Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Sizce ne yapmalyım ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Sizce ne yapmalyım ?

    herkese iyi geceleer...
    arkadaşlar benim sorunum bulunduğum ilden bir an önce gitmek istemem.
    şu an ki yaşadığım şehri hiç sevmiyorum .... elimde imakanım olsa bir dk durmam bunu aileme söylediğim zaman sen başka şehirde yapamazsın diyor aynı zamandada ben epilepsi hastasıyım. bilmiyorum ne olacak sonum memlekette iş yok güç yok ne olacak halimiz çantamı alıp çekip gitmeyede cesaretim yok bilmiyorum ne olacak siz bir bana bir akıl verin .. ??

  • #2
    ailenle birlikte baska yerde yasamayi dene.seninle gelmezlermi?
    Gözlerinin icine baska hayal girmesin:105:

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: zöhre yıldızı View Post
      ailenle birlikte baska yerde yasamayi dene.seninle gelmezlermi?

      hayır ailem gelmez. yani gelirler belki ama şu an için benden başka 2 tane kız akrdeşim var ikiside okuyor onları bırakıp gelmeleri olmaz. ayrıca şu andada internetten işbaşvurusu yapıyorum şans beşki bişeyler çıkar ...

      Yorum


      • #4
        su an nerede yasiyorsun ve yasamak istedigin yer neresi?
        Gözlerinin icine baska hayal girmesin:105:

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: zöhre yıldızı View Post
          su an nerede yasiyorsun ve yasamak istedigin yer neresi?

          isim vermim ama şu an yaşadığım ye rküçük bir yer iş sahası çok kısıtlı yaşamak istediğim yer istanbul ankara izmir v.s.. gibi yerler. aslın ben meslek lisesi elektrik - elektronik meznuyum az önce tusaşa başvurdum engelli kadrosuna bakalım kısmet belki bişeyler çıkar..

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: nikola_tesla View Post
            isim vermim ama şu an yaşadığım ye rküçük bir yer iş sahası çok kısıtlı yaşamak istediğim yer istanbul ankara izmir v.s.. gibi yerler. aslın ben meslek lisesi elektrik - elektronik meznuyum az önce tusaşa başvurdum engelli kadrosuna bakalım kısmet belki bişeyler çıkar..
            Ben iş bulamadığım zaman vasıfsız olarak basit işlerde çalışmıştım eğer iş bulamıyorsan sen de dene kendini geliştirim güzel bir iş buluncaya kadar küçük bir işte çalışabilirsin. Şehirden ayrılmayı da düşünme derim, epilepsi hastası olduğun için malesef sorun olabilr.
            Her şey güzel olacak...

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: enerji528 View Post
              Ben iş bulamadığım zaman vasıfsız olarak basit işlerde çalışmıştım eğer iş bulamıyorsan sen de dene kendini geliştirim güzel bir iş buluncaya kadar küçük bir işte çalışabilirsin. Şehirden ayrılmayı da düşünme derim, epilepsi hastası olduğun için malesef sorun olabilr.

              yav zaten ben bugüne kadar hep öyle ufak tefek işlerd eçalıştım hep ayak işlerinde çalıştım aldığım parada haftalık 30 - 40 tl üstelik adam seni eşşek gibi çalıştırıyor.
              evet epilepsi hastasıyım ama artık hayatımda bişr dönüm noktası olması laızm 23 yaşındayım bende küçük adamlar çocukları oldu biz hala iş bulacaz hem artık bazı eşyşe rbenimde zoruma gidiyor ailemin bazı şeyleri başıma kakması beni hep aşşalaması canımı çok sıkıyor ...

              Yorum


              • #8
                Orjinal yazı sahibi: nikola_tesla View Post
                yav zaten ben bugüne kadar hep öyle ufak tefek işlerd eçalıştım hep ayak işlerinde çalıştım aldığım parada haftalık 30 - 40 tl üstelik adam seni eşşek gibi çalıştırıyor.
                evet epilepsi hastasıyım ama artık hayatımda bişr dönüm noktası olması laızm 23 yaşındayım bende küçük adamlar çocukları oldu biz hala iş bulacaz hem artık bazı eşyşe rbenimde zoruma gidiyor ailemin bazı şeyleri başıma kakması beni hep aşşalaması canımı çok sıkıyor ...
                Anladım seni üzülmekte haklısın, keşke girdiğin küçük işlerde başarılı olup yükselseydin ama olmamış neyse. İşkura müracaat edip kayıt yaptır, madem özülüler kadrosundan yararlanabiliyorsun bu fırsatı kullan. Çalışan sayısı 50yi aşan firmalar engelli personel çalıştırmak zorunda.
                Her şey güzel olacak...

                Yorum


                • #9
                  Orjinal yazı sahibi: enerji528 View Post
                  Anladım seni üzülmekte haklısın, keşke girdiğin küçük işlerde başarılı olup yükselseydin ama olmamış neyse. İşkura müracaat edip kayıt yaptır, madem özülüler kadrosundan yararlanabiliyorsun bu fırsatı kullan. Çalışan sayısı 50yi aşan firmalar engelli personel çalıştırmak zorunda.


                  oı işkurun allah bin kere belasını versin .....
                  o işkur beni kurs diye tuttu bir okula hizmetli diye bir işe soktu orda 3 gün eşşek gibi çalıştım 5 kuruş para vermedi adiler hakkımı helal etmiyorum onlara haram zıkkım olsun oca batasıcalar ....

                  Yorum


                  • #10
                    batsın bu dünya bitsin bu dünya
                    allah kahretsin böyle dünyayı .....

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: nikola_tesla View Post
                      batsın bu dünya bitsin bu dünya
                      allah kahretsin böyle dünyayı .....
                      kaymakamlık valilik dilekçe verebilirsin... bimere mesaj atabilirsin geri dönüşü oluyor ...

                      KuzuZade
                      Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                      BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                      Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: BeyZade View Post
                        kaymakamlık valilik dilekçe verebilirsin... bimere mesaj atabilirsin geri dönüşü oluyor ...


                        ne diye oaraya mesaj atacam acaba ????

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: nikola_tesla View Post
                          ne diye oaraya mesaj atacam acaba ????
                          engelli bir vatandaşsın ve sana tanınan haklardan yararlanmak istiyorsun , iş bulman gerekiyor bununla alakalı dilekçeler ...

                          KuzuZade
                          Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                          BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                          Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: BeyZade View Post
                            engelli bir vatandaşsın ve sana tanınan haklardan yararlanmak istiyorsun , iş bulman gerekiyor bununla alakalı dilekçeler ...

                            tmm haklısın ama onlarda sanki gel kardeş sana hemen iş verelim dmeiyecekler ÖMSS ye girdin mi kaç puan aldın tercih yaptın mı diyecekler ?

                            Yorum


                            • #15
                              Orjinal yazı sahibi: nikola_tesla View Post
                              tmm haklısın ama onlarda sanki gel kardeş sana hemen iş verelim dmeiyecekler ÖMSS ye girdin mi kaç puan aldın tercih yaptın mı diyecekler ?
                              denemeden bilemezsin... sen halini arzetmesini iyi bilirsen farklı kapılarda açılacaktır muhakkak ...

                              KuzuZade
                              Derdest etti gönlümü serabınla gelen nazarın, n'ola ki aslına rücu etse suret-i nigarın..BeyZade
                              BEYNİNİZİ değiştirin , HAYATINIZ değişsin... ( Dr. Daniel G. Amen )
                              Psikiyatrik rahatsızlığı olan bu kitabı okusun etkili çözüm bulacaksınız. !

                              Yorum

                              İşleniyor...
                              X