Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ot gibi oldum

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: happygirl View Post
    ooo ben yokken bayağı kaynatmışsınız sizi gidiler siziKardeşim bugün bütlere gitti.Sinir ola ola.onu buna kıza kıza.Çok sinirli bi yapısı var.Herşeye kızıyor.Evin reisi gibi ama yine de gideceğine üzüldüm.Üzülmeme inanmıyor.Bi çakarım bi de ağlıyo dedi.Annem babam da üzülmüyor ne o giderken ne ben giderken.Günlük işlerine devam ediyolar.Ben de öyle olmak istiyorum.Ben o giderken de üzülüyorum.kendim evden giderken de üzülüyorum.Herkes giderken üzülüyorum.Bu ne kardeşim böyle.Artık üzülmek istemiyorum.Sağlam olmak,duygusuz olmak istiyorum.
    zamanı akışına niye bırakmıyonuz işin sırrı bu iki tokat patlat kendine kendine gel ulenn de çık dışarı simit al bi parka otur bak burda pozitif bir hava yaratıyoruz sende dahil ol yap bir şeyler pasta börek yapma ondan sıkılmışsın

    KuzuZade
    Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
    BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
    Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

    Yorum


    • #17
      Happy herkes üzüntülerini aynı şekilde göstermez nlarda üzülüyordur, ailesiniz sonucta, annen ve babanın üzüldüğünü görünce sen daha daha üzüleceksin. Depresyonla savaşırken özünle de savaşma, duygusal bir yapın varsa bundan kacamazsın.
      Sussak ölüm, konuşsak intihar...

      Yorum


      • #18
        keyifler yerinde galiba

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: ayılırsınveanlarsın View Post
          4 yıldır ot gibiyim.
          aynen ne yasadım 5 senedir bilmiyorum ilaç iç ama tabi bi fikir var insanlarda 1 ayda anca etki gösterir bi ara çok iyiydim ilacımın adı clonex her hafta kan aldırıyordum artık oda yok sabah bir buçuk aksam 2 ve yan etki alıcı hadi Allah rast getire

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: BeyZade View Post
            zamanı akışına niye bırakmıyonuz işin sırrı bu iki tokat patlat kendine kendine gel ulenn de çık dışarı simit al bi parka otur bak burda pozitif bir hava yaratıyoruz sende dahil ol yap bir şeyler pasta börek yapma ondan sıkılmışsın
            zamanı akışına niye bırakmıyoruz derken? ne alakası var zamanın akışıyla beyzade.Evet çok güzel pozitif hava yaratmışsınız maşallash Allah bozmasın keyfimiziBen de uyudum uyandım oh çok rahatım şimdi.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: yasi View Post
              Happy herkes üzüntülerini aynı şekilde göstermez nlarda üzülüyordur, ailesiniz sonucta, annen ve babanın üzüldüğünü görünce sen daha daha üzüleceksin. Depresyonla savaşırken özünle de savaşma, duygusal bir yapın varsa bundan kacamazsın.
              Yok onlar üzülmüyorlar.Sordum kaç defa.İşin açığını söylemek gerekirse üzüzlmüyorum dedi annem,fazla da özlemiyorum dedi.Babam da bu normal bişey vakti gelince herkes ailesinden ayrılıyor dedi.Benim bişeyim yok.Depresyonum da yok.Gayet iyiyim ben.Duygusal yapımın olduğu doğru

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: happygirl View Post
                zamanı akışına niye bırakmıyoruz derken? ne alakası var zamanın akışıyla beyzade.Evet çok güzel pozitif hava yaratmışsınız maşallash Allah bozmasın keyfimiziBen de uyudum uyandım oh çok rahatım şimdi.
                uyuma tekniğini kullanıyorsun değil mi

                zamanı akışına bırakmak derken normal biri olsan neler yapardın misali olarak düşün onları yap çaktırmadan zaman akışına girmiş olursun ...

                KuzuZade
                Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: jüliet
                  haydariyi naapcaklar yaa rakı sofrasımı kurucas :P biz debliler azınlıkta kalırız kesin :P artık bizde katana,tachi vb uzak doğu silahlarıyla dalarız ortama
                  haydar derler kavga için yapılan özel sopalara ama niye öyle yazmışım bende anlamadım ,
                  en iyisi biz riske girmeyelim sohbet muhabbet pasta çörek yer içeriz

                  KuzuZade
                  Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                  BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                  Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: jüliet
                    daha çok işime gelir börek çörek yemek açıkçası :P
                    eee DEBliye her yol paris

                    KuzuZade
                    Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                    BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                    Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                    Yorum


                    • #25
                      Orjinal yazı sahibi: jüliet
                      keşke sadece deb olsaydı bende :RpS_crying:
                      sende kaç tane var

                      KuzuZade
                      Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                      BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                      Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: happygirl View Post
                        Herkese merhaba;
                        Sevinç,mutluluk hissetmiyorum.Önceden böyle değildim.Eve gelince mutlu olurdum.Yemek yapmak,pasta,börek yapmak aileme onları sunmak paylaşmak isterdim,yapardım.Dışarı çıkmak isterdim,çıkardım.Bu beni mutlu ederdi.Farklı şeyler yapmak isterdim.Bunlardan zevk alırdım.Eve tatil için geldiğimde sofrayı ben hazırlardım bunu isteyerek yapardım bu beni mutlu ederdi şimdi bunların hiçbirini yapmaya kendimde güç hissetmiyorum.Haa dışarı çıkıp dolaşıyorum hava değişimi olsun diye bu hari.Ama sofra hazırlamak,pasta,börek,yemek yapmak istemiyorum.Başka,günlük yaptığım şeyler de beni mutlu etmiyor.önceden en küçük şeyden mutlu olurdum.Dışarıda kar yağdı.Kar yağınca ne mutlu olurdum.Karı izlemek...oynamak...Bu sefer oynamak bile istemedim Şimdi ot gibiyim.Yaşama sevincim gitmiş.Önceden annem gelsin bana sarılsın isterdim,sarılmıyor diye üzülürdüm.Bunu dile getirirdim yine de kendi isteğiyle gelip sarılmazdı.Şimdi bi daha dedim.Bu sefer yapıyor ama şu anda benim içim geçmiş falza bişey hissetmiyorum.
                        bir daha asla mutlu olamayacağını da düşünüyor musun? mutluluk seni için imkansız gibi mi görünüyor?
                        GEÇMİŞ, ÖNSÖZDÜR.

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: istemsizhareket View Post
                          bir daha asla mutlu olamayacağını da düşünüyor musun? mutluluk seni için imkansız gibi mi görünüyor?
                          şu anda düşünmüyorum.Mutlu olacağımı düşünüyorum.Mutluyum.

                          Yorum

                          İşleniyor...
                          X