Duyuru

Collapse
No announcement yet.

İhtiyacım olduğunda kimse yanımda değil.

Collapse
X
  • Filtrele
  • Zaman
  • Göster
Clear All
new posts

  • İhtiyacım olduğunda kimse yanımda değil.

    herkese merhaba;
    Allah'ıma çooook çooookk şükürler olsun ki hiçbir sorunum yok.Son sınıfım kpss kursuna gidiyorum.Bu hafta kursa gitmedim.Hep yurttaydım.ALınacak şeylerim var ama tek başıma çıkmak istemiyorum.Çünkü alacağım şeylere biraz kararsızım.4-5 tane tunik giydim hepsi de oldu,yakıştı.Hangisini alacğaımı bilemedim.Hiçbirini almadım.Bi arkadaşımla çıkmak istemiyorum ama denk gelmiyoruz.yani onlar şehir dışındalar tatil olduğu için ben buradayım.Bugün buluşacaktık arkadaşımın abisi gleceği için buluşamadık.Ben şen şakrak bi insanımdır.Pozitifimdir.Espriler yaparım.Bunlar zorla olduğu için değil içimden geldiği için yaparım.İnsanlara güzel,onları motive edici sözler söylerim.İyisin,güzelsin derim.Onlar övmek için değil.Güç bulsunlar,güven dolsunlar diye çünkü ünanlara yardım etmeyi seviyorum.Küçük de olsa katkı katkıdır.Bi insana yardım etmek hoşuma gidiyor.Bu zmaan kadar böyle yaptım yaparken de karşılık beklemedim.Şimdi yurttayım,kaç gündür dışarı avmye gideceğim diye niyetleniyorum gidemiyorum.Gidecek kimse de yok tek bşaıma gitmek isteimyorum.Sıklıdım.Öyle oturuyorum yurtta.kimse arayıp sormuyor.Ben hep başkalarını ararım.Ben hallerini hatırlarını srarım.Annemi babamı arkadaşlarımı,kardeşimi hep ben arıyorum.İçimden geldiği için ararım.Bişey istemek için değil ama bu aralar birilerinin de beni armasını istiyorum.Muhabbet için.Birileri de beni arasın sorsun.Merak etsin.Birileri de bana değer versin,halimi hatrımı sorsun istiyorum.Ben hiçbirini karşılık beklemden özümden gelerek yaptım.insanlar ben iniye aramıyorlar merak etmiyorlar.Hiçkimseye zararım dokunmaz,faydam olur konuşmamla,davranışlarımla,yaptığımla.Bi yerlere gidilecke ben teklif ederim.Bişey organize olacak ben yaparım.İnsanlar niye benim için uğraşmıyorlar biraz da olsa,halimi hatrımı sormak içni aramıyorlar.İşte bunu düşünmüyor değilim.Sadece çıkarları olduğunda arıyorlar.Arkadaş mesaj atmış çık canım sıkılıyor dersane çıkışı bişeyler yapalım diye.Ahh avmye benimle gelecek bi insna vaktimi geçirebileceğim bi insan bile yok.Bulan nasıl ubluyor acaba?

  • #2
    yazın çok uzun hepsini okumadım happy sen ankaradamıydın ? koskoca şehirde ve üniversitede nasıl hiç arkadaşın olmadı sebepleri kendinde aramalısın acaba insanlara karşı çokmu soğuk ve çekimser kalıyorsun ?
    içindeki öküz e oha de.

    Yorum


    • #3
      ben gelebilirim seninle ankamallse eger bana cok yakın saka bi yana ınsanlar hıcbıseyın kıymetını yanındayken anlamaz ozellıkle senın gıbı ınsanların kıymetını bılmezlr bıraz uzaklasman gerekır kıymetlı olman ıcın bence yapcagın sey bıraz kendınle kalmak senı aradıklarında hemen bulusmaya gıtmemek ınsan kız olsun erkek olsun elının altında hıssettıgınde bı ınsanı onu en asagıya koyuyor malesef tabı herkes boyle degıl sen onlara denk gelmıssın malaeseef

      ♏ Bir insanı melek diye sevmek budalalıktır. insanları, bütün pislikleri, hırsları ve zayıflıkları ile sevebilmek kahramanlıktır.''

      Yorum


      • #4
        Bu duruma hiç şaşırma h.g...
        "İyi" insanların kaderidir bu...
        Alışmalısın...
        Mutluluk;paylaşmaktır...

        Yorum


        • #5
          Orjinal yazı sahibi: teknik literatür View Post
          yazın çok uzun hepsini okumadım happy sen ankaradamıydın ? koskoca şehirde ve üniversitede nasıl hiç arkadaşın olmadı sebepleri kendinde aramalısın acaba insanlara karşı çokmu soğuk ve çekimser kalıyorsun ?
          Evet Ankara2dayım.Arkadaşlarım var yok değil ama neredeyse hepsi pasif.Yani hep ben çağırıyorum onlar bişey yapalım demiyorlar.Ben onlara aklı veriyorum,ben bi yere gidelim diyorum.Bişey olduğunda bana dnaışırlar.Sorun yok elimden gleidğince yardım ederim ama onlar niye bana karşı aynı değiller.Yani niye beni hiç arayıp halimi hatrımı sormuyorlar?

          Yorum


          • #6
            Orjinal yazı sahibi: Pigettt View Post
            ben gelebilirim seninle ankamallse eger bana cok yakın saka bi yana ınsanlar hıcbıseyın kıymetını yanındayken anlamaz ozellıkle senın gıbı ınsanların kıymetını bılmezlr bıraz uzaklasman gerekır kıymetlı olman ıcın bence yapcagın sey bıraz kendınle kalmak senı aradıklarında hemen bulusmaya gıtmemek ınsan kız olsun erkek olsun elının altında hıssettıgınde bı ınsanı onu en asagıya koyuyor malesef tabı herkes boyle degıl sen onlara denk gelmıssın malaeseef
            Evet Ankara'dayım.İşte ben kıymetli olamadım hiçbir zaman.İşte beni kimse aramıyor buluşmak için sorun orada.Yani naza çekilecke bi durum da oluşmuyor.Evet öyle yapıyorlar bunu en çok kardeşimde hissediyorum.Ona gezelim idyorum çünkü kareşim onunla vakit gçeiremkten keyif alıyorum.Sene içinde fazla birbirimizi göremiyoruz ama o ablam yalız olduğu için bana ihtiyacı var diye düşünüyor ve gözünde pul kadar değerim yok.Konuşmaları banak arşı hiç hoş değil ama ona kızamıyorum çünkü ablasıyım.

            Yorum


            • #7
              Orjinal yazı sahibi: POZİTİF View Post
              Bu duruma hiç şaşırma h.g...
              "İyi" insanların kaderidir bu...
              Alışmalısın...
              Belki de deidğin gibidir.

              Yorum


              • #8
                insanlara gereğinden fazla değer verir, ilgi gösteririsen kaybedersin.. az da olursa gene kaybedersin.. ortasını bulmalısın.. çiçek sulamak gibi.. çok sularsan da ölür çiçek, hiç bakmazsan da.. ama pozitifin de dediği gibi, gerçekten ihtiyacın olduğunda yanında bulunduğun insanları sen yanında göremezsin.. bu çok kırıcı birşey amam güçlü olmak lazım.. insanın kendi kendine yettiğini görmesi lazım.. o zmn kimse üzemez seni..
                "sen hiçbir işe yaramaz değilsin. Seni senden çalan toplumdur."
                Tezer


                http://www.sinirda-hareket-var.blogspot.com/

                Yorum


                • #9
                  eee bu mudur yani sorun :/ sorun bile değil be




                  Yorum


                  • #10
                    sen yukarıda gayet mükemmele yakın bir profil anlatmışsın kendinle ilgili yani demek istediğim arkadaşların da dediği gibi senin gibi insanların değeri çok anlaşılmaz ayrıca başkalarını düşünen insan sayısı azaldı baya.insanlar kendilerinin de farkında değilller.birisi karşı tarafla ilgilendiğinde akıllarına ya sen nasılsın sorusunu sormak gelmiyor.insanların hayatları hakkında onlar için konuştuğunda şöyle yap böyle yap diye, böyle bir şaşırıyorlar garip geliyor hatta o derece böyle hava da enteresan enerjiler uçuşuyor

                    http://www.radikal.com.tr/Radikal.as...&CategoryID=41 bu yazı da tam olarak ne demek istediğim yazıyor.

                    Yorum


                    • #11
                      Orjinal yazı sahibi: happygirl View Post
                      herkese merhaba;
                      Allah'ıma çooook çooookk şükürler olsun ki hiçbir sorunum yok.Son sınıfım kpss kursuna gidiyorum.Bu hafta kursa gitmedim.Hep yurttaydım.ALınacak şeylerim var ama tek başıma çıkmak istemiyorum.Çünkü alacağım şeylere biraz kararsızım.4-5 tane tunik giydim hepsi de oldu,yakıştı.Hangisini alacğaımı bilemedim.Hiçbirini almadım.Bi arkadaşımla çıkmak istemiyorum ama denk gelmiyoruz.yani onlar şehir dışındalar tatil olduğu için ben buradayım.Bugün buluşacaktık arkadaşımın abisi gleceği için buluşamadık.Ben şen şakrak bi insanımdır.Pozitifimdir.Espriler yaparım.Bunlar zorla olduğu için değil içimden geldiği için yaparım.İnsanlara güzel,onları motive edici sözler söylerim.İyisin,güzelsin derim.Onlar övmek için değil.Güç bulsunlar,güven dolsunlar diye çünkü ünanlara yardım etmeyi seviyorum.Küçük de olsa katkı katkıdır.Bi insana yardım etmek hoşuma gidiyor.Bu zmaan kadar böyle yaptım yaparken de karşılık beklemedim.Şimdi yurttayım,kaç gündür dışarı avmye gideceğim diye niyetleniyorum gidemiyorum.Gidecek kimse de yok tek bşaıma gitmek isteimyorum.Sıklıdım.Öyle oturuyorum yurtta.kimse arayıp sormuyor.Ben hep başkalarını ararım.Ben hallerini hatırlarını srarım.Annemi babamı arkadaşlarımı,kardeşimi hep ben arıyorum.İçimden geldiği için ararım.Bişey istemek için değil ama bu aralar birilerinin de beni armasını istiyorum.Muhabbet için.Birileri de beni arasın sorsun.Merak etsin.Birileri de bana değer versin,halimi hatrımı sorsun istiyorum.Ben hiçbirini karşılık beklemden özümden gelerek yaptım.insanlar ben iniye aramıyorlar merak etmiyorlar.Hiçkimseye zararım dokunmaz,faydam olur konuşmamla,davranışlarımla,yaptığımla.Bi yerlere gidilecke ben teklif ederim.Bişey organize olacak ben yaparım.İnsanlar niye benim için uğraşmıyorlar biraz da olsa,halimi hatrımı sormak içni aramıyorlar.İşte bunu düşünmüyor değilim.Sadece çıkarları olduğunda arıyorlar.Arkadaş mesaj atmış çık canım sıkılıyor dersane çıkışı bişeyler yapalım diye.Ahh avmye benimle gelecek bi insna vaktimi geçirebileceğim bi insan bile yok.Bulan nasıl ubluyor acaba?
                      Arkadaşın mesaj atmış çık canım sıkılıyor dersane çıkışı gezelim demiş, seni seviyor ki can sıkıntısını seninle konuşarak gezerek giderebiliyor seni sevmeseydi başkasını arardı başkasıyla gezip tozmak isterdi.
                      Her şey güzel olacak...

                      Yorum


                      • #12
                        Orjinal yazı sahibi: enerji528 View Post
                        Arkadaşın mesaj atmış çık canım sıkılıyor dersane çıkışı gezelim demiş, seni seviyor ki can sıkıntısını seninle konuşarak gezerek giderebiliyor seni sevmeseydi başkasını arardı başkasıyla gezip tozmak isterdi.
                        evet dedi.Beni düşündüğünden mi dedi.Kendi de yalnız takılacak kimse yok ondan dedi.Neyse böyle düşünmeyeyim.iyi kız fena değil.Aslında ben normalde böyle düşünmüyorum.Şimdi biraz kötü düşüncelerdeyim ondan böyle düşünüyorum.

                        Yorum


                        • #13
                          Orjinal yazı sahibi: lhasa View Post
                          sen yukarıda gayet mükemmele yakın bir profil anlatmışsın kendinle ilgili yani demek istediğim arkadaşların da dediği gibi senin gibi insanların değeri çok anlaşılmaz ayrıca başkalarını düşünen insan sayısı azaldı baya.insanlar kendilerinin de farkında değilller.birisi karşı tarafla ilgilendiğinde akıllarına ya sen nasılsın sorusunu sormak gelmiyor.insanların hayatları hakkında onlar için konuştuğunda şöyle yap böyle yap diye, böyle bir şaşırıyorlar garip geliyor hatta o derece böyle hava da enteresan enerjiler uçuşuyor

                          http://www.radikal.com.tr/Radikal.as...&CategoryID=41 bu yazı da tam olarak ne demek istediğim yazıyor.
                          evet öyle sayılırım.çOk neşeli,şen şakrak bir insanımdır.Hani uğraştığımdan değil öyleyim gerçekten ama çevremde böyle hayat dolu insanlar yok.Çoğunlukla ben verici konumundayım.Haa al canım biraz da diyorsanız yok alacak kimse yok.Öyle insanlar yok çevremde.

                          Yorum


                          • #14
                            Orjinal yazı sahibi: lhasa View Post
                            sen yukarıda gayet mükemmele yakın bir profil anlatmışsın kendinle ilgili yani demek istediğim arkadaşların da dediği gibi senin gibi insanların değeri çok anlaşılmaz ayrıca başkalarını düşünen insan sayısı azaldı baya.insanlar kendilerinin de farkında değilller.birisi karşı tarafla ilgilendiğinde akıllarına ya sen nasılsın sorusunu sormak gelmiyor.insanların hayatları hakkında onlar için konuştuğunda şöyle yap böyle yap diye, böyle bir şaşırıyorlar garip geliyor hatta o derece böyle hava da enteresan enerjiler uçuşuyor

                            http://www.radikal.com.tr/Radikal.as...&CategoryID=41 bu yazı da tam olarak ne demek istediğim yazıyor.
                            Ben bu tanıma uymuyorum.Yani tamam veriyorum maddi manevi ama karşılık beklemiyorum.Zateno yüzden kendimi mutlu mesut hissediyorum.Öbür türlü ben bunları bunları yaptım insanalra onlar bana niye aynılarını yapmıyorlar diye üzülürdüm.Beno nlardan hiçbi şey beklemiyorum.Sadece mesela bu alışveirş benmi için elzem ihtiyaç gerçekten birilerinin yardımına ihtiyacım var.İşte bu kırk yılda birde ihtiyacımo lduğunda birilerini bulamayınca insan kötü oluyor.

                            Yorum

                            İşleniyor...
                            X