Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Nasıl Hafızamı Kaybederim bir yolu var mı

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: amrdiab View Post
    harbiden ben nasıl mutlu olucam cidden soruyorum insanların yanında artık konuşmak tartışmakta boş geliyor bana bu terabiler işe yarıyacak mı herşeyin elimde olması sözünden de nefret ediyorum kimseyle artık samimi olamıyorum bana göre tek çarem var olursa hafıza mı kaybetmek istiyorum
    Bu kadar acizsin demek.....
    GİDENE DUR DEMEM ....

    Yorum


    • #17
      IRaktan dönen Amerikan askerleri için kötü anıları ve travmaye neden olayları ortadan kaldıran, bir nevi hafıza silen bir ilaç geliştirildiğini duymuştum, yani gerçekten var, artık nasıl temin edersin bilemem
      GEÇMİŞ, ÖNSÖZDÜR.

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: istemsizhareket View Post
        IRaktan dönen Amerikan askerleri için kötü anıları ve travmaye neden olayları ortadan kaldıran, bir nevi hafıza silen bir ilaç geliştirildiğini duymuştum, yani gerçekten var, artık nasıl temin edersin bilemem
        İlaç tavsiye etme bence ....öyle birşeyde hiç duymadım.
        GİDENE DUR DEMEM ....

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: KATTRE View Post
          İlaç tavsiye etme bence ....öyle birşeyde hiç duymadım.
          ilaç tavsiye etmenin iyi bir şey olmadığını biliyorum ama sadece haberde okuduğum ve bir ialçtan bahsettim, zaten bulabileceğini de hiç sanmıyorum. öyle bir şey de hiç duymamış olabilirsin ama googleda hafıza silici ilaç diye aratırsan aslında var olduğunu -prototip aşamasında da olsa- görebilirsin
          GEÇMİŞ, ÖNSÖZDÜR.

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: istemsizhareket View Post
            ilaç tavsiye etmenin iyi bir şey olmadığını biliyorum ama sadece haberde okuduğum ve bir ialçtan bahsettim, zaten bulabileceğini de hiç sanmıyorum. öyle bir şey de hiç duymamış olabilirsin ama googleda hafıza silici ilaç diye aratırsan aslında var olduğunu -prototip aşamasında da olsa- görebilirsin
            Aman kalsın....
            GİDENE DUR DEMEM ....

            Yorum


            • #21
              Kattre ne oluyor sana anlamadım.? Her insanın bir dünyası var,eleştirmenin de bir üslubu olmalı,kırıcı oluyorsun bence,her insan koskocaman bir dünyaya sahip,neye alındığını bilemezsin...
              Beni bir gün unutacaksan, bir gün bırakıp gideceksen, boşuna yorma derdi; boş yere mağaramdan çıkarma beni. Alışkanlıklarımı özellikle yalnızlığa alışkanlığımı kaybettirme boşuna. Tedirgin etme beni. Bu sefer geride bir şey bırakmadım. Tasımı tarağımı topladım geldim. Neyim var neyim yoksa ortaya döktüm. Beni bırakırsan sudan çıkmış balığa dönerim.

              Yorum


              • #22
                yeni bir mahalleye, hatta ülkeye taşınmak farklı insanlarla tanışıp diğerleriyle bağlantıyı koparmak.. iyi gelebilir..

                Yorum


                • #23
                  Hafızanı kaybetmende değil, bazı şeyleri silmende ekt işe yarayabilir belki...
                  3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

                  When you lose small mind, you free your life..

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: HerseyBir0
                    'yeni bir mahalleye, hatta ülkeye taşınmak farklı insanlarla tanışıp diğerleriyle bağlantıyı koparmak.. iyi gelebilir.. '
                    Katilmiyorum.
                    Anilar,hatiralar hep yeniden canlanir biraz zihin ile ilgili sitelere bakarsan gorursun zaten.
                    Zihnimizin en fazla yapabilecegi de unutmak o da cok zor.
                    Ben unutabiliyorum herseyi ornegin:2 hafta oncesini,hangi gunde oldugumuzu,anilari...
                    Baska bir sehire tasinsan orda yapabilceklerin yine ayni olur.
                    Cunku en fazla etrafindakiler degisir sen degismezsin.

                    ben OKB hastasıyım dostum. birşeyi unutamamanın ne olduğunu çok iyi bilirim. onun için bundan kurtulmanın en iyi yolu dediğim şeyleri yapmaktır. tamamen unutamassın zaten öyle bir şey olması imkansız ama biraz olsun unutabilir insan.

                    Yorum


                    • #25
                      Vücüda aşorı derece insülin verilip şekerin aşırı derece düşürülmesi ile bu mümkün ...! saygılar
                      Yoruldum, patron.
                      Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
                      Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri..
                      İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
                      Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım.
                      Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.
                      Anlıyor musun?
                      Yeşil Yol

                      Psikoloji

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: EHN1905 View Post
                        Vücüda aşorı derece insülin verilip şekerin aşırı derece düşürülmesi ile bu mümkün ...! saygılar
                        nereden biliyorsun. insülin komasından gitmeyelim sonra

                        Yorum


                        • #27
                          zaten kendin böyle bir şey yapamazsın ve asla deneme bu yöntem akıl hastanelerinde doktor gözetiminde ileri deree akıl hastalarında kullanılan bir yöntemdir ..! adam asıp kesip insana zarar veriyorsa bu yönteme giderler ötenazi gibi bişey.
                          Yoruldum, patron.
                          Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
                          Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri..
                          İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
                          Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım.
                          Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.
                          Anlıyor musun?
                          Yeşil Yol

                          Psikoloji

                          Yorum


                          • #28
                            @bjksaid92 arkadaş takdiği uyguladı sanırım
                            Yoruldum, patron.
                            Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
                            Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri..
                            İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
                            Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım.
                            Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.
                            Anlıyor musun?
                            Yeşil Yol

                            Psikoloji

                            Yorum


                            • #29
                              Orjinal yazı sahibi: EHN1905 View Post
                              @bjksaid92 arkadaş takdiği uyguladı sanırım
                              hayır hayattayım

                              Yorum


                              • #30
                                Akıl işi değil zaten
                                Yoruldum, patron.
                                Yollarda yağmurdaki bir serçe kadar yalnız olmaktan yoruldum.
                                Yanımda hiç arkadaş olmamasından bıktım. Nereye gideceğimizi, nereden geldiğimizi söyleyecek biri..
                                İnsanların birbirine kötü davranmasından bıktım.
                                Her gün dünyada hissettiğim ve duyduğum acılardan bıktım.
                                Çok fazla var, sanki her an için kafama cam parçaları batıyor.
                                Anlıyor musun?
                                Yeşil Yol

                                Psikoloji

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X