Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Ailem beni çok bunaltıyor yardım edin ... :(

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Ailem beni çok bunaltıyor yardım edin ... :(

    s.a arkadaşlar artık dayanamıyorum intiharın eşiğibe geldim ailem he rkonuda beni çok sıkboğaz ediyor. çok üstüme geliyorlar.
    ben 8 senedir lise okuyorum . şöyleki ben epilepsi ve aynı zamanda dermansız depresyon hastasıyım . ilk 3 yıl normal lise okudum ve 3 yılda çok kötü olumsuz şeyle ryaşadım pisklojim bozuldu .
    sonra son sınıfta okulu bırakıp açık liseye gittim 5 yılda sıfırdan açık lise okudum 8 senedir lis eokuyorum artık dayanacak gücüm kalmadı.
    ve hafataya pazar açık lise sınavaım var sadece son 3 dersim kaldı ama ben hiç ders çalışamıyorum .
    aslında ben okumayı özellikle sayısal dersleri çopk severim ama ailemin çocukluğumda benle hiç ilgilenmemesii ve sağlık sorunlarımdan dolayı pekde başarılı olamadım. intihar edecem valla artık ne de okulu bitirebldim nede adam akıllı dikiş tutturdum bir işte . eğer bu seferde okulu bitiremezsem Allah şahidim olsun bırakırım okulu :tinysmile_angry_t: :tinysmile_angry_t:

  • #2
    Orjinal yazı sahibi: duhan571 View Post
    s.a arkadaşlar artık dayanamıyorum intiharın eşiğibe geldim ailem he rkonuda beni çok sıkboğaz ediyor. çok üstüme geliyorlar.
    ben 8 senedir lise okuyorum . şöyleki ben epilepsi ve aynı zamanda dermansız depresyon hastasıyım . ilk 3 yıl normal lise okudum ve 3 yılda çok kötü olumsuz şeyle ryaşadım pisklojim bozuldu .
    sonra son sınıfta okulu bırakıp açık liseye gittim 5 yılda sıfırdan açık lise okudum 8 senedir lis eokuyorum artık dayanacak gücüm kalmadı.
    ve hafataya pazar açık lise sınavaım var sadece son 3 dersim kaldı ama ben hiç ders çalışamıyorum .
    aslında ben okumayı özellikle sayısal dersleri çopk severim ama ailemin çocukluğumda benle hiç ilgilenmemesii ve sağlık sorunlarımdan dolayı pekde başarılı olamadım. intihar edecem valla artık ne de okulu bitirebldim nede adam akıllı dikiş tutturdum bir işte . eğer bu seferde okulu bitiremezsem Allah şahidim olsun bırakırım okulu :tinysmile_angry_t: :tinysmile_angry_t:
    Epilepsi rahatsızlığından kaynaklı Depresyon halin.Bende bi dönem geçirdim epilepsi rahatsızlığı , hala kalıntıları var.Bende depresyondayım... Ve bi çok hastalığımla hayattıyım hala... Okul okumak adına ne bu çaban? Yaşın kaç bilmiyorum ama sanırım 30 yaşındasın.. Bence şu an yapman gereken evlilik. Daha sonra okumak için uğraşırısın. Evlilik içinde maddi imkan lazım. eh.. biraz gayret et sende...

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: Bedbin View Post
      Epilepsi rahatsızlığından kaynaklı Depresyon halin.Bende bi dönem geçirdim epilepsi rahatsızlığı , hala kalıntıları var.Bende depresyondayım... Ve bi çok hastalığımla hayattıyım hala... Okul okumak adına ne bu çaban? Yaşın kaç bilmiyorum ama sanırım 30 yaşındasın.. Bence şu an yapman gereken evlilik. Daha sonra okumak için uğraşırısın. Evlilik içinde maddi imkan lazım. eh.. biraz gayret et sende...

      işte yarama bastın . aslında benim piskolojimini bozulmamasının sebei çocukluğumda yaşadığım olumsuz kötü olaylar ben 23 yaşındayım şu yaşıma kadar ailemden annemden babamdan hiç sevgi şevkat görmedim onun için piskolojik sorunlarım çığ gibi büyüyor. ne yapacam bend ebilmiyorum .

      Yorum


      • #4
        Orjinal yazı sahibi: duhan571 View Post
        işte yarama bastın . aslında benim piskolojimini bozulmamasının sebei çocukluğumda yaşadığım olumsuz kötü olaylar ben 23 yaşındayım şu yaşıma kadar ailemden annemden babamdan hiç sevgi şevkat görmedim onun için piskolojik sorunlarım çığ gibi büyüyor. ne yapacam bend ebilmiyorum .
        Valla açıkcası bende doğru dürüst sevgi görmedim... 9-12 yaş atari almışarldı onun başındaydım.12 sinde bilgisyar geldi hala onun başındayım. Şuan 24 yaşındayım. Sevgi nedir bilmiyorum.Ne Annemi tanıyorum ne babamı. Mak.Müh için uğraşıyorum diyemem. DGS ye gireceğim bende bu yıl.Olursa...Yeni işe girdim...Hayırlısı...

        Yorum


        • #5
          sen yine şnaslıymıssın sana ateri almışlar. ben kendi aterimi kendim aldım.
          aslında bende çocukluğumdan beri hep elektrik -elektronik müh olmak istedim ama bilmiyorum bu yaştan sonra nasıl yaparım daha liseyi bile bitiremedim . hiç sevmediğim salak mal dediğim adamlar en güzel okulları bitirdiler en güzel kızlarla evlendiler biz hala lisede sürünüyoz revamıdır bu bana ? şimdi ben intihar etmeyeyimde kim etsin .. ?

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: duhan571 View Post
            sen yine şnaslıymıssın sana ateri almışlar. ben kendi aterimi kendim aldım.
            aslında bende çocukluğumdan beri hep elektrik -elektronik müh olmak istedim ama bilmiyorum bu yaştan sonra nasıl yaparım daha liseyi bile bitiremedim . hiç sevmediğim salak mal dediğim adamlar en güzel okulları bitirdiler en güzel kızlarla evlendiler biz hala lisede sürünüyoz revamıdır bu bana ? şimdi ben intihar etmeyeyimde kim etsin .. ?
            İntiharı aklından çıkar.Çözüm değil. Bi uğraşın var uğraş işte...

            ben aileme suç atmıyorum.. Ne yaptıysam hepsi benim hatam kabullendim... yaşamaya çalışyıorum ve sabrediyorum önerdiğim filmi izle bu arada.

            Yorum


            • #7
              Ailenden kopup yeni bir hayat kurmaya çalışabilirsin en iyiside bence bu olur

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: hickimse View Post
                Ailenden kopup yeni bir hayat kurmaya çalışabilirsin en iyiside bence bu olur


                ahh ahhh o dediğini bir yapabilsem büyüğk oranda sorunlarım azalır ama nerde bende o şans nereye nasıl gideyim tek umudum geçen hafta yapılan ÖMSS inşallah bir yeri tutturur gideirm şurdan valla çemişgezek dahil yeryeri yazacam . .

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: hickimse View Post
                  Ailenden kopup yeni bir hayat kurmaya çalışabilirsin en iyiside bence bu olur
                  Çabam o benimde ama annem yalnız kalacak kadının rahatsızlığı var bide... ama gitmem gerek ikilemler öldürüyor...

                  Yorum


                  • #10
                    annenle sen birlikte mi kalıyorsunuz, yani sadece ikiniz mi varsınız evde. baba , kardeş? niye yalnız kalıyo annen
                    Üzülme der Mevlana ..! İstediğin bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur. . .

                    Yorum


                    • #11
                      ben bu sene liseden mezun oluyorum. açık liseyi tam olarak bilemeyeceğim ama konuların neler yani en azından hangi dersler?
                      ve sayısal dersleri seviyorsan yapamadıkların sözel ise çok kolay aşabilirsin.
                      Everything is Changed.

                      Yorum


                      • #12
                        ruh yaşarken ölmüşse bedne yaşasa ne fark eder ?

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: blue_sky View Post
                          ben bu sene liseden mezun oluyorum. açık liseyi tam olarak bilemeyeceğim ama konuların neler yani en azından hangi dersler?
                          ve sayısal dersleri seviyorsan yapamadıkların sözel ise çok kolay aşabilirsin.

                          aşşa yukarı aynı normal lise ile benim demek istediğim ben bu yaşıma kadar dershaneye felan hiç biryere gitmedim.
                          diğer 3 kardeşşim belki 10 sefer gitti dershaneye gitti şu an 2 si 2 yıllık okul bitirdi diğeri mühendislik falk. okuyıor. ben hala lisede srünüyom yani bende öyle bir destek alsyadım belki bende iyi yerlerd eolurdum .

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: defne View Post
                            annenle sen birlikte mi kalıyorsunuz, yani sadece ikiniz mi varsınız evde. baba , kardeş? niye yalnız kalıyo annen
                            Babam vefat.. annem,ben,kız kardeşim...

                            Sıkıntım yok .Onlardan yana.Ama bu şehirden gitmem gerek...

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: duhan571 View Post
                              aşşa yukarı aynı normal lise ile benim demek istediğim ben bu yaşıma kadar dershaneye felan hiç biryere gitmedim.
                              diğer 3 kardeşşim belki 10 sefer gitti dershaneye gitti şu an 2 si 2 yıllık okul bitirdi diğeri mühendislik falk. okuyıor. ben hala lisede srünüyom yani bende öyle bir destek alsyadım belki bende iyi yerlerd eolurdum .
                              bu ülkedeki eğitim sistemini biliyorsun, bu sene o ygs sınavına girdiğimde salak gibi boşu boşuna türkçe testleri çözdüm dedim. Şansa giriyorsun bir yerlere, zekanla değil. Dershane destek değil hikaye sadece. Sınavlar bile okul kitabının birebir aynısı çıktı,
                              sözel düşünürsen eğer (herhangi bir yeri yazmak için) internetten videoları var onları izle çoğu ezber işi zaten, birkaç kitap al. Şahsen ben öyle yaptım ve ciddiyim güzel bir puan aldım. Dershane vicdan rahatlatma ve boşa para.
                              Everything is Changed.

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X