Merhaba,
19 yaşında üniv. giden birisiyim.
benim sorunum aslında aniden oluşan yüz kızarması ama beynimden bunu atarsam ki bazı zamanlar atabiliyorum
o zaman sorun olmuyor.
ama bir diğer sorunum ise bugüne kadar hiç sevgilimin olmaması...
aslında korkuyorum ama kıza çıkma teklifi etmekten değil, kabul ederse onunla nasıl konusacağımı bilmiyorum yanındada yüzüm kızarırsa diye bütün korkum.
içimden şu korkuyu atabilsem ne güzel olacak
19 yaşında üniv. giden birisiyim.
benim sorunum aslında aniden oluşan yüz kızarması ama beynimden bunu atarsam ki bazı zamanlar atabiliyorum
o zaman sorun olmuyor.ama bir diğer sorunum ise bugüne kadar hiç sevgilimin olmaması...
aslında korkuyorum ama kıza çıkma teklifi etmekten değil, kabul ederse onunla nasıl konusacağımı bilmiyorum yanındada yüzüm kızarırsa diye bütün korkum.
içimden şu korkuyu atabilsem ne güzel olacak

Yorum