Duyuru

Collapse
No announcement yet.

gereksiz fazla düşünmek

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • #16
    Bu değişmeyen birşey.Ben de tanımladığın durumda biriyim esasında.Olumlu yanları da olsa; ani karar vermen gereken noktalarda hızlı düşünebilsen de; hayatın güzelliklerini anlamak adına keskin sirke misali sadece kendine zarar veriyorsun.Ben bunu çaresini bulamadım.Sessiz dünyamada, yorgun beynimle bir başıma neer düşünmedim ki.Ama önerim bedenini yormandır.Bu çok güzel bir ilaç.Bedenini yorduğunda zihnin seni daha az rahatsız ediyor.Ayrıca bu durumun üzücü yanlarından biri kapasiten olduğu halde, işlemcin çok kuvvetli olduğu halde, tek bir knuda tam odaklanma olmadığı için insanlar sendeki bu gücü anlayamıyor, bu da insanı sinir ediyor.Boş kalmak yok, meşguliyet.....
    Orjinal yazı sahibi: mrtckmk View Post
    selam arkadaslar ben 21 yaşındayım adım murat.üniversite 4. sınıf öğrencisiyim ve makina mühendisliği okuyorum.sorunumun bununla alakası olabilir diye bunları paylaşıyorum.ben de aşırı derecede fazla düşünme sorunu var.fazla derken uyumadığım tüm saniyeleri kastediyorum.bu kadar düşünecek ne buluyorsun diyebilirsiniz.şöyle ki yaşadığım herşeyi aynı 2 3 konuyu bile düşünüyorum bunlar sadece sorunlar değil.herhangi birşeyler olabilir.örneğin yarın doktora gideceğim,oraya nasıl gideceğim gidince nasıl bi diyalog halinde olacağım.sanki geleceği kafamda yaşıyorum.basit bi şekilde değil bu tüm konuşmalar mimikler akla gelebilecek herşey.bunun sebebini bilmiyorum ama üniversiteye başladığımdan beri bu devam ediyor ve çok rahatsız oluyorum.beynim sürekli yorgun anlayacağınız.herhangi bir fikri olan benimle paylaşırsa sevinirim.deli bile diyebilirsiniz ) şimdiden teşekkürler...

    Yorum


    • #17
      Vakti zamanında bunun için risperdal+serequel den oldukça yüksek miktarda içmiştim(doktor kontrolü harici).Durum;depresyon yok,asosyallik yok,abidik gubidik planlar yapmak düşünmek yok.İçimden geldiği gibi yaşıyordum çok iyiydi.Kötü yanı hiç birşey hatırlayamamaktı.Öyle ki o zamanları küçük kesitler halinde hatırlıyorum.Sorun yeni anılar kaydetme üstüneydi.2 gün sonra nasıl bir kombinasyon yaptığımı unuttum bende içmedim ve etkisi geçti.Eski halime döndüm.

      Yorum


      • #18
        Orjinal yazı sahibi: lordhera
        aynı sorun bende de var. özellikle kalabalık ve tanımadığım insanların yanında daha çok oluyor. bazen ne dediklerini bile anlayamıyorum kafam başka bir şeyi düşündüğü için. onlar gülüyorsa bende gülüyorum. evet, anladım, aynen gibi onaylama kelimeleri söylüyorum. çok sıkıntı veren bir durum


        aynısı bende de var arkadaşlarımın ne dediğini anlıyamıyorum sürekli dalgınlık durumu var bi arkadaş kullandıgn ilaçlardan da olabilir dedi ama pek kafama yatmadı

        Yorum


        • #19
          Bu durumdan bende şikayetçiyim fazla çalışıyo beynim,kıvrak zekalıyım ama olumsuzlukları daha çok.Beynimde her olay her kişi her ifade defalarca geçer,çözümü gerçekten yok mu?

          Yorum


          • #20
            ya kafayı yoracak konular üstünde duracaksın mesela ben işimi ona göre seçtim yada fiziksel olarak vucudu yoracaksın.bizim kafa amaçsızlıkdan ona buna sarıyor.

            Yorum


            • #21
              Orjinal yazı sahibi: lordhera
              Bende kullanılan ilaçlardan olacağını sanmıyorum. Spor yapmanı tavsiye ederim. yararı olacaktır mutlaka. ben 10 gün sonra başlıyorum spora

              benimde aklımda gitara başlamak var umarım bir an önce kurtuluruz bu durumdan..

              Yorum


              • #22
                Orjinal yazı sahibi: Geçici View Post
                ya kafayı yoracak konular üstünde duracaksın mesela ben işimi ona göre seçtim yada fiziksel olarak vucudu yoracaksın.bizim kafa amaçsızlıkdan ona buna sarıyor.
                doğru söylüyosun harekette bereket vardır,spor yapmayı bıraktım sınavlardan dolayı,yine başlasam iyi olacak.

                Yorum

                İşleniyor...
                X