Merhaba herkese,
ara sıra bu foruma girip bakardım ama üye olmak bugüne kısmetmiş.
hayat o kadar anlamsız geliyor ki son bir kaç senedir özellikle.
ara sıra bu foruma girip bakardım ama üye olmak bugüne kısmetmiş.
hayat o kadar anlamsız geliyor ki son bir kaç senedir özellikle.

ben de bizimkilerle anlaşamıyorum... yaşadıklarınla benzer şeyleri ben de yaşadım.. tek farkım benim artık çalışma konusunu kapatmış olmam...

))
Yorum