Duyuru

Collapse
No announcement yet.

ben aslında....

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • ben aslında....

    hatalarımın bedelini çekiyorum.
    bilerek veya bilmeyerek yaptıgım hatalarımın ta başından beri,bu sosyal ortam olur,aşk olur,iş olur,ama hep hata işledim.tek hatalı olan ben diyildim tabiki hayatta ama belkide o hataları işlerken öyle davranmak geçiyordu içimden yani kişiliğimin bi parçasıydı belki bunlar,
    sosyal yapmaya çalıştılar beni,ben kendim olmadım mesela,şimdi kimse yüzüme bakmıyor,onlar sosyal fobimi bilmiyor ama,belkide bu hastalık yüzünden böyleydim.herşeyden kaçıyordum.şimdi ise yapayalnızım.ne aşkı tadabiliyorum nede derdimi açtım bi dostum var.ama yine söylüyorum hayatta tek suçlu ben diyildim.şimdi kimseden özür dileyecekte diyilim.ne yaptıysam kendime yaptım ben.isteyerek veya istemeyerek,dönüşüm varmı bu saatten sonra bilemiyorum,sf yi aşabilirmiyim.
    işime gelince,aksama kadar ofiste tek basımayım.yanımızda dükkanlar var ama çekindigimden gitmiyorum gidemiyorum,şöfor var sadece oda dışarda oluyo cogunlukla,gerci yanımda biri oldugundada aksama kadar muabbet etmiyoruz ama en azından tek basıma oldum kadar sıkılmıyorum.yanında çalıstım kişi izinde,geldi zaman napıyor derseniz,ofise 1-2 saat ugruyo gerisi dısarda gezio,hiç sevmiyom kendisini orasıda ayrı,farklı bi kültürün eseri çünkü,kendini beyenmiş tiplerden hiç haz etmem.yeni bir iş bulmalımıyım bilemedim.benim çalışma ortamımda benim kültürden insanlar olmalı,3- 5 taneki rahat ediyim.kafa dengimi bulma şansım olsun.işimi pek sevdiğim söylenemez şuan ki işimi.evt görüşleriniz neler tüm bu konuyla ilgili.

  • #2
    rahat batmış

    Yorum


    • #3
      evt baska bi yerede gitsem alısma sorunu fln yasıycam hatta aylar geçsede kafama göre biri yoksa muabbet kuramıycam,ama bu işin beni rahatsız eden baska yönleride var.şuan işten cıkmıyorum ama sevmiyorumda

      Yorum


      • #4
        suskun styla kaç yaşındasın, ne iş yapıyosun?
        biriyle dostluk kurman için tıpatıp senin gibi olması mı gerekir?

        Yorum


        • #5
          26 yaşindayim bir muhasebe bürosunda calısıyorum,işin kötü yanları şunlar,kullanma suyu bile kotalı,sadece muhasebe diyil her bi halt sana ait.yemek bile senden temizlikte dahil,kışın cok souk oluyo ofis ve cok kirli cünkü bildigin dükkan,bide yanında calıstım kişiyi sevmiyorum,cogu zaman cok dengesiz konusuo,döverimli fln,veya aşalayıcı konusmalar yapıo,biryle anlaşmam için benim le aynı olması gerekmiyor tabiki,ama hani derlerya kafa yaısı en azından kendini beyenmiş biri olmasın,fln yani ve işyerinde kullanıldıgımı düşünüyorum cünkü aynı konumda olmamıza ragmen sırf o 4 yıllık diye herşeyi yapabiliyor bense aksama kadar ofis bekliom.benim istedigim herkesin düzgün calıstı aynı konumdakilerin birbirine emir taslamadıgı,herkesin aynı disipline uydugu bir iş,
          Last edited by suskun_styla; 14-09-2012, 08:45 PM.

          Yorum


          • #6
            İşyerinde aranan elemansan haklısın değilsen haksızsın, bu kural çoğu yerde geçerlidir. Kimin ne mezunu olduğu da önemli değil, at binenin kılıç kuşananındır, ben bu yüzden çok çektim oradan biliyorum aynı yaştayız. Muhasebe bürosunda resmi muhasebeyi öğrenip, şirket bünyesine geçemez misin?
            Her şey güzel olacak...

            Yorum

            İşleniyor...
            X