dalga geciyor gibisiniz hiç inandırcı degilsiniz
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
ölebilirim.
Collapse
X
-
Şizofren hastalığını kabul etmez diye bir hurafe dolanmış milletin diline.İnsanların şizofrenle ilgili bildiği tek şey bu.O da ispatlanamaz.Yok abicim öyle birşey.İnsan inanılmaz bir varlık.Kelimeler ve lisan, insanın ne yaşadığını, hissettiğini anlatmasına izin verme ve hiçbir hekim de ruh ve beyin denen maddeüstü yapıyı anlayamaz.İkna ve terapiye cevap verebilen zayıf insanlarızn zaten hasta olduklarına inanmıyorum.Bedende bulunamayan, gözle gözlemlenemeyen ama hissedilen ağrılar gibi, psikolojik rahatsızlıkların da tam tarifi mümkün değil.Kişi kaybettikçe kazanır.Neler gelmedi başıma.Neler yaşamadım.Yaptığım tek dğru hamle çaresizce doktorlara gitmekten vazgeçmek....Orjinal yazı sahibi: mihrimahgarip gelen sey şizofrenik bir hasta kolay kolay rahatsızlığını kabullenmez hele hele psikolojisinin bozuk olduğunu hiç neysee
Yorum
-
Eğer öleceksen Allah sana hayırlısını veriyordur demekki bu kadar acı çekmeni istemedi.Bence rahat olmalısın huzura kavuşacağın için ayrıca kimsenin öleceği belli değildir benim dedeme seneye ölür dediler dedem 10 senedir hala yaşıyor.Yani sen psikolojik hastada olabilirsin ya da sağlam bir insanda bence bu saçma düşüncelerden vazgeç yok 1 ay içinde ölürüm filan eğer 1 ay içinde öleceğine inanıyorsun Peygamber Efendimizin dediği gibi ağaç dik bu dünyaya eser bırak.Herşey ummadığın kadar güzel olacak.. sabret.
Yorum
-
kanser teşhisi konunca ölüyorum dicem tabii ne dicem ama çok şkr şizofrenmişim bi de 12 ağaç diktim şimdiden hala dikiyorum.Orjinal yazı sahibi: durgun01 View PostEğer öleceksen Allah sana hayırlısını veriyordur demekki bu kadar acı çekmeni istemedi.Bence rahat olmalısın huzura kavuşacağın için ayrıca kimsenin öleceği belli değildir benim dedeme seneye ölür dediler dedem 10 senedir hala yaşıyor.Yani sen psikolojik hastada olabilirsin ya da sağlam bir insanda bence bu saçma düşüncelerden vazgeç yok 1 ay içinde ölürüm filan eğer 1 ay içinde öleceğine inanıyorsun Peygamber Efendimizin dediği gibi ağaç dik bu dünyaya eser bırak.
ayrıca şizofrenler hastalıklarını kabul etmez diye bi şey yok ben hemen kabul ettim alnıma şizofren bile yazdırdım herkes görsündiye unutmayın çocuklar hastalığınızla yüzleşmeden yenemezsiniz.
Yorum

Yorum