..........
Duyuru
Collapse
No announcement yet.
Yalnızlık, Anlam Kaybı ve Ölüm İstediği
Collapse
X
-
"Artık insanlar..." diye başlayan cümlelerden korkuyorum, sonları hep olumsuz oluyor genelde. Bozulan, yitip giden şeylere alışma istediğim yok, beni artık bu hayata bağlayan hiçbir şey, hiçbir kimse yok. Yine de ümitsiz değilim ama sanırım en azından üniversite hayatım hep böyle yalnız geçecek. Konuştuğum bir kız bana "Sen aşkı çok geç bulacaksın belki ama bulduğunda tam bulacaksın." demişti. Yaşadığım acıları unutturabilebilecek bir kız olduğunu düşünmüyorum şu dünyada. Vaktinde gelmeyen mutluluk, öncesinde yaşadığım ve buraya yazamadığım acı hatıralarımı kolay kolay silebilecek gibi görünmüyor ;(Orjinal yazı sahibi: tavşan View Postmalesef insanlar artık bencil ve çıkarcı
sende zamanla bunlara alışmalısın
inşallah kız arkaşa bulursun kafana göre
Yorum

Yorum