Orjinal yazı sahibi: amrdiab
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Nasıl Hafızamı Kaybederim bir yolu var mı
Collapse
X
-
İlaç tavsiye etme bence ....öyle birşeyde hiç duymadım.Orjinal yazı sahibi: istemsizhareket View PostIRaktan dönen Amerikan askerleri için kötü anıları ve travmaye neden olayları ortadan kaldıran, bir nevi hafıza silen bir ilaç geliştirildiğini duymuştum, yani gerçekten var, artık nasıl temin edersin bilememGİDENE DUR DEMEM ....
Yorum
-
ilaç tavsiye etmenin iyi bir şey olmadığını biliyorum ama sadece haberde okuduğum ve bir ialçtan bahsettim, zaten bulabileceğini de hiç sanmıyorum. öyle bir şey de hiç duymamış olabilirsin ama googleda hafıza silici ilaç diye aratırsan aslında var olduğunu -prototip aşamasında da olsa- görebilirsinOrjinal yazı sahibi: KATTRE View Postİlaç tavsiye etme bence ....öyle birşeyde hiç duymadım.GEÇMİŞ, ÖNSÖZDÜR.
Yorum
-
Aman kalsın....Orjinal yazı sahibi: istemsizhareket View Postilaç tavsiye etmenin iyi bir şey olmadığını biliyorum ama sadece haberde okuduğum ve bir ialçtan bahsettim, zaten bulabileceğini de hiç sanmıyorum. öyle bir şey de hiç duymamış olabilirsin ama googleda hafıza silici ilaç diye aratırsan aslında var olduğunu -prototip aşamasında da olsa- görebilirsinGİDENE DUR DEMEM ....
Yorum
-
Kattre ne oluyor sana anlamadım.? Her insanın bir dünyası var,eleştirmenin de bir üslubu olmalı,kırıcı oluyorsun bence,her insan koskocaman bir dünyaya sahip,neye alındığını bilemezsin...Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.
Yorum
-
Orjinal yazı sahibi: HerseyBir0'yeni bir mahalleye, hatta ülkeye taşınmak farklı insanlarla tanışıp diğerleriyle bağlantıyı koparmak.. iyi gelebilir.. '
Katilmiyorum.
Anilar,hatiralar hep yeniden canlanir biraz zihin ile ilgili sitelere bakarsan gorursun zaten.
Zihnimizin en fazla yapabilecegi de unutmak o da cok zor.
Ben unutabiliyorum herseyi ornegin:2 hafta oncesini,hangi gunde oldugumuzu,anilari...
Baska bir sehire tasinsan orda yapabilceklerin yine ayni olur.
Cunku en fazla etrafindakiler degisir sen degismezsin.
ben OKB hastasıyım dostum. birşeyi unutamamanın ne olduğunu çok iyi bilirim. onun için bundan kurtulmanın en iyi yolu dediğim şeyleri yapmaktır. tamamen unutamassın zaten öyle bir şey olması imkansız ama biraz olsun unutabilir insan.
Yorum
-
Vücüda aşorı derece insülin verilip şekerin aşırı derece düşürülmesi ile bu mümkün ...! saygılarYoruldum, patron.
Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri..
İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım.
Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.
Anlıyor musun?
Yeşil Yol
Psikoloji
Yorum
-
zaten kendin böyle bir şey yapamazsın ve asla deneme bu yöntem akıl hastanelerinde doktor gözetiminde ileri deree akıl hastalarında kullanılan bir yöntemdir ..! adam asıp kesip insana zarar veriyorsa bu yönteme giderler ötenazi gibi bişey.Yoruldum, patron.
Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri..
İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım.
Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.
Anlıyor musun?
Yeşil Yol
Psikoloji
Yorum
-
@bjksaid92 arkadaş takdiği uyguladı sanırım
Yoruldum, patron.
Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri..
İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım.
Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.
Anlıyor musun?
Yeşil Yol
Psikoloji
Yorum
-
Akıl işi değil zaten
Yoruldum, patron.
Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri..
İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım.
Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.
Anlıyor musun?
Yeşil Yol
Psikoloji
Yorum

Yorum