hayatım gittikçe donuklaşıyor.soğukluk tümüyle beni sarmış durumda kalbimi,suratımın ifadesini,konuşmalarımı,ses tonumu,bakışlarımı....artık o kadar sevgisizleşmeye başladım ki herkese her şeye karşı...daha küçücük yeğenimi bile sevemiyorum içimden gelmiyor.içimde sevgi yok ki ona da verebiliyim.sevgili olayına hic girmeyelim.kendimi kapattım bu işlere tamamen.zaten ne o kapıdan girmek isteyen var ne de o kapıyı zorlayan.
gittikçe garipleşiyorum neden nedennnn!!neden cıvıl cıvıl neşe dolu bi günüm dahi olmuyo neden hissizleşiyorum artık...hayat böyle zor
gittikçe garipleşiyorum neden nedennnn!!neden cıvıl cıvıl neşe dolu bi günüm dahi olmuyo neden hissizleşiyorum artık...hayat böyle zor


Yorum