Ben bu siteye yeni üye oldum sanırım herkesin kendine göre sorunları vardırki burda oluna biliniyor benimde oldugum gibi az ve öz konuşmayı sevenlerdenim.kendimi anlatmak degil burda yazdıklarım sadece selamın ardında azda olsa kendimi tanıtabilmek hayatın en güzel yönü severek ve sevilerek tanışa bilmektir buda kendini nasıl tanıttıgından ibarettir gülmeyi hoş görüyü yalansız dostlukları unutmadıkça siyahla beyazı ayırt etmesini biliyorsak yüregimize sevgi yagmurları yağdırıyorsak hayata gülümseyerek bakıyorsak işte bana göre mutlulugun anahtarı budur bence
sevgiyle kalın gülümsemeyi unutmayın.......ASENA...
sevgiyle kalın gülümsemeyi unutmayın.......ASENA...

Yorum