusuz olmak istiyorum.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X