Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Kız arkadaş ve çekingenlik ?

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Kız arkadaş ve çekingenlik ?

    Merhaba,

    19 yaşında üniv. giden birisiyim.

    benim sorunum aslında aniden oluşan yüz kızarması ama beynimden bunu atarsam ki bazı zamanlar atabiliyorum o zaman sorun olmuyor.

    ama bir diğer sorunum ise bugüne kadar hiç sevgilimin olmaması...

    aslında korkuyorum ama kıza çıkma teklifi etmekten değil, kabul ederse onunla nasıl konusacağımı bilmiyorum yanındada yüzüm kızarırsa diye bütün korkum.

    içimden şu korkuyu atabilsem ne güzel olacak

  • #2
    Tek derdin bu olsun dostum. Yüzün kızarırsa daha iyi olur hem samimi olduğunu anlar. Dene ve gör.
    Toplumun içinde erimiş olan birey.

    Yorum


    • #3
      yaşın ilerledikçe bu sorunun yavaş yavaş ortadan kalkar.

      Yorum

      İşleniyor...
      X