daha önceden bana paraonid teşhisi konulmuştu. şimdi düşününce insanların bana karşı olan tavırlarını şüphecilikmi yoksa gerçekmi hala ayırt edemiyorum, fakat beni ne arıyolar ne soruyolar halbuki daha önce ilişkimiz bu insanlarla böyle degildi. deminden hattı kırıp atmayı düşündüm kafamdan fakat lazım oldugundan sürekli vazgeçtim. kafamdan geçense bu insanları hayatımdan tamamen silmek. insanları bu şekilde hayatımından silerek yol alabilirmiyim çözüm bumu olmalı sizce?
bu insanların bana mesafeli davranmasını başkalarının arkamdan ileri geri konuşmasına baglıyorum aslında en çok bu denilenlere kulak asmalarına kızıyorum. bu arkadamdan konuşulanlara nasıl itikat ederler delirtiyo beni. kendimi bu konuda savunmam kesinlikle ama aklıllarından bir ihtimallede olsa buna inandıklarını düşünmem dedigim gibi çıldırıtıyor beni sadece.
bu insanların bana mesafeli davranmasını başkalarının arkamdan ileri geri konuşmasına baglıyorum aslında en çok bu denilenlere kulak asmalarına kızıyorum. bu arkadamdan konuşulanlara nasıl itikat ederler delirtiyo beni. kendimi bu konuda savunmam kesinlikle ama aklıllarından bir ihtimallede olsa buna inandıklarını düşünmem dedigim gibi çıldırıtıyor beni sadece.

Yorum