s.a arkadaşlar artık dayanamıyorum intiharın eşiğibe geldim
ailem he rkonuda beni çok sıkboğaz ediyor. çok üstüme geliyorlar.
ben 8 senedir lise okuyorum . şöyleki ben epilepsi ve aynı zamanda dermansız depresyon hastasıyım . ilk 3 yıl normal lise okudum ve 3 yılda çok kötü olumsuz şeyle ryaşadım pisklojim bozuldu .
sonra son sınıfta okulu bırakıp açık liseye gittim 5 yılda sıfırdan açık lise okudum 8 senedir lis eokuyorum artık dayanacak gücüm kalmadı.
ve hafataya pazar açık lise sınavaım var sadece son 3 dersim kaldı ama ben hiç ders çalışamıyorum .
aslında ben okumayı özellikle sayısal dersleri çopk severim ama ailemin çocukluğumda benle hiç ilgilenmemesii ve sağlık sorunlarımdan dolayı pekde başarılı olamadım. intihar edecem valla artık ne de okulu bitirebldim nede adam akıllı dikiş tutturdum bir işte . eğer bu seferde okulu bitiremezsem Allah şahidim olsun bırakırım okulu :tinysmile_angry_t: :tinysmile_angry_t:
ailem he rkonuda beni çok sıkboğaz ediyor. çok üstüme geliyorlar. ben 8 senedir lise okuyorum . şöyleki ben epilepsi ve aynı zamanda dermansız depresyon hastasıyım . ilk 3 yıl normal lise okudum ve 3 yılda çok kötü olumsuz şeyle ryaşadım pisklojim bozuldu .
sonra son sınıfta okulu bırakıp açık liseye gittim 5 yılda sıfırdan açık lise okudum 8 senedir lis eokuyorum artık dayanacak gücüm kalmadı.
ve hafataya pazar açık lise sınavaım var sadece son 3 dersim kaldı ama ben hiç ders çalışamıyorum .
aslında ben okumayı özellikle sayısal dersleri çopk severim ama ailemin çocukluğumda benle hiç ilgilenmemesii ve sağlık sorunlarımdan dolayı pekde başarılı olamadım. intihar edecem valla artık ne de okulu bitirebldim nede adam akıllı dikiş tutturdum bir işte . eğer bu seferde okulu bitiremezsem Allah şahidim olsun bırakırım okulu :tinysmile_angry_t: :tinysmile_angry_t:

Yorum