Orjinal yazı sahibi: XxXaspasiaXxX
View Post
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
ölebilirim.
Collapse
X
-
kedi canını senin üzülme pisicikOrjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Postkedi psikolojisi alanında uzmansın galiba. ne okuyosun sen. kedi psikolojisisi mi okuyorsun sen. vah canım. üzülme. sen de iyileşirsin bi gün."Özgürlük" diye böğürmeyi seversiniz hepiniz en çok; oysa ben, çevresinde çokca böğürme ve duman bulunan "büyük olaylara"a inanmayı unuttum
Yorum
-
ne yapmamızı bekliyodn onu anlamadım. Hastaneye götürelim mi seni. ya da sen yat başucunda duralım. ? ne desek duyarsız oluyorz.Orjinal yazı sahibi: schrödingerinkedisi View Postgüya kanserdim ölecektim şu konunun haline bak çok duyarsız bir forum burası o halde şu sonuca ulaşabiliriz psikolojik rahatsızlığuı olanlar bencildir evet ilk çıkarımım bu.Fırtınalara, ayazlara alışkınız biz.
Yeter ki, sırtımızdan vurmasın dost bildiğimiz..
Yorum

Yorum