Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ölebilirim.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #31
    dalga geciyor gibisiniz hiç inandırcı degilsiniz

    Yorum


    • #32
      şizofreni yine iyi kanserden tedavini olursun üzülme

      Yorum


      • #33
        Şizofren hastalığını kabul etmez diye bir hurafe dolanmış milletin diline.İnsanların şizofrenle ilgili bildiği tek şey bu.O da ispatlanamaz.Yok abicim öyle birşey.İnsan inanılmaz bir varlık.Kelimeler ve lisan, insanın ne yaşadığını, hissettiğini anlatmasına izin verme ve hiçbir hekim de ruh ve beyin denen maddeüstü yapıyı anlayamaz.İkna ve terapiye cevap verebilen zayıf insanlarızn zaten hasta olduklarına inanmıyorum.Bedende bulunamayan, gözle gözlemlenemeyen ama hissedilen ağrılar gibi, psikolojik rahatsızlıkların da tam tarifi mümkün değil.Kişi kaybettikçe kazanır.Neler gelmedi başıma.Neler yaşamadım.Yaptığım tek dğru hamle çaresizce doktorlara gitmekten vazgeçmek....
        Orjinal yazı sahibi: mihrimah
        garip gelen sey şizofrenik bir hasta kolay kolay rahatsızlığını kabullenmez hele hele psikolojisinin bozuk olduğunu hiç neysee

        Yorum


        • #34
          Eğer öleceksen Allah sana hayırlısını veriyordur demekki bu kadar acı çekmeni istemedi.Bence rahat olmalısın huzura kavuşacağın için ayrıca kimsenin öleceği belli değildir benim dedeme seneye ölür dediler dedem 10 senedir hala yaşıyor.Yani sen psikolojik hastada olabilirsin ya da sağlam bir insanda bence bu saçma düşüncelerden vazgeç yok 1 ay içinde ölürüm filan eğer 1 ay içinde öleceğine inanıyorsun Peygamber Efendimizin dediği gibi ağaç dik bu dünyaya eser bırak.
          Herşey ummadığın kadar güzel olacak.. sabret.

          Yorum


          • #35
            Orjinal yazı sahibi: durgun01 View Post
            Eğer öleceksen Allah sana hayırlısını veriyordur demekki bu kadar acı çekmeni istemedi.Bence rahat olmalısın huzura kavuşacağın için ayrıca kimsenin öleceği belli değildir benim dedeme seneye ölür dediler dedem 10 senedir hala yaşıyor.Yani sen psikolojik hastada olabilirsin ya da sağlam bir insanda bence bu saçma düşüncelerden vazgeç yok 1 ay içinde ölürüm filan eğer 1 ay içinde öleceğine inanıyorsun Peygamber Efendimizin dediği gibi ağaç dik bu dünyaya eser bırak.
            kanser teşhisi konunca ölüyorum dicem tabii ne dicem ama çok şkr şizofrenmişim bi de 12 ağaç diktim şimdiden hala dikiyorum.

            ayrıca şizofrenler hastalıklarını kabul etmez diye bi şey yok ben hemen kabul ettim alnıma şizofren bile yazdırdım herkes görsündiye unutmayın çocuklar hastalığınızla yüzleşmeden yenemezsiniz.

            Yorum


            • #36
              iki gündür lithuril zehirlemesinden hastanelerdeyim ne yersem çıkarma ishal ateş titreme serum kollarım acıyor lityumu kesmek zorunda kaldık sizce ölürmüyüm

              Yorum


              • #37
                Orjinal yazı sahibi: obsesif kız View Post
                dalga geciyor gibisiniz hiç inandırcı degilsiniz
                hastalara nasıl yaklaşılması gerektiğini bilmiyorsanız öylece durun lütfen. sizin bu dikkatsiz tavrınız çeşitli olumsuzluklara yol açabilir.

                Yorum


                • #38
                  Orjinal yazı sahibi: Lusty View Post
                  iki gündür lithuril zehirlemesinden hastanelerdeyim ne yersem çıkarma ishal ateş titreme serum kollarım acıyor lityumu kesmek zorunda kaldık sizce ölürmüyüm
                  ölmeyeceksin. 63 yaşında öleceksin. trafik kazasında.

                  Yorum


                  • #39
                    günaha giriyorsun falcılık yapma

                    Yorum


                    • #40
                      Orjinal yazı sahibi: Lusty View Post
                      günaha giriyorsun falcılık yapma
                      bana mı diyorsun. sen kendi günahlarınla ilgilen. sana bir tavsiye. başkalarının günahlarıyla uğraşma. bırak kim ne yapıyorsa yapsın.

                      Yorum

                      İşleniyor...
                      X