Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Ailemden taraf dertliyim..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Ailemden taraf dertliyim..

    Merhaba herkese,
    ara sıra bu foruma girip bakardım ama üye olmak bugüne kısmetmiş.
    hayat o kadar anlamsız geliyor ki son bir kaç senedir özellikle.
    Last edited by bilinmeyenx; 21-04-2012, 12:28 AM.

  • #2
    Derdini paylaşmak istermisin

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: bilinmeyenx View Post
      Merhaba herkese,
      ara sıra bu foruma girip bakardım ama üye olmak bugüne kısmetmiş.
      hayat o kadar anlamsız geliyor ki son bir kaç senedir özellikle.
      senın amacın yok

      Yorum


      • #4
        aile sorununun en kesin yolu başını alıp çekip gitmektir

        Yorum


        • #5
          sorunum maddi sıkıntılar ve buna bağlı stres, kaygı, sıkıntı.
          eskiden hep hayal kurardım işe girince şunu yapacam bunu yapacam diye. artık hayal kurmaktan vazgeçtim. tek yapabileceğim maaşımı artırabileceğim bir işe kıza zaman içinde girebilmek. tüm umudum bu.
          Last edited by bilinmeyenx; 26-04-2012, 11:48 PM.

          Yorum


          • #6
            maalesef ailelerimiz seçemiyoruz ben de bizimkilerle anlaşamıyorum... yaşadıklarınla benzer şeyleri ben de yaşadım.. tek farkım benim artık çalışma konusunu kapatmış olmam...

            Yorum


            • #7
              Bende annemle bir nebze olsada babamla hiç anlaşamıyorum, uyuşmuyoruz, kendini anlaşmak için yorma bence, iletişimi daha daraltman yarar verebilir..
              3 kuruşluk insana 5 kuruşluk değer verirsen 2 kuruşa seni satar.

              When you lose small mind, you free your life..

              Yorum


              • #8
                bir çoğumuz ailelerimiz yüzünden bu hallerde değilmiyiz ? ahh ah =/

                KuzuZade
                Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                Yorum


                • #9
                  insan doğduğu kapıya bile el oluyor.ne kdr ilginç yaratıklarız.
                  Last edited by yasi; 21-04-2012, 10:32 PM.
                  Sussak ölüm, konuşsak intihar...

                  Yorum


                  • #10
                    Orjinal yazı sahibi: can123 View Post
                    senın amacın yok
                    ne anlamda bunu söyledin anlamadım doğrusu.. demek istediğini biraz daha açarsan cevaplayabilirim.

                    Yorum


                    • #11
                      bende yeni üyelerdenim ))

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X