Duyuru

Collapse
No announcement yet.

Yalnızlık, Anlam Kaybı ve Ölüm İstediği

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • Yalnızlık, Anlam Kaybı ve Ölüm İstediği

    ..........
    Last edited by birderdimvar; 27-08-2013, 09:53 PM.

  • #2
    malesef insanlar artık bencil ve çıkarcı
    sende zamanla bunlara alışmalısın
    inşallah kız arkaşa bulursun kafana göre

    Yorum


    • #3
      Orjinal yazı sahibi: tavşan View Post
      malesef insanlar artık bencil ve çıkarcı
      sende zamanla bunlara alışmalısın
      inşallah kız arkaşa bulursun kafana göre
      "Artık insanlar..." diye başlayan cümlelerden korkuyorum, sonları hep olumsuz oluyor genelde. Bozulan, yitip giden şeylere alışma istediğim yok, beni artık bu hayata bağlayan hiçbir şey, hiçbir kimse yok. Yine de ümitsiz değilim ama sanırım en azından üniversite hayatım hep böyle yalnız geçecek. Konuştuğum bir kız bana "Sen aşkı çok geç bulacaksın belki ama bulduğunda tam bulacaksın." demişti. Yaşadığım acıları unutturabilebilecek bir kız olduğunu düşünmüyorum şu dünyada. Vaktinde gelmeyen mutluluk, öncesinde yaşadığım ve buraya yazamadığım acı hatıralarımı kolay kolay silebilecek gibi görünmüyor ;(

      Yorum

      İşleniyor...
      X