Duyuru

Collapse
No announcement yet.

gittikçe sevgisiz biri olmak..

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: KronikHayat View Post
    Pesimden geldikce kurtulamiyorum ki..
    bunu yapan sensin başkası diğil başkaları olsa bile senin yaptıklarınında etkisi vardır yazılarında çok umutsuz biri olduğunu gösteriyor sevgisiz güvensiz olur ama umutsuz olmaz sana önerim insanlardan madem bu kadar seni kötü yapıyo başka şeylerle ilgilen seni mutlu eden içinde insan olması gerekmıyen
    Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
    sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

    Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

    Yorum


    • #17
      evet umutsuz oldum... canım hicbir sey yapmak istemiyor

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: KronikHayat View Post
        Sır konusunda kesinlikle haklısın serkan.. Bilge biri olmalı, yaşamış, görmüş etmiş, artık arayış icinde olmayan biri olmalı ki bize mantıklı ve gecerli fikirler verebilsin.. insanlar bazen kendi yaşayarak görmeyi daha mantıklı sayıyor ve bu yüzden mutsuz oluyor.. hayır böyle olmaz ben mutlu olurum diyerek devam ediyor sonunda terkedilen yalnız kalan üzülen o oluyor...
        Evet yorumunuz çok güzel. Teşekkürler. Bazen bakıyorum insanlar kendi önlerini tıkıyor. Fakat çocuklarımıza hedef koyma konusunda sıkıntı büyük. Aileler çocukları başıboş bırakıyorlar, hedefsizler. 16 yaşında gençlere soruyorum sıgara içiyorlar. Dedim daha ne dert gördünüz hayatta çok başındasınız, sıgara sizi karamasarlığa daha çok iter diyorum. 15 yaşında gençlerin sevgilisi var, çok erken değilmi. Orta ve lise çağındaki gençlere şu tavsiyeyi veriyorum. Hedefiniz hayatta biryere gelmek olsun. Aşık olmakmı istiyorsunuz bu sizin doğal hakkınız ama 15 yaşında değil. Önce hedeflerinizi belirleyin, okuyun mesleğinizi elinize alın, ondan sonra kiminle evleneceğinize siz karar verin. Bakıyorsunuz 15 yaşında çocuklar bunalıma girmiş, intihar denler bile var. Psikolojimiz genelde ilkokul bitince ergenlik yaşlarda bozulmaya başlıyor.

        Yorum


        • #19
          Sorun şu çocuklar çok başı boş. Şu güzel söz beni çok etkiler. Yaşadınmı hayatı yoğunluğuna yaşayacaksın. Hayat insana sunulan bir armağandır. Okuldan eve geliyorlar ya bilgisayar, yada cep telefonu. Spora yönlendireceksiniz. Kendinizde kitap okumayı seveceksiniz. Okuldan sonra spora gidecekler. Sosyal etkinlik yapan bir derneğede kayı ettireceksiniz, orayada gidecek ve boş zamanı fazla olmayacak. Düzenli spor yapan gençler daha aklı selim düşünüyorlar.

          Yorum


          • #20
            Ergenliğe giren cocuklardan teknoloji uzak tutulmalı. Belki antik çağdan çıktık, belki cevresi dalga gececek ama en azından Lise cagına geldikten sonra bir telefon alınmalı. Bakıyorum artık 15 yasında bir kız facebook hesabı var, dudakları büzgü yapıp fotolar cekilmiş. Yeni nesil inanılmaz özenti ve cahil. Gerci onlar da suc yok tüm suc ailesinde.. Ailede olan eksiklik cocuga yansır.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: KronikHayat View Post
              Ergenliğe giren cocuklardan teknoloji uzak tutulmalı. Belki antik çağdan çıktık, belki cevresi dalga gececek ama en azından Lise cagına geldikten sonra bir telefon alınmalı. Bakıyorum artık 15 yasında bir kız facebook hesabı var, dudakları büzgü yapıp fotolar cekilmiş. Yeni nesil inanılmaz özenti ve cahil. Gerci onlar da suc yok tüm suc ailesinde.. Ailede olan eksiklik cocuga yansır.
              Sizinkisi hangi toplama kampı acaba ?

              Dünya değişiyor.. Kafaları da değiştirmek lazım...

              Yorum


              • #22
                Dünya değişiyor. ama bu değişim kötü yönde. ben de ergenlerin teknolojik aletlerden uzak tutulması taraftarıyım. onları korumak gerek. 18 yaşına geldiklerinde yapmadıkları halt kalmayacak yoksa.
                Hayat Güzel..

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: Maidonoss View Post
                  Dünya değişiyor. ama bu değişim kötü yönde. ben de ergenlerin teknolojik aletlerden uzak tutulması taraftarıyım. onları korumak gerek. 18 yaşına geldiklerinde yapmadıkları halt kalmayacak yoksa.
                  bence bu kadar kafa yormayın kendi kızınız yada çevrenizden biri olursa o bu kişileri uyarabilirsiniz kimin ne yapıp yapmıcagı o kişiye bağlıdır aileler bu konuda daha özenli olursa eminim sorunlarda zamanla çözülür ismael maidonoss konusuna katılıyorum ama söylediği gibi katılmıyorum şimdiki aileler çocuklarına dikkat etse iyi olur bence özellikle face gibi ortamlarda
                  Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                  sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                  Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                  Yorum


                  • #24
                    Orjinal yazı sahibi: Maidonoss View Post
                    Dünya değişiyor. ama bu değişim kötü yönde. ben de ergenlerin teknolojik aletlerden uzak tutulması taraftarıyım. onları korumak gerek. 18 yaşına geldiklerinde yapmadıkları halt kalmayacak yoksa.
                    Sizin ve sizin gibilerin derdi çocuk yetiştirmek değil, ROBOT "bakmak". Hani elinizde bir kumanda olsa her istediğinizi anında gerçekleştirse ne güzel olur değil mi?. Hayatı boyunca hiç hata yapmasa yada ne bileyim, siz leb demeden leblebiyi anlasa...

                    Sonra ne oluyor söyleyeyim mi; Üniversite yıllarında sudan çıkmış balığa dönüyorlar. Hayatlarında gördükleri bambaşka bir hayatta bırakın adapte olmayı, gittikçe bozuluyorlar. Neden efendim? Anne baba kendi gibi yetiştirmek istiyor. Kendi yaptığı hataları yapmasın istiyor ?
                    Peki Sonra
                    Sonrasını söyleyeyim.
                    Ne idüğü belirsiz bir canlı. Al balığı koy kenara aynen o. Kız olsun, erkek olsun en ufak bir sevgide bağlansın, hiç bilmediği ortamlara ilk defa girsin, kim iyi niyetli-kim kötü niyetli hiç tahmin bile edemeden herkese dostum desin yada öyle zannetsin. Kendilerini o topluma adapte etmek için her türlü pisliğe bulaşsın...

                    Amaaannn ne olacak, 18 yaşını geçti zaten artık düşünmesi bize kalmaz, hatta üzülmeyiz bile...


                    Dünya inanılmaz bir derecede değişiyor. Değişen dünyaya hani azıcıkta olsa adapte olacağımıza, dünyayı bize uydurmaya çalışıyoruz.
                    Daha çok duyarız, çocuklarım beni anlamıyor-ben çocuklarımı anlamıyorum diye.
                    Haydi çocuklar misket oynamaya...

                    Yorum


                    • #25
                      ben evrendeki her şeye sevgiyle bakıyorum. içimde büyük bir sevgi var.

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: ismael View Post
                        Sizin ve sizin gibilerin derdi çocuk yetiştirmek değil, ROBOT "bakmak". Hani elinizde bir kumanda olsa her istediğinizi anında gerçekleştirse ne güzel olur değil mi?. Hayatı boyunca hiç hata yapmasa yada ne bileyim, siz leb demeden leblebiyi anlasa...

                        Sonra ne oluyor söyleyeyim mi; Üniversite yıllarında sudan çıkmış balığa dönüyorlar. Hayatlarında gördükleri bambaşka bir hayatta bırakın adapte olmayı, gittikçe bozuluyorlar. Neden efendim? Anne baba kendi gibi yetiştirmek istiyor. Kendi yaptığı hataları yapmasın istiyor ?
                        Peki Sonra
                        Sonrasını söyleyeyim.
                        Ne idüğü belirsiz bir canlı. Al balığı koy kenara aynen o. Kız olsun, erkek olsun en ufak bir sevgide bağlansın, hiç bilmediği ortamlara ilk defa girsin, kim iyi niyetli-kim kötü niyetli hiç tahmin bile edemeden herkese dostum desin yada öyle zannetsin. Kendilerini o topluma adapte etmek için her türlü pisliğe bulaşsın...

                        Amaaannn ne olacak, 18 yaşını geçti zaten artık düşünmesi bize kalmaz, hatta üzülmeyiz bile...


                        Dünya inanılmaz bir derecede değişiyor. Değişen dünyaya hani azıcıkta olsa adapte olacağımıza, dünyayı bize uydurmaya çalışıyoruz.
                        Daha çok duyarız, çocuklarım beni anlamıyor-ben çocuklarımı anlamıyorum diye.
                        Haydi çocuklar misket oynamaya...
                        çok güzel bir cevap olmuş aileler çocuklarını yetiştirirken dış dünyadan korumak istiyolar buna bir itirazım yok ama neyin ne olduğunu da bilsinler ki kendi hayatlarını kurduklarında daha bilinçli olurlar
                        Hayatta yapabileceğiniz en büyük hata,
                        sürekli bir hata daha yapacağımız KORKUSUDUR!

                        Hayat budur.Onu hissedin , onu yaşayın ve ondan hoşnut kalın .

                        Yorum


                        • #27
                          Orjinal yazı sahibi: ismael View Post
                          Sizinkisi hangi toplama kampı acaba ?

                          Dünya değişiyor.. Kafaları da değiştirmek lazım...


                          Bizimki toplama kampıysa sizinki nedir çözemedim? Ben kısıtlamaktan yana degilim, teknolojiyle ic ice büyümemesi ve daha aktifsel işlerde rol alması taraftarıyım. Mesela spor, müzik, resim vb ... Kendini geliştirebilecegi türden.. O cümlelerimde vurgulamak istedigim şey, teknolojiyle cocugun arasındaki inanılmaz bağ.. Hadi telefonu geçtim, o bi araç sonuçta.. Ama internet bagimlisi bir cocuk zararlı, ne ailesini dinler, ne kendisini..

                          Yorum


                          • #28
                            aynı durumdayız

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X