S.A ARKADAŞLAR
öncelikle kendimi tanıtayım benima dım emre namıdiğer programcı emre 20 yaşındayım 3 senedir bilgisayar yazışlımları üzerine çalışıyorum ayrıca 4 senedir de dermansız depresyon hastasıyım 3 senedir de psikolojik tedavi görüyorum . Şimdi benim sorunum bende son bir aydır mesleğime karşı bazı sorunlar gelişti içimde ben bu yazılım işine çok büyük azim ve istkle başlamıştım ama bende son bir aydır ne olduğunu çözemediiğim garip duygular oluşmaya başladı mesleğimden soğudum şu anda yazılaım işiyle uğraşmıyorum içimden program yazmak hiç gelmiyor ama eskiden bilgisayarın başından kalkmazdım son bir ayda ne olduysa mesleğimden soğudum aslında bu işi hala çoks eviyorum ama çalışamıyorum ne zaman evde sıkılşsam sürekli sakinleştirici ilaçlar alıyorum ama rtık onlarda fayda etmiyor sürekli doktora gidip derdiimi anlatmak istiyorum ama arkadaşlarım bana sen hastalık hastası olmuşsun diyor bana ne yapacağımı bilmiyorum yardımıc olursanız sevinirim...
öncelikle kendimi tanıtayım benima dım emre namıdiğer programcı emre 20 yaşındayım 3 senedir bilgisayar yazışlımları üzerine çalışıyorum ayrıca 4 senedir de dermansız depresyon hastasıyım 3 senedir de psikolojik tedavi görüyorum . Şimdi benim sorunum bende son bir aydır mesleğime karşı bazı sorunlar gelişti içimde ben bu yazılım işine çok büyük azim ve istkle başlamıştım ama bende son bir aydır ne olduğunu çözemediiğim garip duygular oluşmaya başladı mesleğimden soğudum şu anda yazılaım işiyle uğraşmıyorum içimden program yazmak hiç gelmiyor ama eskiden bilgisayarın başından kalkmazdım son bir ayda ne olduysa mesleğimden soğudum aslında bu işi hala çoks eviyorum ama çalışamıyorum ne zaman evde sıkılşsam sürekli sakinleştirici ilaçlar alıyorum ama rtık onlarda fayda etmiyor sürekli doktora gidip derdiimi anlatmak istiyorum ama arkadaşlarım bana sen hastalık hastası olmuşsun diyor bana ne yapacağımı bilmiyorum yardımıc olursanız sevinirim...

Yorum