Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ölebilirim.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Orjinal yazı sahibi: XxXaspasiaXxX View Post
    ne işin vardı kedi başına buralarda bak piskolojiden de oldun
    kedi psikolojisi alanında uzmansın galiba. ne okuyosun sen. kedi psikolojisisi mi okuyorsun sen. vah canım. üzülme. sen de iyileşirsin bi gün.

    Yorum


    • #17
      Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
      kedi psikolojisi alanında uzmansın galiba. ne okuyosun sen. kedi psikolojisisi mi okuyorsun sen. vah canım. üzülme. sen de iyileşirsin bi gün.
      kedi canını senin üzülme pisicik
      "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: XxXaspasiaXxX View Post
        kedi canını senin üzülme pisicik
        çok uzatıyorsun bu huyunu bırak

        Yorum


        • #19
          Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
          çok uzatıyorsun bu huyunu bırak
          Aakdaşım ne oldu? Tüm herkesle tartışma içine girmişsin_?
          Fırtınalara, ayazlara alışkınız biz.
          Yeter ki, sırtımızdan vurmasın dost bildiğimiz..

          Yorum


          • #20
            Orjinal yazı sahibi: Huysuz20 View Post
            Aakdaşım ne oldu? Tüm herkesle tartışma içine girmişsin_?
            tartışmıyorum kimseyle. konuları değerlendiriyoruz.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: XxXaspasiaXxX View Post
              kedi canını senin üzülme pisicik
              çok alıştım tirkakiyim bırakamam

              Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
              tartışmıyorum kimseyle. konuları değerlendiriyoruz.
              :26:
              "Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum

              Yorum


              • #22
                güya kanserdim ölecektim şu konunun haline bak çok duyarsız bir forum burası o halde şu sonuca ulaşabiliriz psikolojik rahatsızlığuı olanlar bencildir evet ilk çıkarımım bu.

                Yorum


                • #23
                  Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Post
                  güya kanserdim ölecektim şu konunun haline bak çok duyarsız bir forum burası o halde şu sonuca ulaşabiliriz psikolojik rahatsızlığuı olanlar bencildir evet ilk çıkarımım bu.
                  ne yapmamızı bekliyodn onu anlamadım. Hastaneye götürelim mi seni. ya da sen yat başucunda duralım. ? ne desek duyarsız oluyorz.
                  Fırtınalara, ayazlara alışkınız biz.
                  Yeter ki, sırtımızdan vurmasın dost bildiğimiz..

                  Yorum


                  • #24
                    kanser değilmişim şizofreniymişim..kanser olduğumu sanmamın nedeni hlsnsynlarmış. doktorun bana sen kansersin dediğini görmüştüm..hlsnsynmuş bu. sevineyim mi üzüleyim mi anlamadım..

                    Yorum


                    • #25
                      Dışarı çık bi yol yellen bişeciiin kalmaz... :30:Forumdayken yapma amaaa....
                      Aynasıdır insan insanın. . !

                      Yorum


                      • #26
                        Orjinal yazı sahibi: saf_ak View Post
                        Dışarı çık bi yol yellen bişeciiin kalmaz... :30:Forumdayken yapma amaaa....
                        yelleme üzerine araştırmaların iyi gidiyor ha, çeşitli sonuçlara ulaşmışsın bakıyorum. çalışmalarının devamını dilerim.

                        Yorum


                        • #27
                          Zeka küpü kerata... Leb demeden domatesi anlıyor...
                          Aynasıdır insan insanın. . !

                          Yorum


                          • #28
                            sosyalfobik olabilir misin?
                            ... ve ruhunun ilhamını dinledi insan. Sonuçlara razı olmak şartı ile istediğini seçmekte ve şeçtiğini yapmakta özgürsün....

                            Yorum


                            • #29
                              uzmana git kardesım Allah Yardımcın Olsun

                              Yorum


                              • #30
                                aslında ölebilme ihtimalim çok az da olsa arttığı için içten içe bir sevinç de var. katlanamıyorum psikolojime.

                                Yorum

                                İşleniyor...
                                X