herkese merhaba;
Allah'ıma çooook çooookk şükürler olsun ki hiçbir sorunum yok.Son sınıfım kpss kursuna gidiyorum.Bu hafta kursa gitmedim.Hep yurttaydım.ALınacak şeylerim var ama tek başıma çıkmak istemiyorum.Çünkü alacağım şeylere biraz kararsızım.4-5 tane tunik giydim hepsi de oldu,yakıştı.Hangisini alacğaımı bilemedim.Hiçbirini almadım.Bi arkadaşımla çıkmak istemiyorum ama denk gelmiyoruz.yani onlar şehir dışındalar tatil olduğu için ben buradayım.Bugün buluşacaktık arkadaşımın abisi gleceği için buluşamadık.Ben şen şakrak bi insanımdır.Pozitifimdir.Espriler yaparım.Bunlar zorla olduğu için değil içimden geldiği için yaparım.İnsanlara güzel,onları motive edici sözler söylerim.İyisin,güzelsin derim.Onlar övmek için değil.Güç bulsunlar,güven dolsunlar diye çünkü ünanlara yardım etmeyi seviyorum.Küçük de olsa katkı katkıdır.Bi insana yardım etmek hoşuma gidiyor.Bu zmaan kadar böyle yaptım yaparken de karşılık beklemedim.Şimdi yurttayım,kaç gündür dışarı avmye gideceğim diye niyetleniyorum gidemiyorum.Gidecek kimse de yok tek bşaıma gitmek isteimyorum.Sıklıdım.Öyle oturuyorum yurtta.kimse arayıp sormuyor.Ben hep başkalarını ararım.Ben hallerini hatırlarını srarım.Annemi babamı arkadaşlarımı,kardeşimi hep ben arıyorum.İçimden geldiği için ararım.Bişey istemek için değil ama bu aralar birilerinin de beni armasını istiyorum.Muhabbet için.Birileri de beni arasın sorsun.Merak etsin.Birileri de bana değer versin,halimi hatrımı sorsun istiyorum.Ben hiçbirini karşılık beklemden özümden gelerek yaptım.insanlar ben iniye aramıyorlar merak etmiyorlar.Hiçkimseye zararım dokunmaz,faydam olur konuşmamla,davranışlarımla,yaptığımla.Bi yerlere gidilecke ben teklif ederim.Bişey organize olacak ben yaparım.İnsanlar niye benim için uğraşmıyorlar biraz da olsa,halimi hatrımı sormak içni aramıyorlar.İşte bunu düşünmüyor değilim.Sadece çıkarları olduğunda arıyorlar.Arkadaş mesaj atmış çık canım sıkılıyor dersane çıkışı bişeyler yapalım diye.Ahh avmye benimle gelecek bi insna vaktimi geçirebileceğim bi insan bile yok.Bulan nasıl ubluyor acaba?
Allah'ıma çooook çooookk şükürler olsun ki hiçbir sorunum yok.Son sınıfım kpss kursuna gidiyorum.Bu hafta kursa gitmedim.Hep yurttaydım.ALınacak şeylerim var ama tek başıma çıkmak istemiyorum.Çünkü alacağım şeylere biraz kararsızım.4-5 tane tunik giydim hepsi de oldu,yakıştı.Hangisini alacğaımı bilemedim.Hiçbirini almadım.Bi arkadaşımla çıkmak istemiyorum ama denk gelmiyoruz.yani onlar şehir dışındalar tatil olduğu için ben buradayım.Bugün buluşacaktık arkadaşımın abisi gleceği için buluşamadık.Ben şen şakrak bi insanımdır.Pozitifimdir.Espriler yaparım.Bunlar zorla olduğu için değil içimden geldiği için yaparım.İnsanlara güzel,onları motive edici sözler söylerim.İyisin,güzelsin derim.Onlar övmek için değil.Güç bulsunlar,güven dolsunlar diye çünkü ünanlara yardım etmeyi seviyorum.Küçük de olsa katkı katkıdır.Bi insana yardım etmek hoşuma gidiyor.Bu zmaan kadar böyle yaptım yaparken de karşılık beklemedim.Şimdi yurttayım,kaç gündür dışarı avmye gideceğim diye niyetleniyorum gidemiyorum.Gidecek kimse de yok tek bşaıma gitmek isteimyorum.Sıklıdım.Öyle oturuyorum yurtta.kimse arayıp sormuyor.Ben hep başkalarını ararım.Ben hallerini hatırlarını srarım.Annemi babamı arkadaşlarımı,kardeşimi hep ben arıyorum.İçimden geldiği için ararım.Bişey istemek için değil ama bu aralar birilerinin de beni armasını istiyorum.Muhabbet için.Birileri de beni arasın sorsun.Merak etsin.Birileri de bana değer versin,halimi hatrımı sorsun istiyorum.Ben hiçbirini karşılık beklemden özümden gelerek yaptım.insanlar ben iniye aramıyorlar merak etmiyorlar.Hiçkimseye zararım dokunmaz,faydam olur konuşmamla,davranışlarımla,yaptığımla.Bi yerlere gidilecke ben teklif ederim.Bişey organize olacak ben yaparım.İnsanlar niye benim için uğraşmıyorlar biraz da olsa,halimi hatrımı sormak içni aramıyorlar.İşte bunu düşünmüyor değilim.Sadece çıkarları olduğunda arıyorlar.Arkadaş mesaj atmış çık canım sıkılıyor dersane çıkışı bişeyler yapalım diye.Ahh avmye benimle gelecek bi insna vaktimi geçirebileceğim bi insan bile yok.Bulan nasıl ubluyor acaba?

happy sen ankaradamıydın ? koskoca şehirde ve üniversitede nasıl hiç arkadaşın olmadı sebepleri kendinde aramalısın acaba insanlara karşı çokmu soğuk ve çekimser kalıyorsun ?
saka bi yana ınsanlar hıcbıseyın kıymetını yanındayken anlamaz ozellıkle senın gıbı ınsanların kıymetını bılmezlr bıraz uzaklasman gerekır kıymetlı olman ıcın bence yapcagın sey bıraz kendınle kalmak senı aradıklarında hemen bulusmaya gıtmemek ınsan kız olsun erkek olsun elının altında hıssettıgınde bı ınsanı onu en asagıya koyuyor malesef tabı herkes boyle degıl sen onlara denk gelmıssın malaeseef

Yorum